Rod střední - vzory (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 290.88 KB
Typ souboru: ppsx
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2021
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu (barva orámování správného vzoru)

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

243423
Matematika
3.
Didaktické hry
verze 1: 21 karet + přehled se správnými výsledky verze 2: pracovní listy doporučený tisk na vel A4 náměty k využití
39.00 Kč
46521
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: • 36 očíslovaných karet s písmeny • náměty k využití Popis : • při práci v lavici stačí tisk na A5, při práci ve
39.00 Kč
268156
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 16 karet s úkoly tabulka na zapsání tajenky ú vodní list Popis karty: číslo stanoviště úkol pro děti v ěk 4 - 7
45.00 Kč
270315
Prvouka
1., 2., 3.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
10 karet foto, přesmyčka jako nápověda, část tajenky, QR kód • doporučený tisk A4 • tato stezka je určena pro kratší
39.00 Kč
Rod střední - vzory (milionář) Rod střední - vzory (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Při distanční výuce nezvedají děti kartičky, ale zapisují barevné puntíky do sešitu (barva orámování správného vzoru)
UUCZ-17455
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>4.
30.00