Sezónní čtenářská výzva

Co obsahuje materiál?

1. 12 sezónních čtenářských výzev

  • Na začátku měsíce žáci obdrží nový list s úkoly.
  • Každé dítě si vybírá úkoly podle zájmu, tempa a možností.
  • Po splnění úkolu žák vybarví příslušné okénko určenou barvou.
  • Cílem není soutěž, ale osobní růst, budování návyku čtení a radost z
    knihy.
  • Na konci měsíce můžete se žáky krátce zhodnotit:
  • který úkol byl nejzábavnější,
  • co nového žáci objevili,
  • kolik okének se jim podařilo vybarvit.
  • Materiál je vhodné používat ve třídě i doma, samostatně nebo jako
    společnou třídní aktivitu.

Další produkty od autora Silvia Hirjakova

530340
Etická výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Aktivita "dokonči obrázek" pro rozvoj kreativity Časová náročnost : 15- 20 min.
29.90 Kč
690185
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Aktivity na uvědomění si budoucnosti na dějepisu Interview se prarodiči Pokud budu mít 100 let.. tvorba sebe sama
39.90 Kč
984474
Český jazyk - čtení genetickou metodou
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Co obsahuje materiál? 1. Čtenářská výzva Každý měsíc mají děti připravený materiál s názvem měsíce a obrázkem, který ho
32.00 Kč
572781
Český jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Testy a písemky
Písemkové mantry mají sloužit k navození klidné atmosféry před písemkou. Mantry jsou pozitivní věty, jejichž opakováním
39.90 Kč
Sezónní čtenářská výzva Sezónní čtenářská výzva
Co obsahuje materiál?1. 12 sezónních čtenářských výzevNa začátku měsíce žáci obdrží nový list s úkoly.Každé dítě si vybírá úkoly podle zájmu, tempa a možností.Po splnění úkolu žák vybarví příslušné okénko určenou barvou.Cílem není soutěž, ale osobní růst, budování návyku čtení a radost zknihy.Na konci měsíce můžete se žáky krátce zhodnotit:který úkol byl nejzábavnější,co nového žáci objevili,kolik okének se jim podařilo vybarvit.Materiál je vhodné používat ve třídě i doma, samostatně nebo jakospolečnou třídní aktivitu.
UUCZ-1041841
Český jazyk - čtení genetickou metodou>Český jazyk - čtení>Český jazyk - literatura>Omalovánky>Pracovní listy>Ostatní>Miminka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň>🧚 Pohádky
40.00