Práce s emocemi

Práce s emocemi


1. Větší kartičky (12 kartiček)

  • Vytiskněte všechny kartičky barevně a zalaminujte je.
  • Do rohu každé kartičky udělejte dírku a spojte je kovovým kroužkem (např. jako klíčenku), aby tvořily kompaktní sadu.
  • Hotovou sadu kartiček vložte do třídního „emočního košíku“ – místa, kde mají děti přístup k pomůckám na zklidnění (např. antistresové hračky, měkké předměty, omalovánky apod.).
  • Tyto větší kartičky slouží k tomu, aby se děti naučily pojmenovat emoci, kterou právě cítí, a lépe jí porozuměly.
  • Můžete je využívat při rozhovorech, ranním kruhu nebo jako součást „koutku klidu“.

2. Menší kartička

  • V materiálu je také menší kartička, kde jsou všechny emoce zobrazeny na jedné straně.
  • Tuto kartičku rovněž vytiskněte, zalaminujte a vložte ji do malé krabičky s různými antistresovými předměty v rámci emočního košíku.


3. Čas na přemýšlení

  • Pracovní list slouží k reflexi chování po konfliktu nebo nevhodné situaci. Dítě má za úkol:
  • popsat, co se stalo,
  • označit, jak se cítí,
  • promyslet, jak bude reagovat příště.
  • Na konci listu je prostor pro podpis dítěte, učitele a rodiče.
  • Pracovní list můžete posílat domů k podpisu, aby měl rodič zpětnou
    vazbu o situaci.
     

Další produkty od autora Silvia Hirjakova

690185
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Aktivity na uvědomění si budoucnosti na dějepisu Interview se prarodiči Pokud budu mít 100 let.. tvorba sebe sama
39.90 Kč
995984
Chemie
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pravidla třídy
Co obsahuje materiál? 1. Kartičky chemických prvků od 1–40 a čísla na lavici. Tento materiál je vhodný pro všechny
40.00 Kč
984511
Nezařazené k předmětu
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Co obsahuje materiál? 1. Diplomy Doplňte do diplomu, komu ho udělujete ( jméno žáka) a za co diplom udělujete (například
30.00 Kč
736997
Etická výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Co obsahuje materiál? 25 cvičení na propojování hemisfér Co je propojování hemisfér? Jde o cvičení, při kterých dítě
60.00 Kč
Práce s emocemi Práce s emocemi
Práce s emocemi1. Větší kartičky (12 kartiček)Vytiskněte všechny kartičky barevně a zalaminujte je.Do rohu každé kartičky udělejte dírku a spojte je kovovým kroužkem (např. jako klíčenku), aby tvořily kompaktní sadu.Hotovou sadu kartiček vložte do třídního „emočního košíku“ – místa, kde mají děti přístup k pomůckám na zklidnění (např. antistresové hračky, měkké předměty, omalovánky apod.).Tyto větší kartičky slouží k tomu, aby se děti naučily pojmenovat emoci, kterou právě cítí, a lépe jí porozuměly.Můžete je využívat při rozhovorech, ranním kruhu nebo jako součást „koutku klidu“.2. Menší kartičkaV materiálu je také menší kartička, kde jsou všechny emoce zobrazeny na jedné straně.Tuto kartičku rovněž vytiskněte, zalaminujte a vložte ji do malé krabičky s různými antistresovými předměty v rámci emočního košíku.3. Čas na přemýšleníPracovní list slouží k reflexi chování po konfliktu nebo nevhodné situaci. Dítě má za úkol:popsat, co se stalo,označit, jak se cítí,promyslet, jak bude reagovat příště.Na konci listu je prostor pro podpis dítěte, učitele a rodiče.Pracovní list můžete posílat domů k podpisu, aby měl rodič zpětnouvazbu o situaci. 
UUCZ-1016996
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Pravidla třídy>Ostatní>Miminka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení>🌈 Wellbeing
35.00