Bojovka - kempování, škola v přírodě

Ročník:
Počet stran:
23
Velikost: 3.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lučitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 6. 2025
Sdílet:

Pohybový kvíz a pracovní listy, které se hodí na tábory, školní výlety nebo na školu v přírodě.

Cílem materiálu je procvičit si znalosti z prostředí lesa, pravidlech kempování. Rozvoj kritického myšlení i tvořivého psaní formou pracovních listů. Materiál lze využít v hodinách českého jazyka/čtení/psaní/ nebo v prvouky či jako součást školy v přírodě, školního výletu na téma LES/OCHRANA LESA/KEMPOVÁNÍ.

 Každý žák obdrží výsledkovou kartu, do které si zapisuje písmena u správné odpovědi. Aktivitu lze využít i venku, v lese či na škole v přírodě. Není důležité, u které karty žák začíná. Děti si pouze musí hlídat číslo otázky do výsledkové karty. Tajenku každý zjistí po zodpovězení všech otázek. Písmena budou mít žáci promíchaná. Tajenku musí složit. Můžete žákům podat nápovědu – začáteční písmeno je S. Součástí materiálu je i kontrolní tajenka SPOLUPRÁCE. Ke slovu spolupráce pak s dětmi hrajeme různé venkovní hry, které posilují třídní kolektiv a spolupráci mezi dětmi. Slabší žáci mohou pracovat ve dvojicích.

 Materiál obsahuje:

23 stránek

10 barevných karet s otázkami a 10 černobílých karet

5 pracovních listů (rozvoj kritického a logického myšlení, kreativity a rozvoj slovní zásoby)

pamětní listy na školu v přírodě (2 verze, i bez textu a v černobílé variantě)

odborný text s informacemi pro žáky nebo pro učitele. V textu žáci najdou případné odpovědi k otázkám ve kvízu.

úvodní metodiku a příklady použití materiálu

 

Po ukončení kvízu nebo zvlášť můžete navázat v hodinách ČJ / ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST pracovními listy, které jsou koncipované metodou RWCT. Nebo můžete PL využít pro rychlíky, kteří budou mít kvíz hotový mezi prvními.

Pracovní list číslo 1 – AKROSTICH. Ke každému písmenu ze slova dětí tvoří větu, která začíná na dané písmeno a měla by být tematicky zaměřená.

Pracovní list číslo 2 – ALFABOX. Aktivitu, kterou hrajeme na začátku i na konci hodiny. Klidně ve dvojicích. U každého písmene žáci zapisují slova, které souvisí se školou v přírodě, stanováním apod. Je na vás, zda budete vyžadovat 1-3 slova. Lze PL také jen promítnout na tabuli a doplňovat slova společně se třídou. 

Pracovní list číslo 3 – ŽIVOTABÁSEŇ – o kterémkoliv lesním živočichovi nebo o lesním skřítkovi apod.

Pracovní list číslo 4 – MYŠLENKOVÁ MAPA - na téma naše třída.

Pracovní list číslo 5 – KOMIKS na téma les, kempování, apod.

 

Materiál je nutné si předem připravit, nakopírovat a rozstříhat popřípadě zalaminovat. Materiál ze využít na 1.ZŠ. 

Další produkty od autora Lučitelka

829716
Český jazyk - gramatika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Projekty
Cílem materiálu je procvičit si učivo z ČJ a MAT = matematické dovednosti- sčítání a odčítání do 1000 s přechodem přes
59.00 Kč
816928
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Cílem materiálu je procvičit si odůvodňování pravopis po vyjmenovaných slovech (mix) s jarní tematikou. Žáci mají za
39.00 Kč
83096
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Cílem materiálu je procvičit s praktické čtení s porozuměním a práci s informacemi. Psáno psacím písmem. Vytvořené
33.00 Kč
815988
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Cílem výukového materiálu je procvičit si základní aritmetické operace (sčítání , odčítání i dočítání s přechodem do 100
39.00 Kč
Bojovka - kempování, škola v přírodě Bojovka - kempování, škola v přírodě
Pohybový kvíz a pracovní listy, které se hodí na tábory, školní výlety nebo na školu v přírodě.Cílem materiálu je procvičit si znalosti z prostředí lesa, pravidlech kempování. Rozvoj kritického myšlení i tvořivého psaní formou pracovních listů. Materiál lze využít v hodinách českého jazyka/čtení/psaní/ nebo v prvouky či jako součást školy v přírodě, školního výletu na téma LES/OCHRANA LESA/KEMPOVÁNÍ. Každý žák obdrží výsledkovou kartu, do které si zapisuje písmena u správné odpovědi. Aktivitu lze využít i venku, v lese či na škole v přírodě. Není důležité, u které karty žák začíná. Děti si pouze musí hlídat číslo otázky do výsledkové karty. Tajenku každý zjistí po zodpovězení všech otázek. Písmena budou mít žáci promíchaná. Tajenku musí složit. Můžete žákům podat nápovědu – začáteční písmeno je S. Součástí materiálu je i kontrolní tajenka SPOLUPRÁCE. Ke slovu spolupráce pak s dětmi hrajeme různé venkovní hry, které posilují třídní kolektiv a spolupráci mezi dětmi. Slabší žáci mohou pracovat ve dvojicích. Materiál obsahuje:• 23 stránek• 10 barevných karet s otázkami a 10 černobílých karet• 5 pracovních listů (rozvoj kritického a logického myšlení, kreativity a rozvoj slovní zásoby)•pamětní listy na školu v přírodě (2 verze, i bez textu a v černobílé variantě)• odborný text s informacemi pro žáky nebo pro učitele. V textu žáci najdou případné odpovědi k otázkám ve kvízu.• úvodní metodiku a příklady použití materiálu Po ukončení kvízu nebo zvlášť můžete navázat v hodinách ČJ / ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST pracovními listy, které jsou koncipované metodou RWCT. Nebo můžete PL využít pro rychlíky, kteří budou mít kvíz hotový mezi prvními.Pracovní list číslo 1 – AKROSTICH. Ke každému písmenu ze slova dětí tvoří větu, která začíná na dané písmeno a měla by být tematicky zaměřená.Pracovní list číslo 2 – ALFABOX. Aktivitu, kterou hrajeme na začátku i na konci hodiny. Klidně ve dvojicích. U každého písmene žáci zapisují slova, které souvisí se školou v přírodě, stanováním apod. Je na vás, zda budete vyžadovat 1-3 slova. Lze PL také jen promítnout na tabuli a doplňovat slova společně se třídou. Pracovní list číslo 3 – ŽIVOTABÁSEŇ – o kterémkoliv lesním živočichovi nebo o lesním skřítkovi apod.Pracovní list číslo 4 – MYŠLENKOVÁ MAPA - na téma naše třída.Pracovní list číslo 5 – KOMIKS na téma les, kempování, apod. Materiál je nutné si předem připravit, nakopírovat a rozstříhat popřípadě zalaminovat. Materiál ze využít na 1.ZŠ. 
UUCZ-908108
Český jazyk - čtení>Prvouka>Vlastivěda>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>☀️ Léto>🌳 Stromy
49.00