Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 749.67 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny.

Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu.

Co vše dělají:

  • předvídají příběh
  • pracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšlet
  • vztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)
  • hledají informace na různých místech textu
  • hodnotí Františkovo chování
  • vymýšlejí dokončení příběhu
  • pracují s informačním textem (jmelí)
  • malují osnovu
  • převypráví text pomocí klíčových slov …

Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

140529
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8.
Didaktické hry
Žáci se rozdělí do skupin, stanou se z nich nejprve režiséři divadelní hry, kteří vybírají herce pro ztvárnění postav v
35.00 Kč
302817
Český jazyk
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jednoduché procvičení základních informací o větných členech - otázky viz náhled. - hra hon na odpověď - oboustranné
25.00 Kč
71260
Český jazyk - čtení
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
12 lekcí k četbě knihy Vrány. V jedné vyučovací hodině žáci stihnou číst, zapsat a diskutovat. Materiál je zaměřen
45.00 Kč
83983
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis fáze průmyslové revoluce klasické otočné kartičky do dvojice nebo jako samostatná činnost pro žáka na jedné straně
62.00 Kč
Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí Čtenářská lekce - Jak František sháněl jmelí
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální cítění. Žáci pracují ve dvojici, metodou párového čtení pročítají text, plní ke každé části úkoly. Protože se týkají běžného života, ani si nevšimnou, že hledají v textu. Co vše dělají:předvídají příběhpracují ve dvojici, pomáhat si, společně něco vymýšletvztahují text k vlastním životním zkušenostem (babička a bolavá noha)hledají informace na různých místech textuhodnotí Františkovo chovánívymýšlejí dokončení příběhupracují s informačním textem (jmelí)malují osnovupřevypráví text pomocí klíčových slov …Práce žáky bavila, zpříjemnili jsme si čekání na Vánoce.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-222635
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎁 Vánoce
30.00