Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí

Předmět:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 749.67 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny.

Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu.

Co vše dělají:

  • předvídají příběh
  • pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet
  • vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)
  • hledají informace na různých místech textu
  • hodnotí Františkovo chování
  • vymýšlejí dokončení příběhu
  • pracují s informačním textem (jmelí)
  • malují osnovu
  • převypráví text pomocí klíčových slov …

Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

165725
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Procvičování zájmen v textech. Tomáš a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich
32.00 Kč
340170
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Pokud se budete ve škole věnovat komiksům, mohl by se vám hodit tento jednoduchý lapbook. Jsou v něm otevírací okénka se
36.00 Kč
254070
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
72 zadání slov, která dáváme do správného tvaru. Žáci mají okamžitou kontrolu na zadní straně. Materiál vytiskněte a
25.00 Kč
83993
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
7 dějepisných témat - žáci řadí chronologicky karty, pokud postupovali dobře, po otočení karet vznikne obrázek. Hra
40.00 Kč
Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu. Co vše dělají: předvídají příběh pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha) hledají informace na různých místech textu hodnotí Františkovo chování vymýšlejí dokončení příběhu pracují s informačním textem (jmelí) malují osnovu převypráví text pomocí klíčových slov … Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce. Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-222635
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Vánoce
30.00