AJ - Present simple - gradované úlohy

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 15.18 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 1. 2025
Sdílet:
  • Obsah:
    • 14 kartiček zaměřených na kladné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na záporné věty,
    • 14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:
      • Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.
      • Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.
      • Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.
      • Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze.

         

  • Před hrou:
    • Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.
    • Poté rozstřihněte na polovinu.
  •  
    • Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)
    • Možnost laminace kartiček.

 

  • Postup práce s materiálem
    • Rozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4
    • Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.
    • Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.
    • Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.
    • Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase prostém.
    • Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.
  • Obtížnost:
    • Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.
    • Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.
    • Žák postupuje dle svého tempa a schopností.
    • Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.
  • Metodické tipy
    • Pro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.
  • Doporučená reflexe:
    • Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.
    • Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.
  • Materiál rozvíjí:
    • Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase prostém).
    • Samostatné učení a sebekontrolu.

Delší materiály - gradované úlohy:
AJ - Present perfect - gradované úlohy

Další produkty od autora Jana Brejchová

269552
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
385975
Informatika
6., 7., 8., 9.
Běhací diktát
Obsah: 16 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
353776
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Úroveň: 6. - 9. ročník ZŠ Obsah: 26 karet (balónků) odpovědní tabulka řešení Před hrou: vytisknout a rozstříhat balónky
29.00 Kč
277444
Matematika
5., 6.
Výzdoba třídy
OBSAH: Materiál obsahuje 4 listy, ze kterých se sestaví 2 hlavní plakáty o desetinných číslech a jeden doplňující s řády
25.00 Kč
AJ - Present simple - gradované úlohy AJ - Present simple - gradované úlohy
Obsah:14 kartiček zaměřených na kladné věty,14 kartiček zaměřených na záporné věty,14 kartiček zaměřených na otázky , rozdělených dle obtížnosti:Zelené kartičky (lehká úroveň) – 4 verze.Žluté kartičky (střední úroveň) – 4 verze.Červené kartičky (těžká úroveň) – 4 verze.Černé kartičky (velmi těžká úroveň) – 2 verze. Před hrou:Vytiskněte na A4, přehněte na půl podélně a slepte - lepidlo naneste na prázdnou stranu listu.Poté rozstřihněte na polovinu. Tisknu více sad, podle počtu žáků (např. 26 žáků ve třídě, jedna sada 4x.)Možnost laminace kartiček. Postup práce s materiálemRozdělte kartičky na kladné věty, záporné a otázky a pak podle barev (obtížnosti) - 3 x 4Nebo můžete procvičovat jen kladné věty, nebo jen záporné věty, atd.Žáci si vyberou kartičku. A do sešitu si označí, kterou mají - např. mají kladnou větu číslo 3, označíme v sešitě - (+) 1, otázku 4 - (?) 4, atd.Toto označení je z důvodu, aby si později nevybrali stejnou kartičku. Anebo naopak, když v úlohách hodně chybují mohou si s odstupem času v jiné hodině vybrat stejnou.Přečtou si úlohu na kartičce a snaží se sami správně splnit zadání - doplnit věty, přeložit, nalézt chyby, atd., v přítomném čase prostém.Poté otočí kartičku a zkontrolují svoje odpovědi.Obtížnost:Začněte se zelenými kartičkami a postupujte k těžším úrovním.Pokud žák zvládne správně alespoň dvě kartičky z jedné úrovně, může přejít na vyšší obtížnost.Žák postupuje dle svého tempa a schopností.Pokud potřebuje, konzultuje své výsledky s učitelem.Metodické tipyPro začátečníky: Začněte pouze se zelenými a žlutými kartičkami, postupně přidávejte červené a černé.Doporučená reflexe:Na závěr aktivity projděte nejčastější chyby a vysvětlete si jejich opravy.Diskutujte, jaké věty či úlohy byly pro studenty nejnáročnější a proč.Materiál rozvíjí:Gramatické znalosti (tvorba vět v přítomném čase prostém).Samostatné učení a sebekontrolu.Delší materiály - gradované úlohy:AJ - Present perfect - gradované úlohy
UUCZ-766882
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>9.
32.00