DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh

Ročník:
3., 4., 5., 6.
Počet stran:
10
Velikost: 4.81 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Milé paní učitelky a páni učitelé,

 

připravila jsem vyučovací hodinu nejen pro - ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA, který je vhodný k tématu SEBEHODNOCENÍ A GENERACE DEPRESE.

 

Napsala jsem příběh o dívce Evě, která je k sobě přehnaně sebekritická. Příběh, který dětem pomůže k vcítění se do fiktivní postavy, ale zároveň je přiměje k zamyšlení i jich samých nad sebou. V této době hodně řešíme úzkostné stavy a hledáme cestu, jak s dětmi pracovat, abychom jim pomohli.

Zkouším to tedy touto nenásilnou formou.

 

V materiálu naleznete i QR kódy, děti si tedy příběh mohou přečíst po naskenování do tabletů a vy materiál nemusíte všem tisknout.

 

K příběhu jsem vytvořila i jednoduché vysvětlení pojmů hysterie a kritika, které můžete opět buď vytisknout, nebo dětem dát možnost skenování QR kódů, když tabulku vyvěsíte ve třídě.

 

Součástí materiálu je pracovní list 3 x A4, černobílý tisk.

 

PRACOVNÍ POSTUP:

 

  • Úvod hodiny - nastínění tématu
  • Vysvětlení zadání - přečíst text, možnost skenování kódů
  • samostatná práce s první částí pracovního listu (první 2 stránky)
  • řízený rozhovor o příběhu - otázky, odpovědi na myšlenkové pochody, čtení částí vypracovaných PL
  • samostatná nebo skupinková práce na druhé části pracovního listu - autorské psaní

 

Děti mohou svůj příběh dopsat doma za domácí úkol a vy můžete přichystat další vyučovací hodinu, kdy si své příběhy budete společně číst a diskutovat.

Věřím, že se Vám i mně tato příprava a vyučovací hodina povede a bude pro děti přínosem.

 

Chystám se na psaní dalších podobných témat. Budu ráda, když mi i nadále zachováte svou přízeň.

 

Děkuji.

 

Mgr. L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

700271
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Milé kolegyně, tento materiál se hodí přesně do předvánočního času. Pracovní listy jsou koncipované tak, že se prakticky
35.00 Kč
632640
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Milé kolegyně, všechny víme, že práce ve škole je náročná – od přípravy hodin, přes práci s dětmi až po nekonečné
0.00 Kč
530372
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Milé kolegyně a kolegové, protože jste si oblíbili mé omalovánky se čtením s porozuměním na různá témata, připravila
27.00 Kč
419538
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura s hrami k procvičení prvních anglických slovíček PROCVIČUJEME číslice 1 - 6 barvy slovíčka - ŠKOLNÍ POTŘEBY ____
29.00 Kč
DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh
Milé paní učitelky a páni učitelé,   připravila jsem vyučovací hodinu nejen pro - ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA, který je vhodný k tématu SEBEHODNOCENÍ A GENERACE DEPRESE.   Napsala jsem příběh o dívce Evě, která je k sobě přehnaně sebekritická. Příběh, který dětem pomůže k vcítění se do fiktivní postavy, ale zároveň je přiměje k zamyšlení i jich samých nad sebou. V této době hodně řešíme úzkostné stavy a hledáme cestu, jak s dětmi pracovat, abychom jim pomohli. Zkouším to tedy touto nenásilnou formou.   V materiálu naleznete i QR kódy, děti si tedy příběh mohou přečíst po naskenování do tabletů a vy materiál nemusíte všem tisknout.   K příběhu jsem vytvořila i jednoduché vysvětlení pojmů hysterie a kritika, které můžete opět buď vytisknout, nebo dětem dát možnost skenování QR kódů, když tabulku vyvěsíte ve třídě.   Součástí materiálu je pracovní list 3 x A4, černobílý tisk.   PRACOVNÍ POSTUP:   Úvod hodiny - nastínění tématu Vysvětlení zadání - přečíst text, možnost skenování kódů samostatná práce s první částí pracovního listu (první 2 stránky) řízený rozhovor o příběhu - otázky, odpovědi na myšlenkové pochody, čtení částí vypracovaných PL samostatná nebo skupinková práce na druhé části pracovního listu - autorské psaní   Děti mohou svůj příběh dopsat doma za domácí úkol a vy můžete přichystat další vyučovací hodinu, kdy si své příběhy budete společně číst a diskutovat. Věřím, že se Vám i mně tato příprava a vyučovací hodina povede a bude pro děti přínosem.   Chystám se na psaní dalších podobných témat. Budu ráda, když mi i nadále zachováte svou přízeň.   Děkuji.   Mgr. L. Sudová
UUCZ-585988
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Etická výchova>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.>6.>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
39.00