Hra se stínovými obrázky

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.24 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 12. 2024
Sdílet:

POPIS AKTIVITY:

  • Pracuje buď jeden žák samostatně, nebo skupinka žáků.
  • Při skupinové práci si žáci rozdělí jednotlivé hrací karty.
  • Malé obrázky dají do krabičky, ze které si je budou losovat. Pokud daný obrázek mají na kartě ve formě stínu, tak si ho přiřadí (položí na hrací kartu). Pokud daný obrázek na kartě nemají, vracejí ho zpět. Kdo dříve zaplní svou hrací kartu?
  • Pomocí malých obrázků můžeme opakovat i náslovnou hlásku, např.: Co má žirafa na začátku? (Ž).

Můžeme dětem zadávat úkoly typu: Co má na konci A? Co začíná na P?

Další produkty od autora Lenka Syrová

741604
Český jazyk - čtení genetickou metodou
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
použití : pojmenování slov na obrázku, slovo a počet slabik, vytleskání slov, náslovná hláska, velká tiskací písmena
36.00 Kč
746465
Český jazyk - psaní
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
OKRUHY: části těla, ruka, pravá a levá, zvířata, barvy, plakáty, výzdoba třídy OBSAH MATERIÁLU: • 3 plakáty na formátu
45.00 Kč
795502
Český jazyk - čtení genetickou metodou
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
použití : práce ve skupině, práce s celou třídou, čtení písmen OBSAH MATERIÁLU: 2 hry x 16 kartiček pro hru Já mám, kdo
40.00 Kč
766358
Český jazyk
3., 4., Speciální pedagogika
Kolíčkování
OKRUHY: význam slova, vyjmenovaná slova, věta, kartičky, kolíčkování, věta OBSAH MATERIÁLU: •celkem 72 kartiček (36
44.00 Kč
Hra se stínovými obrázky Hra se stínovými obrázky
POPIS AKTIVITY:Pracuje buď jeden žák samostatně, nebo skupinka žáků.Při skupinové práci si žáci rozdělí jednotlivé hrací karty.Malé obrázky dají do krabičky, ze které si je budou losovat. Pokud daný obrázek mají na kartě ve formě stínu, tak si ho přiřadí (položí na hrací kartu). Pokud daný obrázek na kartě nemají, vracejí ho zpět. Kdo dříve zaplní svou hrací kartu?Pomocí malých obrázků můžeme opakovat i náslovnou hlásku, např.: Co má žirafa na začátku? (Ž).Můžeme dětem zadávat úkoly typu: Co má na konci A? Co začíná na P?
UUCZ-740714
Český jazyk - čtení genetickou metodou>Český jazyk>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🐾 Živočichové
30.00