Velikonoce / Easter reading comprehension A2

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 408.47 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Valášková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 4. 2025
Sdílet:

Touto aktivitou zpestříte dětem hodinu, zopakujete jak se slaví Velikonoce v Anglii a procvičíte s nimi čtení (v minulém čase) a paměť či orientaci v textu v anglickém jazyce.

 

Materiál obsahuje 7 stran A4 – text o Velikonocích v minulém čase na jazykové úrovni A2, 12 kartiček s otázkou a 3 odpověďmi, z nichž vždy pouze jedna odpověď je správná (kolíčkování), čistě 1 A4 otázky a odpovědi ve formě testu s tajenkou, klíč – správné odpovědi a 1 A4 s 5 otázkami True/False + správné řešení.

 

Easter Bingo! zde:

Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

Easter I have Who has:

Velikonoce / Easter I have Who has - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

Easter reading with pictures:

Čtení s obrázky – Velikonoce / Easter reading with pictures - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

 

Tip na práci s materiálem:

Zde máte více možností jak pracovat. Uvedu tři základní:

1. Společně začnete aktivitu brainstormingem na téma Velikonoce – kdy se svátek slaví, v jakých zemích, jaké slovíčka k tématu již v angličtině znají? Následně rozdáte text do dvojic či jednotlivcům a můžete společně přečíst text a vysvětlit si případné neznámé slovíčka. Poté rozdáte každému test s otázkami ze str. 4 k vyplnění a necháte žáky pracovat. Na závěr si společně otázky projdete a řeknete si správné odpovědi a zkontrolujete tajenku. Pro rychlíky můžete navíc rozdat aktivitu na str. 6 – True or False otázky.

2. Můžete se rozhodnout pro „běhací“ variantu a potrénovat více pozornost a paměť – po krátkém uvedení do tématu (viz. začátek 1. aktivity výše) text o Velikonocích přečtete vy jednou nahlas či vůbec a rozmístíte po třídě několik kopií textu. Dále jednotlivcům či do dvojice rozdáte papír s otázkami a odpověďmi, který si musí nechat na lavici. Postupně si chodí text číst a na lavici zaškrtávají správné odpovědi a zároveň vyplňují tajenku – každá odpověď má na svém konci písmenko k vyplnění do tajenky. Nakonec si můžou odpovědi sami zkontrolovat díky klíči, který jim dáte k dispozici, nebo si projdete správné odpovědi společně. Pro rychlíky můžete navíc rozdat aktivitu na str. 6 – True or False otázky.

3. Další možností je aktivitu provést v menších skupinkách. Po krátkém úvodu (viz. začátek 1. aktivity) rozdáte text do menších skupinek, které si ho společně přečtou. Následně do skupinek rozmístíte (třeba na lavici) nastříhané kartičky a žáci ve skupince společně označí správné odpovědi (kolíčkem, magnetem, papírkem…). Zaznamenáte pořadí – která skupinka byla nejrychlejší, která druhá atd. Po dokončení projděte správné odpovědi a vyhodnoťte, která skupina byla nejúspěšnější (kombinace rychlosti a správnosti). Pro tuto variantu doporučuji kartičky vytisknout vícekrát, pro menší skupinky, záleží na počtu dětí a na Vašich preferencích.

Na závěr můžete s žáky diskutovat o velikonočních zvycích a tradicích v České republice a ve Velké Británii či USA a zaměřit se na rozdíly mezi těmito zeměmi.

Další produkty od autora Jana Valášková

314626
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtení s obrázky – At the sea Materiál je k dispozici i ve FJ. Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a
35.00 Kč
383855
Francouzský jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Procvičte s Vašimi dětmi hravou formou slovní zásobu na téma „podzim“ ve FJ díky obrázkovému slovníčku a hře „J‘ai… Qui
33.00 Kč
396341
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Halloween je tady! Zpestřete hodinu hrou Já mám Kdo má s originálními ručně kreslenými obrázky. Dejte rychlíkům k
35.00 Kč
838348
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky kartičkám s obrázky na téma Velikonoce a hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte Vaši hodinu, uvedete děti do tématu a
35.00 Kč
Velikonoce / Easter reading comprehension A2 Velikonoce / Easter reading comprehension A2
Touto aktivitou zpestříte dětem hodinu, zopakujete jak se slaví Velikonoce v Anglii a procvičíte s nimi čtení (v minulém čase) a paměť či orientaci v textu v anglickém jazyce. Materiál obsahuje 7 stran A4 – text o Velikonocích v minulém čase na jazykové úrovni A2, 12 kartiček s otázkou a 3 odpověďmi, z nichž vždy pouze jedna odpověď je správná (kolíčkování), čistě 1 A4 otázky a odpovědi ve formě testu s tajenkou, klíč – správné odpovědi a 1 A4 s 5 otázkami True/False + správné řešení. Easter Bingo! zde:Velikonoce / Easter Bingo! - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.czEaster I have Who has:Velikonoce / Easter I have Who has - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.czEaster reading with pictures:Čtení s obrázky – Velikonoce / Easter reading with pictures - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz Tip na práci s materiálem:Zde máte více možností jak pracovat. Uvedu tři základní:1. Společně začnete aktivitu brainstormingem na téma Velikonoce – kdy se svátek slaví, v jakých zemích, jaké slovíčka k tématu již v angličtině znají? Následně rozdáte text do dvojic či jednotlivcům a můžete společně přečíst text a vysvětlit si případné neznámé slovíčka. Poté rozdáte každému test s otázkami ze str. 4 k vyplnění a necháte žáky pracovat. Na závěr si společně otázky projdete a řeknete si správné odpovědi a zkontrolujete tajenku. Pro rychlíky můžete navíc rozdat aktivitu na str. 6 – True or False otázky.2. Můžete se rozhodnout pro „běhací“ variantu a potrénovat více pozornost a paměť – po krátkém uvedení do tématu (viz. začátek 1. aktivity výše) text o Velikonocích přečtete vy jednou nahlas či vůbec a rozmístíte po třídě několik kopií textu. Dále jednotlivcům či do dvojice rozdáte papír s otázkami a odpověďmi, který si musí nechat na lavici. Postupně si chodí text číst a na lavici zaškrtávají správné odpovědi a zároveň vyplňují tajenku – každá odpověď má na svém konci písmenko k vyplnění do tajenky. Nakonec si můžou odpovědi sami zkontrolovat díky klíči, který jim dáte k dispozici, nebo si projdete správné odpovědi společně. Pro rychlíky můžete navíc rozdat aktivitu na str. 6 – True or False otázky.3. Další možností je aktivitu provést v menších skupinkách. Po krátkém úvodu (viz. začátek 1. aktivity) rozdáte text do menších skupinek, které si ho společně přečtou. Následně do skupinek rozmístíte (třeba na lavici) nastříhané kartičky a žáci ve skupince společně označí správné odpovědi (kolíčkem, magnetem, papírkem…). Zaznamenáte pořadí – která skupinka byla nejrychlejší, která druhá atd. Po dokončení projděte správné odpovědi a vyhodnoťte, která skupina byla nejúspěšnější (kombinace rychlosti a správnosti). Pro tuto variantu doporučuji kartičky vytisknout vícekrát, pro menší skupinky, záleží na počtu dětí a na Vašich preferencích.Na závěr můžete s žáky diskutovat o velikonočních zvycích a tradicích v České republice a ve Velké Británii či USA a zaměřit se na rozdíly mezi těmito zeměmi.
UUCZ-845038
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐰 Velikonoce
35.00