Rozhodni, jak bude příběh pokračovat

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Počet stran:
46
Velikost: 4.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny.

Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy.

Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat.

Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu.

Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví.

Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví.

Cíle hodiny jsou:

- zapsat stručně obsah příběhu

- porovnat dva texty 

- vyhledat informace

- zapsat e-mail

- zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat

Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

333416
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook obsahuje základní informace o větných členech a vedlejších větách. Je stručný, slouží jako přehled pro žáky
45.00 Kč
286321
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
8 listů s obrázky Na listě je vždy jeden pravopisný jev, o kterém uvažují tři nebo čtyři děti. Žáci mají vybrat, které
30.00 Kč
515079
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje karty se slovy, která žáci řadí ke vzorům. Buď zapisují do sešitu (udělají si tabulku a do ní třídí
26.00 Kč
337490
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
V tomto materiálu najdete úkoly ke knize Anne Franková – komiksový životopis. Je to nádherná knížka, kterou doporučuji
25.00 Kč
Rozhodni, jak bude příběh pokračovat Rozhodni, jak bude příběh pokračovat
Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere vám 2 - 3 vyučovací hodiny. Žáci si vybírají z několika variant pokračování příběhu. Porovnávají ve dvojici své příběhy. Text je zaměřen na problematiku přikrmování divokých zvířat. Ve druhé hodině studují texty o přikrmování zvířat. Vyhledají informace, které potom použijí k napsání e-mailu postavě příběhu. Práce je rozmanitá, žáci pracují samostatně a ve dvojicích. Je to materiál, který děti baví. Pro učitele přidávám popis hodin, přehled jak tisknout, aby to bylo pro vás co nejjednodušší na použití. Je to věc náročnější na přípravu, ale vyplatí se, děti se při čtení a rozhodování pobaví. Cíle hodiny jsou: - zapsat stručně obsah příběhu - porovnat dva texty  - vyhledat informace - zapsat e-mail - zaujmout stanovisko k přikrmování divokých zvířat Odkaz na fotografie z výuky: https://www.youtube.com/watch?v=HxYMfWbcby0Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-141807
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>4.>5.>6.>7.
56.00