Kulička - práce s textem pro SŠ

Ročník:
Počet stran:
11
Velikost: 1.69 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 3. 2024
Sdílet:

V materiálu je zpracovaná povídka Guy de Maupassanta. Žáci se zamýšlejí nad jednáním postav, zařazují dílo k uměleckému směru.

  • evokace - práce s vybranými pojmy, žáci definují slova jako např. sebeúcta, pohrdání aj.
  • uvědomění - ve dvojici žáci postupně čtou text a odpovídají na otázky, zapíšou formou myšlenkové mapy informace o postavě, zařadí dílo k uměleckému směru pomocí výběru v tabulce
  • reflexe - diamant na téma Kulička a cestující, krátká reflexe na konci textu (zamyšlení nad vstupními pojmy, nad svou prací)

Postup práce je podrobně popsaný.

Co je třeba kopírovat a chystat?

Je třeba vytisknout text, který budeme používat opakovaně.

kdo má možnost, může tisknout žákům pracovní list, kdo nemůže tolik kopírovat, využije pouze text a zápis do sešitu (pro tento případ jsem proložila text otázkami z PL)

Můžete tisknout diamant a reflexi, není však nutné.

Černobílý tisk je dostačující.

Další produkty od autora Eva Šidelková

431350
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje
30.00 Kč
425849
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-5-2-02 rozlišuje ve slově kořen, část příponovou, předponovou a
38.00 Kč
195161
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Přípravy do hodin literatury a slohu. Práce s moderní současnou prózou pro děti. Obsahuje práci s ukázkami z knihy, děti
40.00 Kč
727967
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci hrají ve skupině. Položí si doprostřed balíček karet. Postupně každý sejme vrchní kartu a určí vedlejší větu. Na
38.00 Kč
Kulička - práce s textem pro SŠ Kulička - práce s textem pro SŠ
V materiálu je zpracovaná povídka Guy de Maupassanta. Žáci se zamýšlejí nad jednáním postav, zařazují dílo k uměleckému směru. evokace - práce s vybranými pojmy, žáci definují slova jako např. sebeúcta, pohrdání aj. uvědomění - ve dvojici žáci postupně čtou text a odpovídají na otázky, zapíšou formou myšlenkové mapy informace o postavě, zařadí dílo k uměleckému směru pomocí výběru v tabulce reflexe - diamant na téma Kulička a cestující, krátká reflexe na konci textu (zamyšlení nad vstupními pojmy, nad svou prací) Postup práce je podrobně popsaný. Co je třeba kopírovat a chystat? Je třeba vytisknout text, který budeme používat opakovaně. kdo má možnost, může tisknout žákům pracovní list, kdo nemůže tolik kopírovat, využije pouze text a zápis do sešitu (pro tento případ jsem proložila text otázkami z PL) Můžete tisknout diamant a reflexi, není však nutné. Černobílý tisk je dostačující.
UUCZ-515777
Český jazyk>Český jazyk - literatura>Přípravy hodiny/lekce>SŠ
40.00