Ploštěnci

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 8.61 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.

Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.

Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.

Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).

Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.

Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci.

 

PL obsahuje:

Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.

Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).

Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .

Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).

Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

356732
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen do školních lavic, v podobě pracovních listů. Pracovní listy
33.00 Kč
737429
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák charakterizuje základní znaky obojživelníků a jejich přizpůsobení prostředí. Žák vysvětlí význam obojživelníků
30.00 Kč
600881
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žáci popíší stavbu semene a jeho základní části. Žáci vysvětlí funkci jednotlivých částí semene. Žáci rozpoznají
25.00 Kč
402624
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem kořen, jeho funkce i využití. Žák umí popsat kořen (příčný i
30.00 Kč
Ploštěnci Ploštěnci
Cíle:Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců.Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek.Žák charakterizuje diverzitu ploštěnců a jejich životní prostředí.Žák popíše životní cykly vybraných parazitických ploštěnců (motolice, tasemnice).Žák zhodnotí význam ploštěnců v ekosystémech a jejich vliv na člověka a hospodářská zvířata.Žák navrhne způsoby prevence nákazy parazitickými ploštěnci. PL obsahuje:Tělo ploštěnců (pokožka, regenerace, trávící soustava, popis) - 2 strany.Diverzita ploštěnců (sladkovodní, parazitičtí, nákaza, prevence).Motolice (motolice jaterní - vývojový cyklus, projevy napadení) .Tasemnice (vývojový cyklus, zástupci).Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-610305
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00