Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí

Předmět:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 749.67 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny.

Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu.

Co vše dělají:

  • předvídají příběh
  • pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet
  • vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)
  • hledají informace na různých místech textu
  • hodnotí Františkovo chování
  • vymýšlejí dokončení příběhu
  • pracují s informačním textem (jmelí)
  • malují osnovu
  • převypráví text pomocí klíčových slov …

Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

81756
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Troje kartičky vhodné napříč předměty. Sebehodnocení na konci hodiny, role k metodě literární kroužky, úkoly ke "kostce"
40.00 Kč
275617
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Kimova hra pravopisná - procvičení pravopisu vyjmenovaných slov, postřehu - zábavnou formou. Ocení děti od 3. třídy až
30.00 Kč
303891
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jednoduchá hra určená ven, do tělocvičny, ale při troše snahy zvládnete i ve třídě. Procvičujeme: - slovní druhy -
45.00 Kč
64398
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje soubor materiálů k výuce židovského náboženství a tradic. Obsah: - texty - tři obrázky na nastříhání -
56.00 Kč
Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu. Co vše dělají:předvídají příběhpracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšletvztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)hledají informace na různých místech textuhodnotí Františkovo chovánívymýšlejí dokončení příběhupracují s informačním textem (jmelí)malují osnovupřevypráví text pomocí klíčových slov …Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-222635
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Vánoce
30.00