Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
17
Velikost: 14.92 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s obrázky a texty k procvičování poznávání šelem kočkovitých a psovitých.

Popis

Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - šelmách kočkovitých a psovitých. Naučí se rozpoznat od sebe pumu, pantera, jaguára a mnoho dalších velkých koček, které se dětem mnohdy pletou.

Karty lze využít na více způsobů:

Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS

Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st.

Příklady práce s kartami:

1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici.

Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic.

2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis.

3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK

4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.

Další produkty od autora Libuše Sudová

227721
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva českého jazyka. PROCVIČENÍ VYJMENOVANÝCH SLOV A
30.00 Kč
649136
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Milé paní učitelky, je podzim a budeme chodit na houby. Z hub se vaří mnoho pochoutek a jednou z nejznámějších je
28.00 Kč
510738
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Milé kolegyně a kolegové. Jistě chystáte pro svou třídu nějakou zajímavou aktivitu na téma VELIKONOCE. Já také, proto
35.00 Kč
409475
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
20 hezkých obrázkových karet k nácviku popisování postav na téma - MIKULÁŠ A ČERTI. Princip hry JÁ MÁM, KDO MÁ? Rozvoj
25.00 Kč
Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita Učíme se poznávat a popisovat nejznámější šelmy kočkovité a psovité - činnost dětí mimo lavice, skupinková aktivita
Brožura s obrázky a texty k procvičování poznávání šelem kočkovitých a psovitých. Popis Děti se často neumí vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pár karet, na kterých si procvičí tuto dovednost a zároveň se dozví zajímavosti o zvířatech - šelmách kočkovitých a psovitých. Naučí se rozpoznat od sebe pumu, pantera, jaguára a mnoho dalších velkých koček, které se dětem mnohdy pletou. Karty lze využít na více způsobů: Sada obsahuje 15 dvojic karet - OBRÁZEK x POPIS Materiál lze využít jak do hodin českého jazyka, tak do hodin prvouky na 1. st. nebo přírodovědy na 2. st. Příklady práce s kartami: 1) Rozdejte dětem karty tak, aby tvořily navzájem neznámé dvojice. Jedno dítě má obrázek, druhé popis. Děti hledají k době dvojici. Ke kontrole slouží dvojice číslo - písmeno na malých kartičkách, které jsou určené spíše ke kontrole pro učitele nebo sebekontrolu po uspořádání dvojic. 2) Hra podobná hře JÁ MÁM, KDO MÁ. Dítě s popisem čte popis a dítě s obrázkem říká: TO JSEM JÁ. Dvojice si sedají k sobě a dítě s obrázkem jmenuje dalšího hráče, který zatím nemá dvojici, ale má svůj popis. 3) Karty rozmístíme po třídě: Děti mají za úkol rozdělit se do skupin a skupina se snaží přinést na své stanoviště co nejvíce odhalených dvojic POPIS x OBRÁZEK 4) Přepis textu z karet do sešitů, tvorba lapbooku.
UUCZ-257698
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.>5.>🐾 Živočichové>🐻 Savci
45.00