Ploštěnci

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 8.61 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.

Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.

Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.

Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).

Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.

Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci.

 

PL obsahuje:

Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.

Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).

Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .

Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).

Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

436119
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla kroužkovců. Žák umí kmen taxonomicky rozdělit
25.00 Kč
668805
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků. Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků
28.00 Kč
690316
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické znaky ptáků. Žák vysvětlí postavení ptáků v evoluci obratlovců. Žák
50.00 Kč
518074
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Doplňkový materiál k tématu šelmy v ČR zaměřený pouze na vlky. Dozvíte se spoustu nových informací pomocí hravé formy PL
25.00 Kč
Ploštěnci Ploštěnci
Cíle:Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci. PL obsahuje:Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-610305
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00