NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 19.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 1. 2025
Sdílet:

Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.


Obsah materiálu:
  • materiál obsahuje 24 stran
  • 45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek)

 

Využití materiálu:

  • reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plány
  • otázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorů
  • formát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)
  • u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériu
  • přizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku

 

Přínosy materiálu:

  • podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchu
  • rozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmy
  • budování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového ducha
  • zábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředím
  • učitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu

Další produkty od autora EduChicTeacher

761507
Český jazyk
6., 7., 8., 9.
Ostatní
Tento materiál je efektivním nástrojem, který přispívá nejen k lepším školním výsledkům, ale také k osobnostnímu růstu
30.00 Kč
742297
Matematika
1., 2.
Běhací diktát
Kartičky na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické
30.00 Kč
748652
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně. Rozvíjí čtenářské, kreativní a výtvarné dovednosti, pozornost a soustředění
40.00 Kč
744613
Český jazyk
4., 5.
Didaktické hry
Cílem materiálu je pomocí zajímavých a zábavných otázek podpořit sdílení, vzájemnou spolupráci a posílení vztahů ve
30.00 Kč
NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník) NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)
Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.
Obsah materiálu:
materiál obsahuje 24 stran45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek) Využití materiálu:reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plányotázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorůformát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériupřizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku Přínosy materiálu:podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchurozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmybudování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového duchazábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředímučitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu
UUCZ-760217
Český jazyk>Omalovánky>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
40.00