Já mám & kdo má - pád, číslo, rod

Ročník:
Téma:
Počet stran:
6
Velikost: 24.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učíme se učit
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2025
Sdílet:

✏️ procvičení pádů

✏️ opakování a upevnění rodu a čísla

✏️ spolupráce ve třídě

✏️ aktivní zapojení všech žáků

PRAVIDLA HRY

Každé dítě obdrží jednu kartu. Hru zahajuje dítě, které má kartu s textem: „Já mám první kartu…“ a položí otázku:„Kdo má podstatné jméno rodu ženského, čísla jednotného, ve 3. pádě?“ Dítě, které má kartu se slovem „k růži“, odpoví, přečte svůj text a následně položí další otázku stejným způsobem, například: „Kdo má podstatné jméno rodu mužského, čísla jednotného, v 7. pádě?“ Hra pokračuje, dokud se nevystřídají všechny děti. Společně tak vytvoří navazující řadu karet – tzv. živé domino.

Další produkty od autora Učíme se učit

1044161
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Výuková materiál je zaměřen na: logické myšlení ✅ schopnost řešit problémy ✅ pozornost a soustředění ✅ + sezónní edice
55.00 Kč
1051526
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT? Classroom English – sada 28 kartiček s anglickými pokyny pro každodenní komunikaci ve třídě
49.00 Kč
933647
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál je zaměřen na práci na 6 stanovištích určený pro 1. stupeň ZŠ + 6. ročník. OBSAH: pracovní list
90.00 Kč
905832
Vlastivěda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra Přemyslovci slouží jako materiál pro opakování nebo pro procvičení učiva, ale může sloužit i jako doplnění k novému
75.00 Kč
Já mám & kdo má - pád, číslo, rod Já mám & kdo má - pád, číslo, rod
✏️ procvičení pádů✏️ opakování a upevnění rodu a čísla✏️ spolupráce ve třídě✏️ aktivní zapojení všech žákůPRAVIDLA HRY: Každé dítě obdrží jednu kartu. Hru zahajuje dítě, které má kartu s textem: „Já mám první kartu…“ a položí otázku:„Kdo má podstatné jméno rodu ženského, čísla jednotného, ve 3. pádě?“ Dítě, které má kartu se slovem „k růži“, odpoví, přečte svůj text a následně položí další otázku stejným způsobem, například: „Kdo má podstatné jméno rodu mužského, čísla jednotného, v 7. pádě?“ Hra pokračuje, dokud se nevystřídají všechny děti. Společně tak vytvoří navazující řadu karet – tzv. živé domino.
UUCZ-1065790
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎨 Barvy
45.00