Ploštěnci

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 8.61 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.

Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.

Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.

Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).

Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.

Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci.

 

PL obsahuje:

Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.

Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).

Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .

Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).

Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

498300
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a
25.00 Kč
662035
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců. Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů
35.00 Kč
436119
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla kroužkovců. Žák umí kmen taxonomicky rozdělit
25.00 Kč
435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
Ploštěnci Ploštěnci
Cíle:Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci. PL obsahuje:Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-610305
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00