SEBEHODNOCENÍ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2022
Sdílet:

Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?

 

Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou:

  • sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků)
  • sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení
  • žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí
  • mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku

Další produkty od autora Učitelka KAČKA

93418
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Zpětná vazba pomocí metody semaforu je: pochopitelná kreativní rychlá introspektivní (sebepoznávací) vhodná od
60.00 Kč
89729
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dramatizace příběhu z knihy Vánoční pohádky Zbyňka Malinského. scénář omalovánka tipy režisérky tipy kostyméra vhodné
55.00 Kč
112310
Nezařazené k předmětu
1.
Lapbook
LAPBOOK je interaktivní 3D kniha. Je zajímavá, hravá, vzdělávací. Budoucí prvňáčci budou mít krásnou památku na zápis do
55.00 Kč
76437
Anglický jazyk
9., SŠ
Ostatní
Cílem této aktivity je rozvoj komunikačních dovedností nejen v českém, ale i v cizím jazyce. Rozvíjí se mnoho klíčových
25.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ SEBEHODNOCENÍ
Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?   Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou: sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků) sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku
UUCZ-75931
Anglický jazyk>>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00