DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh

Ročník:
3., 4., 5., 6.
Počet stran:
10
Velikost: 4.81 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Milé paní učitelky a páni učitelé,

 

připravila jsem vyučovací hodinu nejen pro - ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA, který je vhodný k tématu SEBEHODNOCENÍ A GENERACE DEPRESE.

 

Napsala jsem příběh o dívce Evě, která je k sobě přehnaně sebekritická. Příběh, který dětem pomůže k vcítění se do fiktivní postavy, ale zároveň je přiměje k zamyšlení i jich samých nad sebou. V této době hodně řešíme úzkostné stavy a hledáme cestu, jak s dětmi pracovat, abychom jim pomohli.

Zkouším to tedy touto nenásilnou formou.

 

V materiálu naleznete i QR kódy, děti si tedy příběh mohou přečíst po naskenování do tabletů a vy materiál nemusíte všem tisknout.

 

K příběhu jsem vytvořila i jednoduché vysvětlení pojmů hysterie a kritika, které můžete opět buď vytisknout, nebo dětem dát možnost skenování QR kódů, když tabulku vyvěsíte ve třídě.

 

Součástí materiálu je pracovní list 3 x A4, černobílý tisk.

 

PRACOVNÍ POSTUP:

 

  • Úvod hodiny - nastínění tématu
  • Vysvětlení zadání - přečíst text, možnost skenování kódů
  • samostatná práce s první částí pracovního listu (první 2 stránky)
  • řízený rozhovor o příběhu - otázky, odpovědi na myšlenkové pochody, čtení částí vypracovaných PL
  • samostatná nebo skupinková práce na druhé části pracovního listu - autorské psaní

 

Děti mohou svůj příběh dopsat doma za domácí úkol a vy můžete přichystat další vyučovací hodinu, kdy si své příběhy budete společně číst a diskutovat.

Věřím, že se Vám i mně tato příprava a vyučovací hodina povede a bude pro děti přínosem.

 

Chystám se na psaní dalších podobných témat. Budu ráda, když mi i nadále zachováte svou přízeň.

 

Děkuji.

 

Mgr. L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

559391
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Pro Váš velký zájem o mé dokreslovaci obrázky a oblibu u dětí jsem tentokrát připravila už v pořadí 7. sadu na té a
35.00 Kč
526282
Anglický jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně, učím ve druhé třídě v tandemu s kolegyní angličtinářkou. Pracujeme s publikací Nutty's English
29.00 Kč
459911
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Nechte děti kreativně napsat vysvědčení pro jejich rodiče a zažijte spoustu legrace u jeho tvoření. Materiál je vhodný
35.00 Kč
230922
Český jazyk
1.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva českého jazyka, prvouky i matematiky - aktivity
55.00 Kč
DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh DOKONALÁ EVIČKA - sebehodnocení a generace deprese - český jazyk, sloh
Milé paní učitelky a páni učitelé,   připravila jsem vyučovací hodinu nejen pro - ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA, který je vhodný k tématu SEBEHODNOCENÍ A GENERACE DEPRESE.   Napsala jsem příběh o dívce Evě, která je k sobě přehnaně sebekritická. Příběh, který dětem pomůže k vcítění se do fiktivní postavy, ale zároveň je přiměje k zamyšlení i jich samých nad sebou. V této době hodně řešíme úzkostné stavy a hledáme cestu, jak s dětmi pracovat, abychom jim pomohli. Zkouším to tedy touto nenásilnou formou.   V materiálu naleznete i QR kódy, děti si tedy příběh mohou přečíst po naskenování do tabletů a vy materiál nemusíte všem tisknout.   K příběhu jsem vytvořila i jednoduché vysvětlení pojmů hysterie a kritika, které můžete opět buď vytisknout, nebo dětem dát možnost skenování QR kódů, když tabulku vyvěsíte ve třídě.   Součástí materiálu je pracovní list 3 x A4, černobílý tisk.   PRACOVNÍ POSTUP:   Úvod hodiny - nastínění tématu Vysvětlení zadání - přečíst text, možnost skenování kódů samostatná práce s první částí pracovního listu (první 2 stránky) řízený rozhovor o příběhu - otázky, odpovědi na myšlenkové pochody, čtení částí vypracovaných PL samostatná nebo skupinková práce na druhé části pracovního listu - autorské psaní   Děti mohou svůj příběh dopsat doma za domácí úkol a vy můžete přichystat další vyučovací hodinu, kdy si své příběhy budete společně číst a diskutovat. Věřím, že se Vám i mně tato příprava a vyučovací hodina povede a bude pro děti přínosem.   Chystám se na psaní dalších podobných témat. Budu ráda, když mi i nadále zachováte svou přízeň.   Děkuji.   Mgr. L. Sudová
UUCZ-585988
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Etická výchova>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.>6.>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
39.00