Chcete svým studentům přiblížit úvahu nenásilnou formou? Co třeba přes využití AI ve výuce? Demonstrujte, co je to úvaha, nechte je samotné pracovat a vyvozovat, následně shrňte, tvořte témata jim blízká a (sebe)hodnoťte výsledné práce! 🥰
téma: ÚVAHA, AI ve školním prostředí
časová náročnost: 2 vyučovací hodiny + ev. testovací verze
tipy: je navíc možné ještě provést zápis, přečíst více vzorových prací atp.
obsah:
- 1x úvod (průvodní list materiálu)
- 2x učitelský handout (metodický list)
- 2x studentský handout (AI ve výuce - práce s úvahou, co je to úvaha)
- 1x prezentace - úvaha, její náležitosti, jak (ne)tvořit úvahu
- 2x pravidla pro tvorbu úvahy (k promítnutí) - cvičební, zkušební, součástí jsou také témata, která jsem se snažila komponovat tak, aby byla studentům blízká
- 1x vzor pro sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Pro větší interaktivitu lze využít přiloženou prezentaci, případně pak pracovat s nějakými zdroji na Youtube atp., studenti mohou tvořit cvičně, součástí je však i handout pro testování.
******************************
zdroj grafiky a obrázků: www.canva.com, vlastní obrázky