Rozhodni, jak bude příběh pokračovat

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Počet stran:
46
Velikost: 4.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny.

Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy.

Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat.

Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu.

Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví.

Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví.

Cíle hodiny jsou:

- zapsat stručně obsah příběhu

- porovnat dva texty 

- vyhledat informace

- zapsat e-mail

- zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat

Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

135805
Český jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Materiál obsahuje různé aktivity k procvičování mluvnických kategorií sloves. Obsahuje práci s krátkými texty z historie
38.00 Kč
315301
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
178096
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Dva materiály, které využijete ve všech předmětech. Ručičky - na zadní stranu každé kartičky s rukou napíšete jméno žáka
25.00 Kč
64358
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jednoduchá hra na 10 - 15 minut, OBLÍBENÁ U DĚTÍ, při které žáci obcházejí stanoviště a hledají na kartách slova s
80.00 Kč
Rozhodni, jak bude příběh pokračovat Rozhodni, jak bude příběh pokračovat
Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny. Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy. Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat. Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu. Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví. Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví. Cíle hodiny jsou: - zapsat stručně obsah příběhu - porovnat dva texty  - vyhledat informace - zapsat e-mail - zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0 Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-141807
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>4.>5.>6.>7.
56.00