SEBEHODNOCENÍ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka KAČKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2022
Sdílet:

Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?

 

Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou:

  • sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků)
  • sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení
  • žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí
  • mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku

Další produkty od autora Učitelka KAČKA

85723
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Kartičky ověření znalostí z hodin fungují jako zpětná vazba pro žáka i pro učitele. Odpoví-li žák správně, může odejít
49.00 Kč
86566
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Zpětná vazba je pro pro mě darem, který si hýčkám a pociťuji za něj vděčnost. Proč? Protože není samozřejmostí, aby žáci
25.00 Kč
89729
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dramatizace příběhu z knihy Vánoční pohádky Zbyňka Malinského. scénář omalovánka tipy režisérky tipy kostyméra vhodné
55.00 Kč
77681
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Sebehodnotící listy patří do rukou každého učitele, který je otevřený moderním formám tzv. formativního hodnocení
85.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ SEBEHODNOCENÍ
Rád/a bys začal/a s formativním hodnocením? Chceš v dětech rozvíjet kreativitu a zároveň odpovědnost za vlastní proces učení? Klíčové kompetence a jejich rozvoj pro tebe nejsou jen prázdné fráze? Jsi otevřený/a inovativním formám hodnocení žáků?   Pak jsou pro tebe a tvé žáky tyto SEBEHODNOTÍCÍ PRACOVNÍ LISTY ideální volbou: sada obsahuje česko-anglické i anglické verze (podle úrovně AJ vašich žáků) sebehodnotící listy rozdej žákům a pokud nejsou na sebehodnocení zvyklí, vysvětli jim smysl sebehodnocení žáci mohou políčka vybarvovat, šrafovat, nebo si podtrhnou, co pro ně platí mají-li žáci portfolia, vkládají listy do nich, nebo si je mohou nalepovat do sešitu za probranou látku
UUCZ-75931
Anglický jazyk>>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00