BŘEZEN - MĚSÍC KNIHY - PŘÍPRAVA NA CELOU HODINU - ZAJÍMAVOSTI

Ročník:
Počet stran:
35
Velikost: 12.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2024
Sdílet:

V tomto souboru naleznete kompletní přípravu na hodinu věnovanou významu knih a lásce ke čtení. Děti seznámíte s mnoha knižními NEJ! Vyrobíte si dům, který v každém okně skrývá nějaké NEJ! JEN NESEDÍME, JEN NEPOSLOUCHÁME, ALE TVOŘÍME.

Více o produktu:

1) Motivační úvod hodiny: Ve třídě schováme lístek s napsaným slovem KNIHA. Po začátku hodiny děti vyzveme, aby hledaly schovaný lístek (můžeme určit barvu lístku), který nám prozradí téma dnešní hodiny.

2) Děti posadíme do diskuzního kruhu, jestliže není dost prostoru ve třídě, necháme děti v lavicích. Losujeme si otázky na kartičkách a odpovídáme.

3) Rozdělíme si děti do skupinek dle vlastního uvážení, případně mohou děti pracovat každý samostatně na svém ,,DOMU NEJ”

O KNIHÁCH.” Předpokládám, že děti si budou chtít vyrobit svůj vlastní dům a odnést si ho domů, ale záleží na Vás, kolik materiálu vytisknete. Tisk je černobílý.

Následuje aktivita s nůžkami a lepidlem. Učitel buď promítne na tabuli zajímavost, případně si ji může vytisknout na list papíru a pak se třídou diskutujeme. Doporučuji nejdříve položit dětem otázku týkající se tématu okénka a až pak jim přečíst informaci. Po diskuzi děti nalepí své okénko na správné místo pro okno do domu a domalují okenice, záclonky a td... Tak postupujeme se všemi okénky.

4) Jedno okénko jsem věnovala vlastnímu psaní dítěte o své nejoblíbenější knize. O své knize NEJ!

Ještě jedno okénko je věnované vlastnímu zamyšlení o významu čtení a knih.

Pokud budete mít další nápady, můžete domku přidělat pater podle libosti. :-)

V materiálu je také prázdná šablona na patro i okénka.

Myslím si, že tato příprava je pěkná a bude s Vaší profesionální pomocí dosaženo společného cíle: PROHLUBOVAT U DĚTÍ ZÁJEM O ČTENÍ A KNIH.

Mějte fajn dny a ať Vás učení dětí stále baví :-)

L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

264600
Český jazyk
1., 2., 3.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování čtení slov s dvojhláskami AU, OU, EU. Děti si mohou zahrát oblíbenou hru JÁ MÁM,KDO MÁ
35.00 Kč
657334
Nezařazené k předmětu
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Milé paní učitelky a páni učitelé, určitě vás také zdržuje psaní různých vzkazů a poznámek do notýsků a sešitů. Určitě
30.00 Kč
714265
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, připravila jsem si pro svou třídu ke zpestření výuky vyjmenovaných slov po S šest osmisměrek
35.00 Kč
567927
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Tento materiál jsem vytvořila jako doplňkový k mým materiálům na školy v přírodě s tematikou INDIÁNŮ. Materiál se skládá
35.00 Kč
BŘEZEN - MĚSÍC KNIHY - PŘÍPRAVA NA CELOU HODINU - ZAJÍMAVOSTI BŘEZEN - MĚSÍC KNIHY - PŘÍPRAVA NA CELOU HODINU - ZAJÍMAVOSTI
V tomto souboru naleznete kompletní přípravu na hodinu věnovanou významu knih a lásce ke čtení. Děti seznámíte s mnoha knižními NEJ! Vyrobíte si dům, který v každém okně skrývá nějaké NEJ! JEN NESEDÍME, JEN NEPOSLOUCHÁME, ALE TVOŘÍME. Více o produktu: 1) Motivační úvod hodiny: Ve třídě schováme lístek s napsaným slovem KNIHA. Po začátku hodiny děti vyzveme, aby hledaly schovaný lístek (můžeme určit barvu lístku), který nám prozradí téma dnešní hodiny. 2) Děti posadíme do diskuzního kruhu, jestliže není dost prostoru ve třídě, necháme děti v lavicích. Losujeme si otázky na kartičkách a odpovídáme. 3) Rozdělíme si děti do skupinek dle vlastního uvážení, případně mohou děti pracovat každý samostatně na svém ,,DOMU NEJ” O KNIHÁCH.” Předpokládám, že děti si budou chtít vyrobit svůj vlastní dům a odnést si ho domů, ale záleží na Vás, kolik materiálu vytisknete. Tisk je černobílý. Následuje aktivita s nůžkami a lepidlem. Učitel buď promítne na tabuli zajímavost, případně si ji může vytisknout na list papíru a pak se třídou diskutujeme. Doporučuji nejdříve položit dětem otázku týkající se tématu okénka a až pak jim přečíst informaci. Po diskuzi děti nalepí své okénko na správné místo pro okno do domu a domalují okenice, záclonky a td... Tak postupujeme se všemi okénky. 4) Jedno okénko jsem věnovala vlastnímu psaní dítěte o své nejoblíbenější knize. O své knize NEJ! Ještě jedno okénko je věnované vlastnímu zamyšlení o významu čtení a knih. Pokud budete mít další nápady, můžete domku přidělat pater podle libosti. :-) V materiálu je také prázdná šablona na patro i okénka. Myslím si, že tato příprava je pěkná a bude s Vaší profesionální pomocí dosaženo společného cíle: PROHLUBOVAT U DĚTÍ ZÁJEM O ČTENÍ A KNIH. Mějte fajn dny a ať Vás učení dětí stále baví :-) L. Sudová
UUCZ-512639
Český jazyk>Český jazyk - literatura>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
39.00