Měkkýši - práce s příběhem

Počet stran:
11
Velikost: 1.41 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Andrea Müller
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 10. 2024
Sdílet:

Lekce „DOBRODRUŽSTVÍ HLUBOKÉHO LESA“ je určena primárně pro žáky 2. stupně, lze ji však lehce přizpůsobit i pro 1. stupeň. Je plánována pro časovou dotaci 2 výukových hodin, nabízí však také možnosti dalšího rozšíření a kreativního uchopení. Materiál přibližuje žákům nenásilným způsobem život, stavbu těla a adaptaci na prostředí skupiny organizmů (měkkýšů) na pozadí příběhu. Příběh kombinuje fakta s pohádkovými prvky, které mají žáky vést ke kritickému myšlení. První část lekce je postavena na metodě EUR a je zaměřena na fakta o měkkýších a jejich adaptaci na prostředí. Žáci spolupracují v kmenových skupinách a skupinách odborníků. V druhé části je věnováno více prostoru diskuzi, sdílení názorů a zamýšlení se nad reálnými fakty. Tato část je cílena na rozvoj kritického myšlení. Žákům je dán prostor pro kreativitu a zapojení fantazie, přičemž jsou však vedeni k práci se získanými fakty. Lekce také pracuje se zařazením využití informačních technologií a umělé inteligence a to nejen ze strany pedagoga, ale hlavně ze strany žáků. Součástí materiálů jsou také návrhy na dalších 7 různorodých aktivit, o které se dá lekce rozšířit či podle potřeby upravit.

Další produkty od autora Andrea Müller

679223
Biologie
5., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Tvorba modelu plic je oblíbená aktivita do hodin přírodovědy či přírodopisu. Někdy ale bývá obtížné dětem srozumitelně
30.00 Kč
Měkkýši - práce s příběhem Měkkýši - práce s příběhem
Lekce „DOBRODRUŽSTVÍ HLUBOKÉHO LESA“ je určena primárně pro žáky 2. stupně, lze ji však lehce přizpůsobit i pro 1. stupeň. Je plánována pro časovou dotaci 2 výukových hodin, nabízí však také možnosti dalšího rozšíření a kreativního uchopení. Materiál přibližuje žákům nenásilným způsobem život, stavbu těla a adaptaci na prostředí skupiny organizmů (měkkýšů) na pozadí příběhu. Příběh kombinuje fakta s pohádkovými prvky, které mají žáky vést ke kritickému myšlení. První část lekce je postavena na metodě EUR a je zaměřena na fakta o měkkýších a jejich adaptaci na prostředí. Žáci spolupracují v kmenových skupinách a skupinách odborníků. V druhé části je věnováno více prostoru diskuzi, sdílení názorů a zamýšlení se nad reálnými fakty. Tato část je cílena na rozvoj kritického myšlení. Žákům je dán prostor pro kreativitu a zapojení fantazie, přičemž jsou však vedeni k práci se získanými fakty. Lekce také pracuje se zařazením využití informačních technologií a umělé inteligence a to nejen ze strany pedagoga, ale hlavně ze strany žáků. Součástí materiálů jsou také návrhy na dalších 7 různorodých aktivit, o které se dá lekce rozšířit či podle potřeby upravit.
UUCZ-680903
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
75.00