Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň

Počet stran:
11
Velikost: 1.92 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učí.to
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 1. 2025
Sdílet:

Formativní hodnocení je klíčovým nástrojem pro podporu žákovy sebereflexe, plánování a motivace k dalšímu zlepšení. Tento soubor pracovních listů pomáhá žákům zamyslet se nad jejich osobním rozvojem, sebehodnocením, spoluprací a zpětnou vazbou pro učitele.

 

Dostupné v barevné i černobílé v variantě.

 

Výhody pracovních listů:

  • Žáci si uvědomí své silné stránky a prostor pro zlepšení.
  • Podpora otevřené komunikace mezi žáky a učiteli.
  • Jednoduchá implementace na konec pololetí.

 

Materiály jsou vhodné pro druhý stupeň ZŠ a lze je snadno přizpůsobit potřebám jednotlivých tříd. Ideální jako podklad pro pololetní formativní hodnocení, které inspiruje žáky k dalšímu pokroku.

Další produkty od autora Učí.to

750024
Český jazyk - literatura
Školní družina, 2., 3., 4.
Pracovní listy
Příběhy jsou navrženy tak, aby podpořily rozvoj čtenářských dovednostía zároveň přinesly žákům cenné hodnoty, jako jsou
35.00 Kč
759130
Etická výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
104 kartiček s náměty na problémové situace, ideální pro komunitní kruh, třídnické hodiny a osobnostní rozvoj
30.00 Kč
753436
Etická výchova
Školní družina, 1., 2., 3.
Pracovní listy
Příběhy o kamarádství – Vzdělávací materiály pro 1.-3. ročník ZŠ Připravili jsme pro vás edici "Přátelství a tým", která
30.00 Kč
750399
Etická výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor otázek a aktivit byl navržen pro učitele, kteří chtějí podpořit své žáky v osobním rozvoji, reflexi a zlepšení
35.00 Kč
Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň
Formativní hodnocení je klíčovým nástrojem pro podporu žákovy sebereflexe, plánování a motivace k dalšímu zlepšení. Tento soubor pracovních listů pomáhá žákům zamyslet se nad jejich osobním rozvojem, sebehodnocením, spoluprací a zpětnou vazbou pro učitele. Dostupné v barevné i černobílé v variantě. Výhody pracovních listů:Žáci si uvědomí své silné stránky a prostor pro zlepšení.Podpora otevřené komunikace mezi žáky a učiteli.Jednoduchá implementace na konec pololetí. Materiály jsou vhodné pro druhý stupeň ZŠ a lze je snadno přizpůsobit potřebám jednotlivých tříd. Ideální jako podklad pro pololetní formativní hodnocení, které inspiruje žáky k dalšímu pokroku.
UUCZ-757804
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00