Minutky: angličtina

Předmět:
Ročník:
2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 527.74 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2025
Sdílet:

Materiál je vhodný pro 2. - 4. ročník, hlavní zaměření je na 3. třídu - moji třeťáci mají již rok angličtiny za sebou. :-)

OBSAH MATERIÁLU:

  • 36 kartiček
  • návrh řešení

Minutky jsou krátké a hravé úkoly, které slouží k procvičování primárně pro 3. ročník, ale využití si jistě najdou i v nižším či vyšším ročníku. Minutky jsou ideálním pomocníkem pro učitele, protože nezaberou téměř žádný čas a děti je vnímají spíše jako zábavu než povinnost. Aktivitu lze zařadit na začátku hodiny jako rozcvičku, pro zpestření výuky nebo na závěr hodiny, kdy zbývá jen chvilka do zvonění. Úkoly lze zadávat individuálně, ve dvojicích i hromadně. Děti mohou odpovídat ústně, psát na papír či mazací tabulku.

Další produkty od autora Daniela Mrázková

902797
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
OBSAH MATERIÁLU: úvodní karty 20 slovních úloh (obtížnost *) 20 slovních úloh (obtížnost **) řešení METODIKA: Tento
40.00 Kč
159054
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Diář učitelský
Zápisník je určený pro učitele a učitelky mateřských škol. Je univerzální, není určený pouze pro jeden daný školní rok
59.00 Kč
15247
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor je sestaven ze 48 stran, na kterých naleznete: Sněhulák (skládačka) Hledej obrázek (postřehová hra) Hledej
30.00 Kč
900318
Vlastivěda
4., 5.
Didaktické hry
OBSAH MATERIÁLU: 1. texty – Jak to bylo se Sámovou říší a Velkou Moravou?, Příběh Přemyslovců, Příběh Lucemburků, Jak to
55.00 Kč
Minutky: angličtina Minutky: angličtina
Materiál je vhodný pro 2. - 4. ročník, hlavní zaměření je na 3. třídu - moji třeťáci mají již rok angličtiny za sebou. :-)OBSAH MATERIÁLU:36 kartičeknávrh řešeníMinutky jsou krátké a hravé úkoly, které slouží k procvičování primárně pro 3. ročník, ale využití si jistě najdou i v nižším či vyšším ročníku. Minutky jsou ideálním pomocníkem pro učitele, protože nezaberou téměř žádný čas a děti je vnímají spíše jako zábavu než povinnost. Aktivitu lze zařadit na začátku hodiny jako rozcvičku, pro zpestření výuky nebo na závěr hodiny, kdy zbývá jen chvilka do zvonění. Úkoly lze zadávat individuálně, ve dvojicích i hromadně. Děti mohou odpovídat ústně, psát na papír či mazací tabulku.
UUCZ-932401
Anglický jazyk>Didaktické hry>2.>3.>4.
28.00