Minutky: český jazyk

Předmět:
Ročník:
2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 503.83 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2025
Sdílet:

Materiál je vhodný pro 2. - 4. ročník, hlavní zaměření je na 3. třídu.

OBSAH MATERIÁLU:

  • 36 kartiček
  • návrh řešení

Minutky jsou krátké a hravé úkoly, které slouží k procvičování primárně pro 3. ročník, ale využití si jistě najdou i v nižším či vyšším ročníku. Minutky jsou ideálním pomocníkem pro učitele, protože nezaberou téměř žádný čas a děti je vnímají spíše jako zábavu než povinnost. Aktivitu lze zařadit na začátku hodiny jako rozcvičku, pro zpestření výuky nebo na závěr hodiny, kdy zbývá jen chvilka do zvonění. Úkoly lze zadávat individuálně, ve dvojicích i hromadně. Děti mohou odpovídat ústně, psát na papír či mazací tabulku.

Další produkty od autora Daniela Mrázková

427064
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál je velmi rychlý pro přípravu - stačí vytisknout a rozmístit po daném prostoru. Rozmístěte velké karty po třídě
25.00 Kč
15167
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor je sestaven z 26 stran, na kterých naleznete 24 úkolů. Je uzpůsobený pro oboustranný tisk na A4 a následné
25.00 Kč
484698
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Ahoj kamarádi, jmenuji se Julie a včera jsem dostala od kamaráda dózu barevných bonbonů, ale dnes ráno jsem přišla a
55.00 Kč
570702
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje? kartičky s obojetnými souhláskami (8x) kartičky y/ý a i/í (2x) kartičky s vyjmenovanými slovy (84x
30.00 Kč
Minutky: český jazyk Minutky: český jazyk
Materiál je vhodný pro 2. - 4. ročník, hlavní zaměření je na 3. třídu.OBSAH MATERIÁLU:36 kartičeknávrh řešeníMinutky jsou krátké a hravé úkoly, které slouží k procvičování primárně pro 3. ročník, ale využití si jistě najdou i v nižším či vyšším ročníku. Minutky jsou ideálním pomocníkem pro učitele, protože nezaberou téměř žádný čas a děti je vnímají spíše jako zábavu než povinnost. Aktivitu lze zařadit na začátku hodiny jako rozcvičku, pro zpestření výuky nebo na závěr hodiny, kdy zbývá jen chvilka do zvonění. Úkoly lze zadávat individuálně, ve dvojicích i hromadně. Děti mohou odpovídat ústně, psát na papír či mazací tabulku.
UUCZ-932399
Český jazyk>Didaktické hry>2.>3.>4.
28.00