Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí

Předmět:
Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 749.67 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 11. 2022
Cena:
30 Kč vč. DPH
Sdílet:

Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny.

Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu.

Co vše dělají:

  • předvídají příběh
  • pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet
  • vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)
  • hledají informace na různých místech textu
  • hodnotí Františkovo chování
  • vymýšlejí dokončení příběhu
  • pracují s informačním textem (jmelí)
  • malují osnovu
  • převypráví text pomocí klíčových slov …

Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.

Další produkty od autora Eva Šidelková

177420
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dvě sady materiálu. Na prvním PL je přiřazování vlastností (Nikoho nenechá na holičkách - spolehlivý) Na druhém žáci
48.00 Kč
199298
Český jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Čtenářská lekce na 1 vyučovací hodinu - pro starší žáky 2. stupně ZŠ. Materiál obsahuje: 2 strany popisu aktivit
30.00 Kč
64352
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
U dětí oblíbená hra na 10 - 15 minut. Obcházejí stanoviště, hledají chybně přiřazena slova ke vzorům. Používám i na 2
50.00 Kč
289426
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook mluvnický/herní je skvělá pomůcka do výuky. Obsahuje různé sady malých kartiček, se kterými žáci pracují ve
60.00 Kč
Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu. Co vše dělají: předvídají příběh pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha) hledají informace na různých místech textu hodnotí Františkovo chování vymýšlejí dokončení příběhu pracují s informačním textem (jmelí) malují osnovu převypráví text pomocí klíčových slov … Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.
UUCZ-222635
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Vánoce
30.00