Druhy přídavných jmen (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 2.24 MB
Typ souboru: ppsx
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 3. 2022
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

17881
Český jazyk - gramatika
4.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) -
30.00 Kč
199222
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
10 karet s úkoly časová náročnost 30 minut doporučený tisk A4 tato stezka je určena pro kratší vzdálenosti jednotlivé
42.00 Kč
268156
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 16 karet s úkoly tabulka na zapsání tajenky ú vodní list Popis karty: číslo stanoviště úkol pro děti v ěk 4 - 7
45.00 Kč
11382
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) -
30.00 Kč
Druhy přídavných jmen (milionář) Druhy přídavných jmen (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu.
UUCZ-17406
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>5.
30.00