SEBEHODNOCENÍ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka KAČKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2022
Sdílet:

Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?

 

Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou:

  • sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků)
  • sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení
  • žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí
  • mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku

Další produkty od autora Učitelka KAČKA

98629
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Rychlá zpětná vazba pro učitele. PROPUSTKY: poskytují učiteli zpětnou vazbu o pochopení učiva žáky pomáhají žákům
35.00 Kč
89624
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Emoční mandaly dovolují vymalovat se z různých emocí, které jsou lidem blízké. Obsahuje také mandaly vděčnosti a ocenění
40.00 Kč
76437
Anglický jazyk
9., SŠ
Ostatní
Cílem této aktivity je rozvoj komunikačních dovedností nejen v českém, ale i v cizím jazyce. Rozvíjí se mnoho klíčových
25.00 Kč
82299
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zážitkové listy motivují k zábavným i tradičním aktivitám jednotlivce, skupiny, nebo celé rodiny. Děti si mohou listy
69.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ SEBEHODNOCENÍ
Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?   Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou: sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků) sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku
UUCZ-75931
Anglický jazyk>>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00