Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň

Počet stran:
11
Velikost: 1.92 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učí.to
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 1. 2025
Sdílet:

Formativní hodnocení je klíčovým nástrojem pro podporu žákovy sebereflexe, plánování a motivace k dalšímu zlepšení. Tento soubor pracovních listů pomáhá žákům zamyslet se nad jejich osobním rozvojem, sebehodnocením, spoluprací a zpětnou vazbou pro učitele.

 

Dostupné v barevné i černobílé v variantě.

 

Výhody pracovních listů:

  • Žáci si uvědomí své silné stránky a prostor pro zlepšení.
  • Podpora otevřené komunikace mezi žáky a učiteli.
  • Jednoduchá implementace na konec pololetí.

 

Materiály jsou vhodné pro druhý stupeň ZŠ a lze je snadno přizpůsobit potřebám jednotlivých tříd. Ideální jako podklad pro pololetní formativní hodnocení, které inspiruje žáky k dalšímu pokroku.

Další produkty od autora Učí.to

753436
Etická výchova
Školní družina, 1., 2., 3.
Pracovní listy
Příběhy o kamarádství – Vzdělávací materiály pro 1.-3. ročník ZŠ Připravili jsme pro vás edici "Přátelství a tým", která
30.00 Kč
781041
Matematika
5.
Ostatní
Procvičte s žáky písemné dělení dvojciferným dělitelem zábavnou formou! Tento materiál nabízí 20 „tajenek“, které děti
35.00 Kč
753135
Etická výchova
Školní družina, 2., 3., 4.
Pexeso
Mystický svět emocí je interaktivní výukový materiál, který pomáhá dětem porozumět svým emocím. Prostřednictvím her s
40.00 Kč
750473
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Sada tří interaktivních pracovních listů na procvičování zlomků pro žáky 1. stupně ZŠ. Materiály zahrnují příběhové
32.00 Kč
Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň Pololetní sebehodnocení pro 2. stupeň
Formativní hodnocení je klíčovým nástrojem pro podporu žákovy sebereflexe, plánování a motivace k dalšímu zlepšení. Tento soubor pracovních listů pomáhá žákům zamyslet se nad jejich osobním rozvojem, sebehodnocením, spoluprací a zpětnou vazbou pro učitele. Dostupné v barevné i černobílé v variantě. Výhody pracovních listů:Žáci si uvědomí své silné stránky a prostor pro zlepšení.Podpora otevřené komunikace mezi žáky a učiteli.Jednoduchá implementace na konec pololetí. Materiály jsou vhodné pro druhý stupeň ZŠ a lze je snadno přizpůsobit potřebám jednotlivých tříd. Ideální jako podklad pro pololetní formativní hodnocení, které inspiruje žáky k dalšímu pokroku.
UUCZ-757804
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00