Sebehodnocení - pracovní listy

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 525.31 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eliška Uvírová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:

PRŮVODNÍ LIST K PRACOVNÍM LISTŮM SEBEHODNOCENÍ

Tento soubor pracovních listů je určen k tomu, aby pomohl žákům na základní škole lépe pochopit a hodnotit jejich vlastní chování, učení a organizaci. Sebehodnocení je klíčovou součástí rozvoje sebeuvědomění a osobní odpovědnosti, a to nejen ve škole, ale i v každodenním životě.

Pracovní listy jsou zaměřeny na následující oblasti:

Učení a plnění úkolů - tento list pomáhá žákům se zamyslet nad tím, jakým způsobem se připravují na školu, jak plní domácí úkoly a jak se soustředí na učení. Cílem je podpořit žáky v lepší organizaci času a v získávání motivace k pravidelnému učení.

Chování ve škole - tento list zaměřuje pozornost na chování ve třídě, vztahy se spolužáky a učiteli, a také na dodržování pravidel školy. Pomáhá žákům reflektovat nad svým chováním, rozpoznat silné stránky a najít oblasti pro zlepšení.

Komunikace a spolupráce s ostatními - pracovní list poskytuje prostor pro zamyšlení nad tím, jak žáci komunikují s ostatními, jak reagují v konfliktních situacích a jak spolupracují při týmové práci. Cílem je rozvíjet dovednosti efektivní komunikace a vzájemného respektu.

Organizace a seberegulace - tento list se zaměřuje na schopnost žáků organizovat svůj čas, udržovat pořádek v materiálech a vyrovnávat se s náročnými situacemi. Seberegulace je důležitá pro schopnost zvládat stres, plánovat úkoly a dosahovat stanovených cílů.

Osobní rozvoj a motivace -tento list podporuje žáky v sebereflexi ohledně jejich motivace a cíle ve škole i mimo ni. Pomáhá identifikovat silné stránky a oblasti, které si žák přál(a) zlepšit, a zjišťuje, jak se motivovat k dosažení lepších výsledků.

Cíle sebehodnocení: Reflexe: Pomoci žákům zamyslet se nad tím, co dělají dobře, a nad tím, co by mohli zlepšit. Zodpovědnost: Podpořit žáky v přebírání odpovědnosti za své chování, učení a osobní rozvoj. Rozvoj dovedností: Pomoci žákům zlepšovat klíčové dovednosti jako je organizace, komunikace, spolupráce, sebevědomí a schopnost řídit své emoce.

Jak pracovní listy vyplňovat: Pracovní listy si žáci vyplní samostatně, po promyšlení každé otázky. Doporučujeme, aby žáci po vyplnění pracovního listu diskutovali své odpovědi s učitelem nebo rodičem, pokud je to možné, aby se dozvěděli, jak se mohou zlepšit a co dělat jinak. Pracovní listy mohou sloužit jako základ pro cílenou práci na osobním rozvoji, která se může pravidelně aktualizovat.


 

Další produkty od autora Eliška Uvírová

527570
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Velikonoční stezka Jedná se o zábavně-vzdělávací materiál určený dětem/žákům na 1. stupni ZŠ, který je určen k využití
40.00 Kč
716655
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Vánoční násobilkové slovní úlohy Tento materiál obsahuje 24 slovních úloh s vánoční tématikou, v nichž si žáci procvičí
40.00 Kč
663700
Vlastivěda
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Představuji Vám lapbook na téma 28. říjen - Den vzniku Československa. Tento materiál obsahuje části s texty/okénky
40.00 Kč
681711
Český jazyk
4., 5., 6.
Běhací diktát
Den vzniku Československa - čtení a stezka s tajenkou Jedná se o zábavně-vzdělávací materiál určený žákům ZŠ/školním
50.00 Kč
Sebehodnocení - pracovní listy Sebehodnocení - pracovní listy
PRŮVODNÍ LIST K PRACOVNÍM LISTŮM SEBEHODNOCENÍTento soubor pracovních listů je určen k tomu, aby pomohl žákům na základní škole lépe pochopit a hodnotit jejich vlastní chování, učení a organizaci. Sebehodnocení je klíčovou součástí rozvoje sebeuvědomění a osobní odpovědnosti, a to nejen ve škole, ale i v každodenním životě.Pracovní listy jsou zaměřeny na následující oblasti:Učení a plnění úkolů - tento list pomáhá žákům se zamyslet nad tím, jakým způsobem se připravují na školu, jak plní domácí úkoly a jak se soustředí na učení. Cílem je podpořit žáky v lepší organizaci času a v získávání motivace k pravidelnému učení.Chování ve škole - tento list zaměřuje pozornost na chování ve třídě, vztahy se spolužáky a učiteli, a také na dodržování pravidel školy. Pomáhá žákům reflektovat nad svým chováním, rozpoznat silné stránky a najít oblasti pro zlepšení.Komunikace a spolupráce s ostatními - pracovní list poskytuje prostor pro zamyšlení nad tím, jak žáci komunikují s ostatními, jak reagují v konfliktních situacích a jak spolupracují při týmové práci. Cílem je rozvíjet dovednosti efektivní komunikace a vzájemného respektu.Organizace a seberegulace - tento list se zaměřuje na schopnost žáků organizovat svůj čas, udržovat pořádek v materiálech a vyrovnávat se s náročnými situacemi. Seberegulace je důležitá pro schopnost zvládat stres, plánovat úkoly a dosahovat stanovených cílů.Osobní rozvoj a motivace -tento list podporuje žáky v sebereflexi ohledně jejich motivace a cíle ve škole i mimo ni. Pomáhá identifikovat silné stránky a oblasti, které si žák přál(a) zlepšit, a zjišťuje, jak se motivovat k dosažení lepších výsledků.Cíle sebehodnocení: Reflexe: Pomoci žákům zamyslet se nad tím, co dělají dobře, a nad tím, co by mohli zlepšit. Zodpovědnost: Podpořit žáky v přebírání odpovědnosti za své chování, učení a osobní rozvoj. Rozvoj dovedností: Pomoci žákům zlepšovat klíčové dovednosti jako je organizace, komunikace, spolupráce, sebevědomí a schopnost řídit své emoce.Jak pracovní listy vyplňovat: Pracovní listy si žáci vyplní samostatně, po promyšlení každé otázky. Doporučujeme, aby žáci po vyplnění pracovního listu diskutovali své odpovědi s učitelem nebo rodičem, pokud je to možné, aby se dozvěděli, jak se mohou zlepšit a co dělat jinak. Pracovní listy mohou sloužit jako základ pro cílenou práci na osobním rozvoji, která se může pravidelně aktualizovat. 
UUCZ-769742
Občanská výchova>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
30.00