SEBEHODNOCENÍ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2022
Sdílet:

Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?

 

Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou:

  • sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků)
  • sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení
  • žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí
  • mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku

Další produkty od autora Učitelka KAČKA

89729
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dramatizace příběhu z knihy Vánoční pohádky Zbyňka Malinského. scénář omalovánka tipy režisérky tipy kostyméra vhodné
55.00 Kč
112310
Nezařazené k předmětu
1.
Lapbook
LAPBOOK je interaktivní 3D kniha. Je zajímavá, hravá, vzdělávací. Budoucí prvňáčci budou mít krásnou památku na zápis do
55.00 Kč
76245
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
KARTIČKY NA ANGLIČTINU A DALŠÍ CIZÍ JAZYKY kartičky jsou určené pro začátečníky a mírně pokročilé kartičky lze použít na
25.00 Kč
89721
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Stáhněte si motivační tapetu na vaši plochu notebooku nebo tabletu. Kéž se Vám líbí a přináší radost do Vašich srdcí.
0.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ SEBEHODNOCENÍ
Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?   Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou: sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků) sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku
UUCZ-75931
Anglický jazyk>>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00