DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce

Čtenářská lekce o vodě (Den vody - 22. 3.), kterou využijete ve (3.) 4. - 6. třídě ZŠ. V lekci je pracováno s metodami RWCT.

Lekce obsahuje aktivity před, při a po čtení. Je rozdělena na 3 části dle modelu E-U-R.

 

Materiál obsahuje:

  • podrobnou metodiku
  • 3 evokační aktivity k navození tématu lekce (šifra / klíčová slova / obrázky v barevné i čb. verzi) - vyberete si aktivitu dle vašich potřeb
  • pracovní listy s textem a dílčími úkoly
  • list se zajímavostmi, pokusem a výpočtem (lze vynechat)
  • tabulku tvrzení před i po čtení (s tajenkou)
  • vzkaz vodě
  • 4 aktivity k reflexi (pětilístek /životabáseň / Alfabox / Já jako spisovatel a detektiv - „Voda je mi v patách“ - tvorba příběhu) - vyberete si aktivitu dle vašich potřeb
  • otázky podporující kritické myšlení
  • prostor pro kreslení
  • sebehodnocení

Včetně řešení.

Černobílý tisk.

Cílem není využít listy se všemi aktivitami - záleží na vás, které zvolíte. 

Materiál stačí jen vytisknout a je připraven k použití :).

Další produkty od autora Slečna učitelka

738833
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Soubor s materiálem obsahuje 75 komunikačních kartiček o Vánocích (35 karet) a zimě (40 karet) v barevné i černobílé
36.00 Kč
772051
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Materiál je vhodný pro 2. třídu ZŠ. Obsahuje příklady na sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes
30.00 Kč
727768
Český jazyk
2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Nedatované adventní příběhy - vánoční zvyky, tradice (využijete na 1. stupni ZŠ). 15 autorských příběhů - lze využít
39.00 Kč
688817
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce o jablkách (Den jablka - 21. 10.), kterou využijete ve 3. - 6. třídě ZŠ. V lekci je pracováno s metodami
39.00 Kč
DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce DEN VODY (22. 3.) - čtenářská lekce
Čtenářská lekce o vodě (Den vody - 22. 3.), kterou využijete ve (3.) 4. - 6. třídě ZŠ. V lekci je pracováno s metodami RWCT.Lekce obsahuje aktivity před, při a po čtení. Je rozdělena na 3 části dle modelu E-U-R. Materiál obsahuje:podrobnou metodiku3 evokační aktivity k navození tématu lekce (šifra / klíčová slova / obrázky v barevné i čb. verzi) - vyberete si aktivitu dle vašich potřebpracovní listy s textem a dílčími úkolylist se zajímavostmi, pokusem a výpočtem (lze vynechat)tabulku tvrzení před i po čtení (s tajenkou)vzkaz vodě4 aktivity k reflexi (pětilístek /životabáseň / Alfabox / Já jako spisovatel a detektiv - „Voda je mi v patách“ - tvorba příběhu) - vyberete si aktivitu dle vašich potřebotázky podporující kritické myšleníprostor pro kreslenísebehodnoceníVčetně řešení.Černobílý tisk.Cílem není využít listy se všemi aktivitami - záleží na vás, které zvolíte. Materiál stačí jen vytisknout a je připraven k použití :).
UUCZ-813281
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň>🔍 Šifry>💧Voda a vodstvo
38.00