NEW TECHNOLOGIES AND INVENTIONS CONVERSATION CARDS

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 5.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mordová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu NEW TECHNOLOGIES AND INVENTIONS.

Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.

Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.

Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:

1. Klasická konverzace ve dvojicích - odpovídat je možno ústně nebo písemně.

2. Rychlá rotace, kdy studenti si sednou do dvou řad naproti sobě. Každý má kartičku s otázkou a ptá se spolužáka. Po 1-2 minutách se posunou k dalšímu a pokračují s jinou otázkou. Výborné pro rozhýbání třídy a procvičení plynulosti!

3. Skupinová diskuse, kdy studenti pracuji ve skupinkách. Jeden student vytáhne kartičku a přečte otázku. Každý ve skupině následně odpovídá.

4. Soutěž „Nejlepší odpověď“, kdy studenty rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane stejnou otázku a má 1 minutu na přípravu. Každý člen se účastní a vyhrává nejzajímavější nebo nejvtipnější odpověď. Můžeme využít bodování.

5. Storytelling Challenge, kdy si student nebo skupinka vytáhne jednu nebo více kartiček s otázkami. Na základě odpovědí vymýšlí krátký příběh nebo scénář.

6. Roleplay scénky – Inventors Interviews, kdy je třída rozdělena na reportéry a vynálezce a dle vybraných otázek probíhají scénky či interview.

Je možno vytisknout jako brožuru.
 

Další produkty od autora Jana Mordová

794125
Anglický jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Tento pracovní list se zaměřuje na tvoření komiksu jako takového a na tvorbu dialogů či příběhu k daným komiksovým
50.00 Kč
530131
Anglický jazyk
Školní družina, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé z kartiček je připravena jedna otázka s výběrem HOW MUCH, HOW MANY. Student
50.00 Kč
810634
Anglický jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Projekty
Tento pracovní list se zaměřuje na tvoření komiksu jako takového a na tvorbu dialogů či příběhu k daným komiksovým
50.00 Kč
724741
Anglický jazyk
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje 50 kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu CHRISTMAS. Kartičky je možno využít
50.00 Kč
NEW TECHNOLOGIES AND INVENTIONS CONVERSATION CARDS NEW TECHNOLOGIES AND INVENTIONS CONVERSATION CARDS
Materiál obsahuje 50 KONVERZAČNÍCH kartiček. Na každé kartičce je uvedena jedna otázka k tématu NEW TECHNOLOGIES AND INVENTIONS.Kartičky je možno využít při hodinách konverzace pro samostatnou či skupinovou práci od mírně pokročilých až po pokročilé studenty. Jsou vhodné i pro použití venku, jelikož jsou lehké a skladné.
Kartičky využívám ve své výuce velice často a velmi ráda. Většinou i málomluvní studenti, se pomocí konverzačních kartiček, rozmluví. Výhodou je, že student danou otázku pouze neslyší, ale může danou otázku vidět i v psané formě a to podporuje jeho sebevědomí v tom, že chápe otázku dobře a cítí se tím pádem jistější i při její odpovědi.Kartičky mohou být použity pro různé aktivity ve třídě:1. Klasická konverzace ve dvojicích - odpovídat je možno ústně nebo písemně.2. Rychlá rotace, kdy studenti si sednou do dvou řad naproti sobě. Každý má kartičku s otázkou a ptá se spolužáka. Po 1-2 minutách se posunou k dalšímu a pokračují s jinou otázkou. Výborné pro rozhýbání třídy a procvičení plynulosti!3. Skupinová diskuse, kdy studenti pracuji ve skupinkách. Jeden student vytáhne kartičku a přečte otázku. Každý ve skupině následně odpovídá.4. Soutěž „Nejlepší odpověď“, kdy studenty rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane stejnou otázku a má 1 minutu na přípravu. Každý člen se účastní a vyhrává nejzajímavější nebo nejvtipnější odpověď. Můžeme využít bodování.5. Storytelling Challenge, kdy si student nebo skupinka vytáhne jednu nebo více kartiček s otázkami. Na základě odpovědí vymýšlí krátký příběh nebo scénář.6. Roleplay scénky – Inventors Interviews, kdy je třída rozdělena na reportéry a vynálezce a dle vybraných otázek probíhají scénky či interview.Je možno vytisknout jako brožuru. 
UUCZ-820543
Anglický jazyk>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika
50.00