Sebehodnocení - pracovní listy

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 525.31 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eliška Uvírová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:

PRŮVODNÍ LIST K PRACOVNÍM LISTŮM SEBEHODNOCENÍ

Tento soubor pracovních listů je určen k tomu, aby pomohl žákům na základní škole lépe pochopit a hodnotit jejich vlastní chování, učení a organizaci. Sebehodnocení je klíčovou součástí rozvoje sebeuvědomění a osobní odpovědnosti, a to nejen ve škole, ale i v každodenním životě.

Pracovní listy jsou zaměřeny na následující oblasti:

Učení a plnění úkolů - tento list pomáhá žákům se zamyslet nad tím, jakým způsobem se připravují na školu, jak plní domácí úkoly a jak se soustředí na učení. Cílem je podpořit žáky v lepší organizaci času a v získávání motivace k pravidelnému učení.

Chování ve škole - tento list zaměřuje pozornost na chování ve třídě, vztahy se spolužáky a učiteli, a také na dodržování pravidel školy. Pomáhá žákům reflektovat nad svým chováním, rozpoznat silné stránky a najít oblasti pro zlepšení.

Komunikace a spolupráce s ostatními - pracovní list poskytuje prostor pro zamyšlení nad tím, jak žáci komunikují s ostatními, jak reagují v konfliktních situacích a jak spolupracují při týmové práci. Cílem je rozvíjet dovednosti efektivní komunikace a vzájemného respektu.

Organizace a seberegulace - tento list se zaměřuje na schopnost žáků organizovat svůj čas, udržovat pořádek v materiálech a vyrovnávat se s náročnými situacemi. Seberegulace je důležitá pro schopnost zvládat stres, plánovat úkoly a dosahovat stanovených cílů.

Osobní rozvoj a motivace -tento list podporuje žáky v sebereflexi ohledně jejich motivace a cíle ve škole i mimo ni. Pomáhá identifikovat silné stránky a oblasti, které si žák přál(a) zlepšit, a zjišťuje, jak se motivovat k dosažení lepších výsledků.

Cíle sebehodnocení: Reflexe: Pomoci žákům zamyslet se nad tím, co dělají dobře, a nad tím, co by mohli zlepšit. Zodpovědnost: Podpořit žáky v přebírání odpovědnosti za své chování, učení a osobní rozvoj. Rozvoj dovedností: Pomoci žákům zlepšovat klíčové dovednosti jako je organizace, komunikace, spolupráce, sebevědomí a schopnost řídit své emoce.

Jak pracovní listy vyplňovat: Pracovní listy si žáci vyplní samostatně, po promyšlení každé otázky. Doporučujeme, aby žáci po vyplnění pracovního listu diskutovali své odpovědi s učitelem nebo rodičem, pokud je to možné, aby se dozvěděli, jak se mohou zlepšit a co dělat jinak. Pracovní listy mohou sloužit jako základ pro cílenou práci na osobním rozvoji, která se může pravidelně aktualizovat.


 

Další produkty od autora Eliška Uvírová

488320
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7.
Ostatní
Soubor obsahuje 30 kartiček s otázkami vhodnými do čtenářské dílny. Po přečtení textu si žáci v kruhu vylosují kartičku
30.00 Kč
806308
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Cíle výukového materiálu: Seznámení s dílem Hanse Christiana Andersena – Žáci se seznámí s dvanácti známými pohádkami
39.00 Kč
588446
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Dobrý den, představuji Vám svůj materiál s názvem Komunikační kostky - závěr školního roku + prázdniny. Jedná se o
40.00 Kč
457859
Matematika
2., 3.
Postřehovky
Dobrý den, p ředstavuji Vám svůj materiál se zimní tematikou s názvem „Veselí násobilkoví sněhuláci“. Jedná se o
45.00 Kč
Sebehodnocení - pracovní listy Sebehodnocení - pracovní listy
PRŮVODNÍ LIST K PRACOVNÍM LISTŮM SEBEHODNOCENÍTento soubor pracovních listů je určen k tomu, aby pomohl žákům na základní škole lépe pochopit a hodnotit jejich vlastní chování, učení a organizaci. Sebehodnocení je klíčovou součástí rozvoje sebeuvědomění a osobní odpovědnosti, a to nejen ve škole, ale i v každodenním životě.Pracovní listy jsou zaměřeny na následující oblasti:Učení a plnění úkolů - tento list pomáhá žákům se zamyslet nad tím, jakým způsobem se připravují na školu, jak plní domácí úkoly a jak se soustředí na učení. Cílem je podpořit žáky v lepší organizaci času a v získávání motivace k pravidelnému učení.Chování ve škole - tento list zaměřuje pozornost na chování ve třídě, vztahy se spolužáky a učiteli, a také na dodržování pravidel školy. Pomáhá žákům reflektovat nad svým chováním, rozpoznat silné stránky a najít oblasti pro zlepšení.Komunikace a spolupráce s ostatními - pracovní list poskytuje prostor pro zamyšlení nad tím, jak žáci komunikují s ostatními, jak reagují v konfliktních situacích a jak spolupracují při týmové práci. Cílem je rozvíjet dovednosti efektivní komunikace a vzájemného respektu.Organizace a seberegulace - tento list se zaměřuje na schopnost žáků organizovat svůj čas, udržovat pořádek v materiálech a vyrovnávat se s náročnými situacemi. Seberegulace je důležitá pro schopnost zvládat stres, plánovat úkoly a dosahovat stanovených cílů.Osobní rozvoj a motivace -tento list podporuje žáky v sebereflexi ohledně jejich motivace a cíle ve škole i mimo ni. Pomáhá identifikovat silné stránky a oblasti, které si žák přál(a) zlepšit, a zjišťuje, jak se motivovat k dosažení lepších výsledků.Cíle sebehodnocení: Reflexe: Pomoci žákům zamyslet se nad tím, co dělají dobře, a nad tím, co by mohli zlepšit. Zodpovědnost: Podpořit žáky v přebírání odpovědnosti za své chování, učení a osobní rozvoj. Rozvoj dovedností: Pomoci žákům zlepšovat klíčové dovednosti jako je organizace, komunikace, spolupráce, sebevědomí a schopnost řídit své emoce.Jak pracovní listy vyplňovat: Pracovní listy si žáci vyplní samostatně, po promyšlení každé otázky. Doporučujeme, aby žáci po vyplnění pracovního listu diskutovali své odpovědi s učitelem nebo rodičem, pokud je to možné, aby se dozvěděli, jak se mohou zlepšit a co dělat jinak. Pracovní listy mohou sloužit jako základ pro cílenou práci na osobním rozvoji, která se může pravidelně aktualizovat. 
UUCZ-769742
Občanská výchova>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
30.00