100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality

Počet stran:
10
Velikost: 33.67 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2024
Sdílet:

Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s dvojicemi na jedné straně/případě celou stárnu A4 za 60 sekund. Náročnost a čas si určujte podle individuálních potřeb žáka/žáků.

Dvojice kartiček zaměřené na procvičování vizuální paměti. Jsou skvělým nástrojem na podporu a rozvoj kognitivních schopností u žáků. Kartičky začínají jednoduššími, konkrétními pojmy a postupně obsahují náročnější a abstraktnější pojmy. Pedagog (školní speciální pedagog, školní psycholog, učitel) nebo jiný odborník je může využít pro trénink krátkodobé vizuální paměti tím, že po krátkém představení kartiček žáci odpovídají, jaké slovo a obrázek si zapamatovali. Také mohou pracovat se serialitou - žákem je například daná série kartiček a mají je zopakovat ve správném pořadí, čímž se trénuje schopnost vnímat a zapamatovat si sled informací. Kromě toho lze využít kartičky při rozvoji pozornosti, když jsou úkoly zaměřené na identifikaci podobností nebo rozdílů mezi jednotlivými páry.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

995746
Etická výchova
8., 9., SŠ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
„Real Life Skills Cards“ jsou souborem 50 reflexních otázek, které pomáhají studentům přemýšlet o životě, zodpovědnosti
65.00 Kč
622347
Etická výchova
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v
75.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
817839
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jelikož kartičky využívám často a žáky baví procvičovat si prostřednictvím nich vizuální (ale i auditivní) paměť
65.00 Kč
100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality 100 kartiček: procvičování vizuální paměti, seriality
Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s dvojicemi na jedné straně/případě celou stárnu A4 za 60 sekund. Náročnost a čas si určujte podle individuálních potřeb žáka/žáků.Dvojice kartiček zaměřené na procvičování vizuální paměti. Jsou skvělým nástrojem na podporu a rozvoj kognitivních schopností u žáků. Kartičky začínají jednoduššími, konkrétními pojmy a postupně obsahují náročnější a abstraktnější pojmy. Pedagog (školní speciální pedagog, školní psycholog, učitel) nebo jiný odborník je může využít pro trénink krátkodobé vizuální paměti tím, že po krátkém představení kartiček žáci odpovídají, jaké slovo a obrázek si zapamatovali. Také mohou pracovat se serialitou - žákem je například daná série kartiček a mají je zopakovat ve správném pořadí, čímž se trénuje schopnost vnímat a zapamatovat si sled informací. Kromě toho lze využít kartičky při rozvoji pozornosti, když jsou úkoly zaměřené na identifikaci podobností nebo rozdílů mezi jednotlivými páry.
UUCZ-703366
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Ostatní>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
65.00