Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
51
Velikost: 12.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor nabízí 500 ks materiálů k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět, rozlišení věty jednočlenné, dvojčlenné a větného ekvivalentu a aktivitu k třídění spojovacích výrazů podle významových poměrů. 

Kartičky jsou výhodné jak pro Vás (nemusíte se obtěžovat s oboustranným tiskem), tak pro žáky (nemusí kartičky otáčet ze strany na stranu při kontrole odpovědi).

Složení:

  • 280 ks kartiček s větnými členy(určit větný člen vybraného slova / vyhledat zadaný větný člen),
  • 140 ks kartiček s druhy vedlejších vět a podtrháváním přísudku věty řídící,
  • 40 ks karet s určováním věty jednočlenné, dvojčlenné, větného ekvivalentu,
  • 39 ks karet s grafickými rozbory větných členů,
  • 1 ks pracovní plocha (tabulka) s kartičkami se spojovacími výrazy (žáci třídí spojovací výrazy podle významových poměrů).

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.

 

 

Další produkty od autora Petra Marešová

90914
Český jazyk
6., 7.
Pracovní listy
Obsah: 64 kartiček s dvojicemi synonym; 27 karet k antonymům s uzavřenými otázkami; 15 kartiček k procvičení paronym; 5
30.00 Kč
172935
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Opakování druhů podstatných jmen zábavnou formou. Kartičky s obrázky děti zaujmou rozhodně více než pouhé vypisování
25.00 Kč
432827
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah kartiček Kartičky obsahují základní pojmy jako součet, rozdíl, součin, podíl, zmenšený o/krát, zvětšený o/krát
34.99 Kč
62257
Český jazyk
Pracovní listy
Proč mapy? Materiál je pomůckou pro přípravu k maturitě. Cermat nemá na studenty nijak velké nároky, co se týče
30.00 Kč
Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu
Soubor nabízí 500 ks materiálů k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět, rozlišení věty jednočlenné, dvojčlenné a větného ekvivalentu a aktivitu k třídění spojovacích výrazů podle významových poměrů.  Kartičky jsou výhodné jak pro Vás (nemusíte se obtěžovat s oboustranným tiskem), tak pro žáky (nemusí kartičky otáčet ze strany na stranu při kontrole odpovědi). Složení: 280 ks kartiček s větnými členy(určit větný člen vybraného slova / vyhledat zadaný větný člen), 140 ks kartiček s druhy vedlejších vět a podtrháváním přísudku věty řídící, 40 ks karet s určováním věty jednočlenné, dvojčlenné, větného ekvivalentu, 39 ks karet s grafickými rozbory větných členů, 1 ks pracovní plocha (tabulka) s kartičkami se spojovacími výrazy (žáci třídí spojovací výrazy podle významových poměrů).   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.  
 
UUCZ-61705
Český jazyk>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
80.00