Sebehodnocení žáků a hodnocení učitelů - pracovní listy

Počet stran:
4
Velikost: 855.21 KB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2023
Sdílet:

Typ materiálu:

o  Materiál obsahuje čtyři pracovní listy, které se věnují sebehodnocení žáků a hodnocení učitelů ze strany vašich žáků. Pracovní listy pomohou žákům uvědomit si, jak v hodinách pracovali a na čem by měli ještě zapracovat. Listy o hodnocení učitelů vám pomohou uvědomit si, jak v hodinách zase pracujete vy a jak vás vnímají žáci 😊. Všechny typy pracovních listů lze využít na prvním či druhém stupni ZŠ. V případě kroužkování odpovědí je možné využít také na SŠ.

Jak s materiálem pracovat:

·      Materiál se skládá z celkem čtyř pracovních listů. Dva z nich se věnují sebehodnocení žáků – jeden pracovní list je barevnější a doporučila bych ho pro mladší žáky (ale není nutné samozřejmě). Druhý pracovní list je založen na vyplňování jakési ankety o tom, jak žáci v hodinách pracovali (kroužkují hodící se odpovědi). Je na vás, který z těchto dvou pracovních listů využijete a kde. Další dva pracovní listy jsou zaměřeny na hodnocení učitelů podle žáků. Opět vám nabízím dva pracovní listy – jeden je barevnější a doporučila bych ho pro mladší žáky, druhý je založen na kroužkování odpovědí a vyplňování otázek. Vyberte si ten, který se vám nejvíce líbí. Pracovní listy o vašem hodnocení můžou být anonymní, ale pokud se žák chce podepsat, nebraňte mu 😊.

Cíl materiálu:

o  První materiál o sebehodnocení žáků se zaměřuje na to, jak žáci v hodinách pracovali, co by na sobě měli změnit, co se jim podařilo apod. Udělají si jakýsi brainstorming prvního pololetí a uvědomí si, na čem ještě zapracovat. Pracovní listy o hodnocení učitelů jsou výbornou zpětnou vazbou pro vás – na čem byste měli ještě zapracovat vy, protože se zkrátka stále všichni učíme, jak dobře učit! A koho jiného bychom se měli ptát, než našich žáků 😊. 

Další produkty od autora U Kantorky

233845
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál se skládá z 30 kartiček, které učitel předčítá žákům. Podle kartiček zjistíme, jak dobře se žáci ve třídě znají
26.00 Kč
319642
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Typ materiálu: o Chcete se dozvědět, co budou dělat vaši žáci o letních prázdninách? Zahrajte si jednoduchou hru v
28.00 Kč
341478
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Typ materiálu: o Materiál obsahuje drobné aktivity, které jsou určeny na začátek školního roku. Materiál se ideálně hodí
25.00 Kč
232994
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Typ materiálu: o Materiál se zaměřuje na problematiku spisovné a nespisovné češtiny se zaměřením na argot, profesní
30.00 Kč
Sebehodnocení žáků a hodnocení učitelů - pracovní listy Sebehodnocení žáků a hodnocení učitelů - pracovní listy
Typ materiálu: o  Materiál obsahuje čtyři pracovní listy, které se věnují sebehodnocení žáků a hodnocení učitelů ze strany vašich žáků. Pracovní listy pomohou žákům uvědomit si, jak v hodinách pracovali a na čem by měli ještě zapracovat. Listy o hodnocení učitelů vám pomohou uvědomit si, jak v hodinách zase pracujete vy a jak vás vnímají žáci 😊. Všechny typy pracovních listů lze využít na prvním či druhém stupni ZŠ. V případě kroužkování odpovědí je možné využít také na SŠ. Jak s materiálem pracovat: ·      Materiál se skládá z celkem čtyř pracovních listů. Dva z nich se věnují sebehodnocení žáků – jeden pracovní list je barevnější a doporučila bych ho pro mladší žáky (ale není nutné samozřejmě). Druhý pracovní list je založen na vyplňování jakési ankety o tom, jak žáci v hodinách pracovali (kroužkují hodící se odpovědi). Je na vás, který z těchto dvou pracovních listů využijete a kde. Další dva pracovní listy jsou zaměřeny na hodnocení učitelů podle žáků. Opět vám nabízím dva pracovní listy – jeden je barevnější a doporučila bych ho pro mladší žáky, druhý je založen na kroužkování odpovědí a vyplňování otázek. Vyberte si ten, který se vám nejvíce líbí. Pracovní listy o vašem hodnocení můžou být anonymní, ale pokud se žák chce podepsat, nebraňte mu 😊. Cíl materiálu: o  První materiál o sebehodnocení žáků se zaměřuje na to, jak žáci v hodinách pracovali, co by na sobě měli změnit, co se jim podařilo apod. Udělají si jakýsi brainstorming prvního pololetí a uvědomí si, na čem ještě zapracovat. Pracovní listy o hodnocení učitelů jsou výbornou zpětnou vazbou pro vás – na čem byste měli ještě zapracovat vy, protože se zkrátka stále všichni učíme, jak dobře učit! A koho jiného bychom se měli ptát, než našich žáků 😊. 
UUCZ-240901
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Sebehodnocení
27.00