MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 5.třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 12.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2024
Sdílet:

Průřez učiva pátým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Součástí je i úvodní list (proč s nimi pracujeme a jak je využívat), který je vhodný také pro rodiče.

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva pátého ročníku - český jazyk.
  • Průřez učiva pátého ročníku - matematika, geometrie.
  • Úvodní strana - proč využíváme mapy, jak s nimi pracovat (vhodné i pro rodiče).
  • Prázdný list pro vlastní dotvoření.
  • Tisk A4 na výšku + A5 na šířku.

popis využití

Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli psát, proto vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.
  • Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení.
  • Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami.
  • Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

336848
Český jazyk
2.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva druhého ročníku - český jazyk. Průřez učiva druhého ročníku - matematika. popis
30.00 Kč
312956
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
pravidla dílny čtení, představení čtenáře (8 otázek), knihovna (pro rychlý záznam přečtených knih), čtenářské vizitky
45.00 Kč
531153
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Otázky využijete při dílnách čtení. Ilustrace jsou vhodné do dílen psaní. Ilustrace se shoduje s otázkou na druhé straně
40.00 Kč
670932
Český jazyk - čtení
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
V dnešní době se žáci setkávají s různými informacemi na internetu a sociálních sítích, které mohou být nepravdivé
40.00 Kč
MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 5.třída MAPY UČEBNÍHO POKROKU - 5.třída
Průřez učiva pátým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Součástí je i úvodní list (proč s nimi pracujeme a jak je využívat), který je vhodný také pro rodiče. co materiál obsahuje Průřez učiva pátého ročníku - český jazyk. Průřez učiva pátého ročníku - matematika, geometrie. Úvodní strana - proč využíváme mapy, jak s nimi pracovat (vhodné i pro rodiče). Prázdný list pro vlastní dotvoření. Tisk A4 na výšku + A5 na šířku. popis využití Mapy jsou zhotovené tak, aby žáci nemuseli psát, proto vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu. Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.  
UUCZ-533862
Český jazyk>Matematika>Ostatní>5.
40.00