Jazykové rozbory: slovo–věta–text

Počet stran:
16
Velikost: 339.88 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 6×7 kartiček s podstatnými jmény,
  • pracovní list k mluvnickým kategoriím podstatných jmen,
  • 6 kartiček s větou k rozboru,
  • pracovní list k rozboru věty (pravopis, základní skladební dvojice, mluvnické kategorie slovesa),
  • 6 textů se 7 úkoly s obdobnou strukturou.

 

Materiál je vhodný zejména pro daltonské bloky, dá se použít jako gradovaný úkol a na mnoho dalších způsobů.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

341833
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje: 21 příkladů na sčítání do 10, 24 příkladů na odčítání do 10, 7 příkladů na sčítání do 20, 7 příkladů na
25.00 Kč
555016
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Úniková hra je určena pro 5. třídu a spadá pod český jazyk a matematiku. Hře předchází příběh, na který potom hra
59.00 Kč
704743
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zbrusu nový časopis Češtinoviny kombinuje češtinářská cvičení i témata z jiných oborů – v listopadovém čísle si řekneme
50.00 Kč
134295
Český jazyk
7., 8., 9.
Didaktické hry
Látka: obecná přejatá slova (pravopis, skloňování, význam, původ slov atd.) Obsah: 4 sady pracovních listů pro
55.00 Kč
Jazykové rozbory: slovo–věta–text Jazykové rozbory: slovo–věta–text
Soubor obsahuje: 6×7 kartiček s podstatnými jmény, pracovní list k mluvnickým kategoriím podstatných jmen, 6 kartiček s větou k rozboru, pracovní list k rozboru věty (pravopis, základní skladební dvojice, mluvnické kategorie slovesa), 6 textů se 7 úkoly s obdobnou strukturou.   Materiál je vhodný zejména pro daltonské bloky, dá se použít jako gradovaný úkol a na mnoho dalších způsobů.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-358083
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Ostatní>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00