DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce

Čtenářská lekce o vodě (Den vody - 22. 3.), kterou využijete ve (3.) 4. - 6. třídě ZŠ. V lekci je pracováno s metodami RWCT.

Lekce obsahuje aktivity před, při a po čtení. Je rozdělena na 3 části dle modelu E-U-R.

 

Materiál obsahuje:

  • podrobnou metodiku
  • 3 evokační aktivity k navození tématu lekce (šifra / klíčová slova / obrázky v barevné i čb. verzi) - vyberete si aktivitu dle vašich potřeb
  • pracovní listy s textem a dílčími úkoly
  • list se zajímavostmi, pokusem a výpočtem (lze vynechat)
  • tabulku tvrzení před i po čtení (s tajenkou)
  • vzkaz vodě
  • 4 aktivity k reflexi (pětilístek /životabáseň / Alfabox / Já jako spisovatel a detektiv - „Voda je mi v patách“ - tvorba příběhu) - vyberete si aktivitu dle vašich potřeb
  • otázky podporující kritické myšlení
  • prostor pro kreslení
  • sebehodnocení

Včetně řešení.

Černobílý tisk.

Cílem není využít listy se všemi aktivitami - záleží na vás, které zvolíte. 

Materiál stačí jen vytisknout a je připraven k použití :).

Další produkty od autora Slečna učitelka

636055
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor s materiálem slouží jako hra pro stmelení kolektivu na začátek školního roku. Žáci si pomocí této hry pohybem
39.00 Kč
843887
Český jazyk
Školní družina, 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor s materiálem obsahuje 60 komunikačních karet na téma Den Země, příroda, životní prostředí,… Barevná i černobílá
33.00 Kč
776513
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce na téma Pololetní vysvědčení ( Známky nejsou všechno, každý člověk je jiný, jedinečný…), kterou
38.00 Kč
790140
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Valentýnské běhací čtení s porozuměním využijete ve 3. - 4. třídě ZŠ. Rozvoj fantazie a komunikačních schopností. Malá
35.00 Kč
DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce
Čtenářská lekce o vodě (Den vody - 22. 3.), kterou využijete ve (3.) 4. - 6. třídě ZŠ. V lekci je pracováno s metodami RWCT.Lekce obsahuje aktivity před, při a po čtení. Je rozdělena na 3 části dle modelu E-U-R. Materiál obsahuje:podrobnou metodiku3 evokační aktivity k navození tématu lekce (šifra / klíčová slova / obrázky v barevné i čb. verzi) - vyberete si aktivitu dle vašich potřebpracovní listy s textem a dílčími úkolylist se zajímavostmi, pokusem a výpočtem (lze vynechat)tabulku tvrzení před i po čtení (s tajenkou)vzkaz vodě4 aktivity k reflexi (pětilístek /životabáseň / Alfabox / Já jako spisovatel a detektiv - „Voda je mi v patách“ - tvorba příběhu) - vyberete si aktivitu dle vašich potřebotázky podporující kritické myšleníprostor pro kreslenísebehodnoceníVčetně řešení.Černobílý tisk.Cílem není využít listy se všemi aktivitami - záleží na vás, které zvolíte. Materiál stačí jen vytisknout a je připraven k použití :).
UUCZ-813281
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň>🔍 Šifry>💧Voda a vodstvo
38.00