Ekosystém lesa - běhačka a čtení s porozuměním

Představuji vám dvě varianty aktivit zaměřených na ekosystém lesa.

Materiál obsahuje popisné texty o 12 zástupcích, kartičky s ilustracemi, názvy živočichů, a také řešení.

Aktivity jsou ideální pro žáky 4. a 5. ročníku, a to jak do předmětu přírodověda, tak do českého jazyka pro čtení s porozuměním.

Podrobná pravidla naleznete v přiloženém průvodním dopise.

Doporučuji kartičky s obrázky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout pro dlouhodobé využití.

Další produkty od autora Tereza Sojková

894637
Přírodověda
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Velkoformátové omalovánky - jedna omalovánka vyjde až na 6 dětí (6x A4). Sestavení na šířku, každá rostlina má 6 listů
0.00 Kč
842807
Informatika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je primárně určen do výuky informatiky💻 a je vhodný pro žáky 4. - 6. ročníku. Stáčí si vybrat dle složitosti
49.00 Kč
829769
Přírodověda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky „Já mám, kdo má?“ představují zábavnou a efektivní didaktickou hru zaměřenou na otestování poznávacích
35.00 Kč
781452
Biologie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má?" jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k opakování znalostí o lidském těle. Materiál
40.00 Kč
Ekosystém lesa - běhačka a čtení s porozuměním Ekosystém lesa - běhačka a čtení s porozuměním
Představuji vám dvě varianty aktivit zaměřených na ekosystém lesa.Materiál obsahuje popisné texty o 12 zástupcích, kartičky s ilustracemi, názvy živočichů, a také řešení.Aktivity jsou ideální pro žáky 4. a 5. ročníku, a to jak do předmětu přírodověda, tak do českého jazyka pro čtení s porozuměním.Podrobná pravidla naleznete v přiloženém průvodním dopise.Doporučuji kartičky s obrázky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout pro dlouhodobé využití.
UUCZ-915456
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Přírodověda>Běhací diktát>Pracovní listy>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
35.00