SEBEHODNOCENÍ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka KAČKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2022
Sdílet:

Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?

 

Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou:

  • sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků)
  • sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení
  • žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí
  • mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku

Další produkty od autora Učitelka KAČKA

98629
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Rychlá zpětná vazba pro učitele. PROPUSTKY: poskytují učiteli zpětnou vazbu o pochopení učiva žáky pomáhají žákům
35.00 Kč
112310
Nezařazené k předmětu
1.
Lapbook
LAPBOOK je interaktivní 3D kniha. Je zajímavá, hravá, vzdělávací. Budoucí prvňáčci budou mít krásnou památku na zápis do
55.00 Kč
85723
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Kartičky ověření znalostí z hodin fungují jako zpětná vazba pro žáka i pro učitele. Odpoví-li žák správně, může odejít
49.00 Kč
82299
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zážitkové listy motivují k zábavným i tradičním aktivitám jednotlivce, skupiny, nebo celé rodiny. Děti si mohou listy
69.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ SEBEHODNOCENÍ
Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?   Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou: sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků) sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku
UUCZ-75931
Anglický jazyk>>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00