NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 19.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 1. 2025
Sdílet:

Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.


Obsah materiálu:
  • materiál obsahuje 24 stran
  • 45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek)

 

Využití materiálu:

  • reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plány
  • otázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorů
  • formát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)
  • u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériu
  • přizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku

 

Přínosy materiálu:

  • podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchu
  • rozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmy
  • budování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového ducha
  • zábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředím
  • učitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu

Další produkty od autora EduChicTeacher

745704
Český jazyk - čtení
1., 2.
Pracovní listy
Materiál je zaměřen na rozvoj čtení s porozuměním a představuje příběh v jednoduché formě, přizpůsobené pro první ročník
30.00 Kč
742277
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
Kartičky na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ promění učení v zábavu! Barevné a ADVENTNĚ laděné karty s jednoduchými příklady rozvíjejí
30.00 Kč
742307
Matematika
2., 3.
Běhací diktát
Kartičky na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické
30.00 Kč
760151
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Zimní matematické rozcvičky se zvířátky - zábava se SČÍTÁNÍM a ODČÍTÁNÍM bez přechodu desítek do 100! Obsah materiálu
40.00 Kč
NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník) NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)
Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.
Obsah materiálu:
materiál obsahuje 24 stran45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek) Využití materiálu:reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plányotázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorůformát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériupřizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku Přínosy materiálu:podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchurozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmybudování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového duchazábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředímučitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu
UUCZ-760217
Český jazyk>Omalovánky>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
40.00