100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality

Počet stran:
10
Velikost: 33.67 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2024
Sdílet:

Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s dvojicemi na jedné straně/případě celou stárnu A4 za 60 sekund. Náročnost a čas si určujte podle individuálních potřeb žáka/žáků.

Dvojice kartiček zaměřené na procvičování vizuální paměti. Jsou skvělým nástrojem na podporu a rozvoj kognitivních schopností u žáků. Kartičky začínají jednoduššími, konkrétními pojmy a postupně obsahují náročnější a abstraktnější pojmy. Pedagog (školní speciální pedagog, školní psycholog, učitel) nebo jiný odborník je může využít pro trénink krátkodobé vizuální paměti tím, že po krátkém představení kartiček žáci odpovídají, jaké slovo a obrázek si zapamatovali. Také mohou pracovat se serialitou - žákem je například daná série kartiček a mají je zopakovat ve správném pořadí, čímž se trénuje schopnost vnímat a zapamatovat si sled informací. Kromě toho lze využít kartičky při rozvoji pozornosti, když jsou úkoly zaměřené na identifikaci podobností nebo rozdílů mezi jednotlivými páry.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

625059
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků. Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky jsou navrženy pro
85.00 Kč
628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
622347
Etická výchova
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v
75.00 Kč
634331
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé. Jsou
75.00 Kč
100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality 100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality
Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s dvojicemi na jedné straně/případě celou stárnu A4 za 60 sekund. Náročnost a čas si určujte podle individuálních potřeb žáka/žáků.Dvojice kartiček zaměřené na procvičování vizuální paměti. Jsou skvělým nástrojem na podporu a rozvoj kognitivních schopností u žáků. Kartičky začínají jednoduššími, konkrétními pojmy a postupně obsahují náročnější a abstraktnější pojmy. Pedagog (školní speciální pedagog, školní psycholog, učitel) nebo jiný odborník je může využít pro trénink krátkodobé vizuální paměti tím, že po krátkém představení kartiček žáci odpovídají, jaké slovo a obrázek si zapamatovali. Také mohou pracovat se serialitou - žákem je například daná série kartiček a mají je zopakovat ve správném pořadí, čímž se trénuje schopnost vnímat a zapamatovat si sled informací. Kromě toho lze využít kartičky při rozvoji pozornosti, když jsou úkoly zaměřené na identifikaci podobností nebo rozdílů mezi jednotlivými páry.
UUCZ-703366
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Ostatní>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
65.00