Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s dvojicemi na jedné straně/případě celou stárnu A4 za 60 sekund. Náročnost a čas si určujte podle individuálních potřeb žáka/žáků.
Dvojice kartiček zaměřené na procvičování vizuální paměti. Jsou skvělým nástrojem na podporu a rozvoj kognitivních schopností u žáků. Kartičky začínají jednoduššími, konkrétními pojmy a postupně obsahují náročnější a abstraktnější pojmy. Pedagog (školní speciální pedagog, školní psycholog, učitel) nebo jiný odborník je může využít pro trénink krátkodobé vizuální paměti tím, že po krátkém představení kartiček žáci odpovídají, jaké slovo a obrázek si zapamatovali. Také mohou pracovat se serialitou - žákem je například daná série kartiček a mají je zopakovat ve správném pořadí, čímž se trénuje schopnost vnímat a zapamatovat si sled informací. Kromě toho lze využít kartičky při rozvoji pozornosti, když jsou úkoly zaměřené na identifikaci podobností nebo rozdílů mezi jednotlivými páry.