Rozhodni, jak bude příběh pokračovat

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Počet stran:
46
Velikost: 4.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny.

Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy.

Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat.

Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu.

Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví.

Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví.

Cíle hodiny jsou:

- zapsat stručně obsah příběhu

- porovnat dva texty 

- vyhledat informace

- zapsat e-mail

- zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat

Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

199298
Český jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Čtenářská lekce na 1 vyučovací hodinu - pro starší žáky 2. stupně ZŠ. Materiál obsahuje: 2 strany popisu aktivit
30.00 Kč
323281
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 4 motivy visaček na dveře. Na straně A4 jsou vždy 3 stejné visačky. Vyrobila jsem pro deváťáky na
30.00 Kč
100403
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářské listy na 4 žánry: pohádka, pověst, bajka, mýtus + 2 listy na vlastní knihu. Listy jsem vytvořila do hodin
30.00 Kč
117939
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., 8.
Ostatní
36 malých kartiček s jednoduchými úkoly, vhodné na doučování nebo na úvod hodiny jako rozehřívací aktivita. Kartičky s
38.00 Kč
Rozhodni, jak bude příběh pokračovat Rozhodni, jak bude příběh pokračovat
Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny. Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy. Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat. Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu. Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví. Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví. Cíle hodiny jsou: - zapsat stručně obsah příběhu - porovnat dva texty  - vyhledat informace - zapsat e-mail - zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-141807
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>4.>5.>6.>7.
56.00