UČÍME SE POZNÁVAT MOŘSKÉ RYBY A PARYBY - aktivita mimo lavice, skupinková práce

Ročník:
4., 5., 6.
Počet stran:
28
Velikost: 34.54 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s texty a obrázky mořských ryb a paryb.

Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - MOŘSKÝCH RYBÁCH  A PARYBÁCH.

Naučí se rozpoznat od sebe rejnoka, žraloka, lososa a další ryby, které se dětem mnohdy pletou.

 

Karty lze využít na více způsobů:

Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS + klíč řešení

Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st.

 

Příklady práce s kartami:

1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici.

Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic.

 

2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis.

 

3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK

 

4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.

 

Jako bonus obsahuje materiál i rybí pexeso.

Další materiály, které se učitelům líbí

Další produkty od autora Libuše Sudová

686112
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, připravila jsem si pro svou třídu ke zpestření výuky vyjmenovaných slov po B šest osmisměrek
35.00 Kč
703338
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, podívejte se na tento materiál, který slouží k procvičení početních operací sčítání a odčítání
35.00 Kč
707857
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé paní učitelky a Vy, páni učitelé, kterých je tu v našich řadách poskrovnu a máme Vás rády :-) Určitě také máte ve
0.00 Kč
722393
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, vymýšlíme vše možné, abychom dětem zpříjemnili celkem těžký pravopis český a hlavně chceme
30.00 Kč
UČÍME SE POZNÁVAT MOŘSKÉ RYBY A PARYBY - aktivita mimo lavice, skupinková práce UČÍME SE POZNÁVAT MOŘSKÉ RYBY A PARYBY - aktivita mimo lavice, skupinková práce
Brožura s texty a obrázky mořských ryb a paryb. Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - MOŘSKÝCH RYBÁCH  A PARYBÁCH. Naučí se rozpoznat od sebe rejnoka, žraloka, lososa a další ryby, které se dětem mnohdy pletou.   Karty lze využít na více způsobů: Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS + klíč řešení Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st.   Příklady práce s kartami: 1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici. Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic.   2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis.   3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK   4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.   Jako bonus obsahuje materiál i rybí pexeso. Další materiály, které se učitelům líbí
UUCZ-268835
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Pexeso>4.>5.>6.>🐾 Živočichové>🐟 Ryby
49.00