Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 749.67 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny.

Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu.

Co vše dělají:

  • předvídají příběh
  • pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet
  • vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)
  • hledají informace na různých místech textu
  • hodnotí Františkovo chování
  • vymýšlejí dokončení příběhu
  • pracují s informačním textem (jmelí)
  • malují osnovu
  • převypráví text pomocí klíčových slov …

Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

82435
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 textů, které slouží k zabavení žáků, kteří jsou hotovi s prací (v češtině nebo dějepisu). Součástí
35.00 Kč
377876
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje různorodé úkoly na 8 stanovišť. Materiál lze využít různě, nejen na centra aktivit. Obsahuje kartičky
55.00 Kč
611911
Český jazyk
Didaktické hry
36 opakovacích kartiček na procvičení barokní literatury, ale také básnických prostředků. Žáci si karty posílají po
35.00 Kč
231394
Český jazyk
7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál obsahuje dvě čtenářské lekce do dvou vyučovacích hodin pro žáky 7. - 9. ročníku. První lekce je zaměřena na
35.00 Kč
Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu. Co vše dělají:předvídají příběhpracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšletvztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)hledají informace na různých místech textuhodnotí Františkovo chovánívymýšlejí dokončení příběhupracují s informačním textem (jmelí)malují osnovupřevypráví text pomocí klíčových slov …Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-222635
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎁 Vánoce
30.00