MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 4.třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 52.53 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2024
Sdílet:

Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Součástí je i úvodní list (proč s nimi pracujeme a jak je využívat), který je vhodný také pro rodiče.

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva čtvrtého ročníku - český jazyk, čtení s porozuměním, komunikace.
  • Průřez učiva čtvrtého ročníku - matematika, geometrie.
  • Úvodní strana - proč využíváme mapy, jak s nimi pracovat (vhodné i pro rodiče).
  • Prázdný list pro vlastní dotvoření.
  • Tisk A4 na výšku + A5 na šířku.

popis využití

Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli psát, proto vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.
  • Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení.
  • Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami.
  • Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

526756
Český jazyk
1.
Ostatní
Průřez učiva prvním ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
645986
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Vytvořte si vlastní nadpisy v pastelových barvách! Celý materiál jsem kreslila a v žádných fontech ho nenajdete ... co
35.00 Kč
507903
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vhodné pro první i druhý stupeň. Čtenáři zaznamenávají své myšlenky, nápady a názory. Pokládají a zároveň hledají
45.00 Kč
482734
Český jazyk
5.
Ostatní
Průřez učiva pátým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 4.třída MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 4.třída
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Součástí je i úvodní list (proč s nimi pracujeme a jak je využívat), který je vhodný také pro rodiče. co materiál obsahuje Průřez učiva čtvrtého ročníku - český jazyk, čtení s porozuměním, komunikace. Průřez učiva čtvrtého ročníku - matematika, geometrie. Úvodní strana - proč využíváme mapy, jak s nimi pracovat (vhodné i pro rodiče). Prázdný list pro vlastní dotvoření. Tisk A4 na výšku + A5 na šířku. popis využití Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli psát, proto vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu. Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.  
UUCZ-533863
Český jazyk>Matematika>Ostatní>4.
40.00