Čtenářská lekce - sci-fi

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 766.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje přípravu na 2 vyučovací hodiny.

Žáci pracují s textem, ale také přemýšlejí nad problematikou "ideální společnosti". Pracují ve dvojici a ve větší skupině.

Lekce není zaměřena na rozbor díla, záměrem je spíš aktivizovat děti, aby se zamýšlely nad problémem kontrolované společnosti. Přesto doufám, že by lekce mohla někoho nalákat ke čtení knihy, se kterou se v lekci pracuje (Dárce).

Ověřený materiál, žáky baví, ale je celkem náročný.

Obsah materiálu:

2 strany - popis aktivit

2 strany - text

2 strany - PL

2 strany textů na nastříhání

1 strana řešení otázek v PL

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

188014
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci řadí ve skupinkách názvy měst ke vzorům. Cílem je nejen určit správný vzor, ale především si umět poradit a
25.00 Kč
275117
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Listy žáci vyplňují přímo ve výuce namísto zápisů do čtenářského deníku. - navrhnou obálku knihy - 5 typů hodnocení - v
30.00 Kč
104830
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál zahrnuje práci s krátkými texty + plnění jednoduchých mluvnických úkolů. Skupiny spolu soutěží o body, na závěr
49.00 Kč
275601
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 2 hry do hodin slohu, když probíráme vypravování. První se jmenuje Dobrodružná cesta. Žáci ve skupince
30.00 Kč
Čtenářská lekce - sci-fi Čtenářská lekce - sci-fi
Materiál obsahuje přípravu na 2 vyučovací hodiny. Žáci pracují s textem, ale také přemýšlejí nad problematikou "ideální společnosti". Pracují ve dvojici a ve větší skupině. Lekce není zaměřena na rozbor díla, záměrem je spíš aktivizovat děti, aby se zamýšlely nad problémem kontrolované společnosti. Přesto doufám, že by lekce mohla někoho nalákat ke čtení knihy, se kterou se v lekci pracuje (Dárce). Ověřený materiál, žáky baví, ale je celkem náročný. Obsah materiálu: 2 strany - popis aktivit 2 strany - text 2 strany - PL 2 strany textů na nastříhání 1 strana řešení otázek v PLVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-204649
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00