Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
51
Velikost: 12.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor nabízí 500 ks materiálů k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět, rozlišení věty jednočlenné, dvojčlenné a větného ekvivalentu a aktivitu k třídění spojovacích výrazů podle významových poměrů. 

Kartičky jsou výhodné jak pro Vás (nemusíte se obtěžovat s oboustranným tiskem), tak pro žáky (nemusí kartičky otáčet ze strany na stranu při kontrole odpovědi).

Složení:

  • 280 ks kartiček s větnými členy(určit větný člen vybraného slova / vyhledat zadaný větný člen),
  • 140 ks kartiček s druhy vedlejších vět a podtrháváním přísudku věty řídící,
  • 40 ks karet s určováním věty jednočlenné, dvojčlenné, větného ekvivalentu,
  • 39 ks karet s grafickými rozbory větných členů,
  • 1 ks pracovní plocha (tabulka) s kartičkami se spojovacími výrazy (žáci třídí spojovací výrazy podle významových poměrů).

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.

 

 

Další produkty od autora Petra Marešová

361776
Český jazyk
3., 4.
Ostatní
Materiál zahrnuje celkem 16 kartiček se 7 slovními spojeními k opravě. Každá z kartiček obsahuje tři chyby. Ke každé ze
0.00 Kč
47973
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Testy a písemky
Soubor obsahuje 26 matematických pětiminutovek pro 1. stupeň. Minitesty postihují zejména základní počty (slovní úlohy
25.00 Kč
441635
Český jazyk
9., SŠ
Pracovní listy
Soubor obsahuje 50 testových úloh všeho typu: otevřené otázky (vypiš, napiš, doplň), otázky k rozhodování ANO/NE, otázky
33.00 Kč
100803
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Látka: přímá řeč. Obsah: 1× zápis (pracovní list s přehledem pravidel, která žáci induktivní metodou sami vyvodí); 2×
39.00 Kč
Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu Kartičky a další aktivity k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět a věty jednočlenné, dvojčlenné a ekvivalentu
Soubor nabízí 500 ks materiálů k procvičení větných členů, druhů vedlejších vět, rozlišení věty jednočlenné, dvojčlenné a větného ekvivalentu a aktivitu k třídění spojovacích výrazů podle významových poměrů.  Kartičky jsou výhodné jak pro Vás (nemusíte se obtěžovat s oboustranným tiskem), tak pro žáky (nemusí kartičky otáčet ze strany na stranu při kontrole odpovědi). Složení: 280 ks kartiček s větnými členy(určit větný člen vybraného slova / vyhledat zadaný větný člen), 140 ks kartiček s druhy vedlejších vět a podtrháváním přísudku věty řídící, 40 ks karet s určováním věty jednočlenné, dvojčlenné, větného ekvivalentu, 39 ks karet s grafickými rozbory větných členů, 1 ks pracovní plocha (tabulka) s kartičkami se spojovacími výrazy (žáci třídí spojovací výrazy podle významových poměrů).   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.  
 
UUCZ-61705
Český jazyk>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
80.00