Mořští ptáci

Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 3.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní vnější stavbu těla plameňáků.

Žák vysvětlí způsob získávání potravy u plameňáků.

Žák charakterizuje životní projevy a způsob rozmnožování plameňáků.

Žák určí geografické rozšíření plameňáků a zakreslí ho do mapy.

Žák rozpozná vybrané druhy plameňáků.

Žák popíše adaptace tučňáků na život v chladných vodách.

Žák vysvětlí způsob pohybu tučňáků ve vodě a na souši.

Žák charakterizuje životní prostředí a způsob života tučňáků.

Žák rozpozná vybrané druhy tučňáků.

Žák zhodnotí výhody a nevýhody života v koloniích.

 

 

PL obsahuje:

Řád: Tučňáci

Řád: Plameňáci

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

663698
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše hlavní charakteristiky primátů a jejich anatomické znaky. Žák vysvětlí, kdy se primáti poprvé objevili
25.00 Kč
423392
Biologie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem biotické, abiotické a antropogenní vliv. Žák zná pojem
33.00 Kč
370033
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem sinice, umí vysvětlit rozdíl mezi virem, bakterií a sinicí. Žák umí
25.00 Kč
643892
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy savců. Žák rozpozná a pojmenuje hlavní orgány vylučovací soustavy
50.00 Kč
Mořští ptáci Mořští ptáci
Cíle:Žák popíše základní vnější stavbu těla plameňáků.Žák vysvětlí způsob získávání potravy u plameňáků.Žák charakterizuje životní projevy a způsob rozmnožování plameňáků.Žák určí geografické rozšíření plameňáků a zakreslí ho do mapy.Žák rozpozná vybrané druhy plameňáků.Žák popíše adaptace tučňáků na život v chladných vodách.Žák vysvětlí způsob pohybu tučňáků ve vodě a na souši.Žák charakterizuje životní prostředí a způsob života tučňáků.Žák rozpozná vybrané druhy tučňáků.Žák zhodnotí výhody a nevýhody života v koloniích.  PL obsahuje:Řád: TučňáciŘád: PlameňáciPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-697828
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦅 Ptáci
25.00