Práce s emocemi

Co obsahuje materiál?


1. Větší kartičky (12 kartiček)

  • Vytiskněte všechny kartičky barevně a zalaminujte je.
  • Do rohu každé kartičky udělejte dírku a spojte je kovovým kroužkem (např. jako klíčenku), aby tvořily kompaktní sadu.
  • Hotovou sadu kartiček vložte do třídního „emočního košíku“ – místa, kde mají děti přístup k pomůckám na zklidnění (např. antistresové hračky, měkké předměty, omalovánky apod.).
  • Tyto větší kartičky slouží k tomu, aby se děti naučily pojmenovat emoci, kterou právě cítí, a lépe jí porozuměly.
  • Můžete je využívat při rozhovorech, ranním kruhu nebo jako součást „koutku klidu“.

2. Menší kartička

  • V materiálu je také menší kartička, kde jsou všechny emoce zobrazeny na jedné straně.
  • Tuto kartičku rovněž vytiskněte, zalaminujte a vložte ji do malé krabičky s různými antistresovými předměty v rámci emočního košíku.


3. Čas na přemýšlení

  • Pracovní list slouží k reflexi chování po konfliktu nebo nevhodné situaci. Dítě má za úkol:
  • popsat, co se stalo,
  • označit, jak se cítí,
  • promyslet, jak bude reagovat příště.
  • Na konci listu je prostor pro podpis dítěte, učitele a rodiče.
  • Pracovní list můžete posílat domů k podpisu, aby měl rodič zpětnou vazbu o situaci.
     

Další produkty od autora Silvia Hirjakova

572781
Český jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Testy a písemky
Písemkové mantry mají sloužit k navození klidné atmosféry před písemkou. Mantry jsou pozitivní věty, jejichž opakováním
39.90 Kč
711255
Dějepis
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
Univerzální kalendář s úkoly pro žáky Vhodné na dějepis
0.00 Kč
563169
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Diář učitelský
Vrchní obal velikosti A4 na uzavíratelný box nebo do vašeho pořadače na uchování všech vzpomínek od žáků.
0.00 Kč
1041841
Český jazyk - čtení genetickou metodou
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Co obsahuje materiál? 1. 12 sezónních čtenářských výzev Na začátku měsíce žáci obdrží nový list s úkoly. Každé dítě si
40.00 Kč
Práce s emocemi Práce s emocemi
Co obsahuje materiál?1. Větší kartičky (12 kartiček)Vytiskněte všechny kartičky barevně a zalaminujte je.Do rohu každé kartičky udělejte dírku a spojte je kovovým kroužkem (např. jako klíčenku), aby tvořily kompaktní sadu.Hotovou sadu kartiček vložte do třídního „emočního košíku“ – místa, kde mají děti přístup k pomůckám na zklidnění (např. antistresové hračky, měkké předměty, omalovánky apod.).Tyto větší kartičky slouží k tomu, aby se děti naučily pojmenovat emoci, kterou právě cítí, a lépe jí porozuměly.Můžete je využívat při rozhovorech, ranním kruhu nebo jako součást „koutku klidu“.2. Menší kartičkaV materiálu je také menší kartička, kde jsou všechny emoce zobrazeny na jedné straně.Tuto kartičku rovněž vytiskněte, zalaminujte a vložte ji do malé krabičky s různými antistresovými předměty v rámci emočního košíku.3. Čas na přemýšleníPracovní list slouží k reflexi chování po konfliktu nebo nevhodné situaci. Dítě má za úkol:popsat, co se stalo,označit, jak se cítí,promyslet, jak bude reagovat příště.Na konci listu je prostor pro podpis dítěte, učitele a rodiče.Pracovní list můžete posílat domů k podpisu, aby měl rodič zpětnou vazbu o situaci. 
UUCZ-1016996
Etická výchova>Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Pravidla třídy>Ostatní>Miminka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení>🌈 Wellbeing
35.00