Druhy přídavných jmen (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 2.24 MB
Typ souboru: ppsx
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 3. 2022
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

667
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje 10 obrázků tužek + 1 nadpis, které upozorňují na základní pravidla plynulého čtení. Obrázky jsou
40.00 Kč
139570
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)
39.00 Kč
296380
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 12 karet s různými typy úkolů témata: třídění odpadu, rostliny, živočichové, počasí, voda procvičíme si zrakové
45.00 Kč
650159
Český jazyk - gramatika
2., 3.
Pracovní listy
Obsah: 10 karet na doplňování párových souhlásek (pro početnější třídy tisknu karty 2x) na každé kartě malá nápověda
29.00 Kč
Druhy přídavných jmen (milionář) Druhy přídavných jmen (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu.
UUCZ-17406
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>5.
30.00