Rozhodni, jak bude příběh pokračovat

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Počet stran:
46
Velikost: 4.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny.

Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy.

Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat.

Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu.

Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví.

Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví.

Cíle hodiny jsou:

- zapsat stručně obsah příběhu

- porovnat dva texty 

- vyhledat informace

- zapsat e-mail

- zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat

Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

321006
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní listy s různorodými úkoly ke knize Vincent. Součástí materiálu není kniha ani úryvky. Kniha
25.00 Kč
280687
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k rozvíjení čtenářské gramotnosti u mladších žáků. Obsahuje 6 sad po 6 kartách. Děti vybírají ze třech
45.00 Kč
204649
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Materiál obsahuje přípravu na 2 vyučovací hodiny. Žáci pracují s textem, ale také přemýšlejí nad problematikou "ideální
35.00 Kč
64353
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Oblíbená hra pro mladší i starší žáky. Žáci obcházejí jednotlivá stanoviště, hledají chybně napsaná slova. Správnou
55.00 Kč
Rozhodni, jak bude příběh pokračovat Rozhodni, jak bude příběh pokračovat
Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny. Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy. Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat. Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu. Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví. Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví. Cíle hodiny jsou: - zapsat stručně obsah příběhu - porovnat dva texty  - vyhledat informace - zapsat e-mail - zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-141807
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>4.>5.>6.>7.
56.00