Filipojakubská noc - čtení s porozuměním a tvůrčí psaní 5+5 příběhů

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 5.17 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Lucie Stanovská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 4. 2025
Sdílet:

 

Tento materiál je navržen pro děti na 1. stupni základní školy a zaměřuje se na téma čarodějnic a filipojakubské noci. Materiál obsahuje:

  • Pohádkové příběhy o čarodějnicích a filipojakubské noci: Pět originálních příběhů, které děti seznámí s magickým světem čarodějnic a tajemstvími filipojakubské noci. Každý příběh je plný fantazie a dobrodružství a obsahuje zajímavé postavy, kouzla a záhady.
  • Otázky k textu: Každý příběh je následován sadou otázek k porozumění, které pomáhají dětem lépe pochopit děj a hlavní myšlenky příběhu. Otázky podporují diskusi, rozvoj čtení s porozuměním a uvažování nad tím, co příběh znamená.
  • Příběhy k dokončení: Druhá část materiálu obsahuje pět začátků příběhů, které děti mohou dokončit podle své vlastní fantazie. Každý příběh začíná základem, který dětem poskytuje prostor pro vlastní kreativitu a rozvoj vypravěčských dovedností.

Účel materiálu:

Cílem tohoto materiálu je podpořit dětskou kreativitu a fantazii, pomoci dětem rozvíjet schopnost dokončit příběh, analyzovat texty a přemýšlet o jejich významu. Tento materiál také rozvíjí dovednosti čtení s porozuměním a komunikace.

Návod pro pedagoga:

  • Seznámení s příběhy: Představte dětem každý příběh o čarodějnicích a filipojakubské noci. Po přečtení příběhu s dětmi diskutujte o jeho obsahu a rozebírejte otázky k porozumění, které následují.
  • Otázky k textu: Po přečtení každého příběhu se zaměřte na otázky, které vám pomohou prozkoumat s dětmi hlavní myšlenky příběhu a podpoří jejich schopnost vyprávět vlastní příběhy.
  • Tvorba pokračování příběhu: Po přečtení začátků příběhů, které jsou součástí materiálu, nechte děti, aby příběh samy dokončily. Mohou to udělat individuálně nebo ve skupinách. Tento úkol podporuje jejich kreativitu a schopnost pracovat s fantazií.
  • Sdílení a reflexe: Po dokončení příběhů mohou děti své verze příběhu sdílet s ostatními a diskutovat o různých směrech, jakými se příběh mohl vyvinout. Tato aktivita podporuje rozvoj komunikačních dovedností a týmové práce.

Tento materiál je flexibilní a může být přizpůsoben různým věkovým skupinám a úrovním dovedností. Vhodný je pro samostatné čtení, skupinovou práci nebo společné diskuse.

Další produkty od autora Bc. Lucie Stanovská

873250
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Průvodní list pro pedagogy Název aktivity: Úniková hra – Včelí úl Cílová skupina: Děti předškolního věku (4–6 let) Délka
39.00 Kč
644414
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Plotovku lze použít jako jakoukoliv stezku, která se obejde bez přítomnosti obsluhy. Vše zalaminujte, vystřihněte
35.00 Kč
612698
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Materiál je určen k výzdobě do MŠ pro třídu “Ježečci”. Obsahuje název třídy, kalendář na narozeniny, pravidla třídy
35.00 Kč
563583
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Plotovku lze použít jako jakoukoliv stezku, která se obejde bez přítomnosti obsluhy. Vše zalaminujte, vystřihněte
35.00 Kč
Filipojakubská noc - čtení s porozuměním a tvůrčí psaní 5+5 příběhů Filipojakubská noc - čtení s porozuměním a tvůrčí psaní 5+5 příběhů
 Tento materiál je navržen pro děti na 1. stupni základní školy a zaměřuje se na téma čarodějnic a filipojakubské noci. Materiál obsahuje:Pohádkové příběhy o čarodějnicích a filipojakubské noci: Pět originálních příběhů, které děti seznámí s magickým světem čarodějnic a tajemstvími filipojakubské noci. Každý příběh je plný fantazie a dobrodružství a obsahuje zajímavé postavy, kouzla a záhady.Otázky k textu: Každý příběh je následován sadou otázek k porozumění, které pomáhají dětem lépe pochopit děj a hlavní myšlenky příběhu. Otázky podporují diskusi, rozvoj čtení s porozuměním a uvažování nad tím, co příběh znamená.Příběhy k dokončení: Druhá část materiálu obsahuje pět začátků příběhů, které děti mohou dokončit podle své vlastní fantazie. Každý příběh začíná základem, který dětem poskytuje prostor pro vlastní kreativitu a rozvoj vypravěčských dovedností.Účel materiálu:Cílem tohoto materiálu je podpořit dětskou kreativitu a fantazii, pomoci dětem rozvíjet schopnost dokončit příběh, analyzovat texty a přemýšlet o jejich významu. Tento materiál také rozvíjí dovednosti čtení s porozuměním a komunikace.Návod pro pedagoga:Seznámení s příběhy: Představte dětem každý příběh o čarodějnicích a filipojakubské noci. Po přečtení příběhu s dětmi diskutujte o jeho obsahu a rozebírejte otázky k porozumění, které následují.Otázky k textu: Po přečtení každého příběhu se zaměřte na otázky, které vám pomohou prozkoumat s dětmi hlavní myšlenky příběhu a podpoří jejich schopnost vyprávět vlastní příběhy.Tvorba pokračování příběhu: Po přečtení začátků příběhů, které jsou součástí materiálu, nechte děti, aby příběh samy dokončily. Mohou to udělat individuálně nebo ve skupinách. Tento úkol podporuje jejich kreativitu a schopnost pracovat s fantazií.Sdílení a reflexe: Po dokončení příběhů mohou děti své verze příběhu sdílet s ostatními a diskutovat o různých směrech, jakými se příběh mohl vyvinout. Tato aktivita podporuje rozvoj komunikačních dovedností a týmové práce.Tento materiál je flexibilní a může být přizpůsoben různým věkovým skupinám a úrovním dovedností. Vhodný je pro samostatné čtení, skupinovou práci nebo společné diskuse.
UUCZ-851996
Český jazyk - čtení>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🧙 Čarodějnice
39.00