Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
17
Velikost: 14.92 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 2. 2023
Cena:
45 Kč vč. DPH
Sdílet:

Popis

Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - šelmách kočkovitých a

psovitých. Naučí se rozpoznat od sebe pumu, pantera, jaguára a mnoho dalších velkých koček, které se dětem mnohdy pletou.

Karty lze využít na více způsobů:

Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS

Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st.

Příklady práce s kartami:

1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici.

Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic.

2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis.

3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK

4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.

Další produkty od autora Libuše Sudová

421216
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Další ze souboru deskových her k nácviku a procvičování násobení a dělení zpaměti. Procvičování násobků 6, 7, 8, 9, 10 -
39.00 Kč
216156
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
BINGO – ČTENÍ PRVNÍCH SLOV Z PÍSMEN - m, l , p, s, t, j + samohlásky Popis: 3sady karet ke hře BINGO, kde místo číslic
35.00 Kč
409475
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
20 hezkých obrázkových karet k nácviku popisování postav na téma - MIKULÁŠ A ČERTI. Princip hry JÁ MÁM, KDO MÁ? Rozvoj
25.00 Kč
277604
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Milé kolegyně, také se na Vaší škole chystá zápis do 1. tříd nebo Den prvňáčka? Připravila jsem kompletní materiály
79.00 Kč
Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita
Popis Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - šelmách kočkovitých a psovitých. Naučí se rozpoznat od sebe pumu, pantera, jaguára a mnoho dalších velkých koček, které se dětem mnohdy pletou. Karty lze využít na více způsobů: Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st. Příklady práce s kartami: 1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici. Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic. 2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis. 3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK 4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.
UUCZ-257698
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.>5.>Živočichové>Savci
45.00