NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 19.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 1. 2025
Sdílet:

Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.


Obsah materiálu:
  • materiál obsahuje 24 stran
  • 45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek)

 

Využití materiálu:

  • reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plány
  • otázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorů
  • formát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)
  • u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériu
  • přizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku

 

Přínosy materiálu:

  • podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchu
  • rozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmy
  • budování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového ducha
  • zábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředím
  • učitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu

Další produkty od autora EduChicTeacher

760031
Matematika
1.
Pracovní listy
Zimní matematické rozcvičky se zvířátky - zábava se SČÍTÁNÍM a ODČÍTÁNÍM do 10! Obsah materiálu: kartičky s obrázky
40.00 Kč
770823
Nezařazené k předmětu
4., 5.
Ostatní
Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je
100.00 Kč
760134
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Zimní matematické rozcvičky se zvířátky - zábava se SČÍTÁNÍM a ODČÍTÁNÍM desítek do 100! Obsah materiálu: kartičky s
40.00 Kč
741876
Matematika
1., 2., 3.
Skládačky
MATERIÁL obsahuje skládačky adventních obrázků. Jednotlivé části skládačky musí být seřazeny tak, aby ČÍSLA byla řazena
30.00 Kč
NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník) NAJDI NĚKOHO, KDO... pololetní reflexe (1., 2. a 3. ročník)
Tento materiál přispívá k harmonickému prostředí ve třídě, rozvíjí důležité dovednosti a umožňuje smysluplnou reflexi dosavadního školního roku.
Obsah materiálu:
materiál obsahuje 24 stran45 otázek zaměřených na reflexi pololetí, rozdělených do 5 tematických oblastí – osobní úspěchy a učení (10 otázek), spolupráce a kamarádství (10 otázek), chování a pravidla (10 otázek), pocity a zážitky ve škole (10 otázek), budoucnost a plány (5 otázek) Využití materiálu:reflexe pololetí – žáci se zamýšlí nad svými zážitky, úspěchy a plányotázky podporují sdílení mezi spolužáky formou rozhovorůformát aktivity – žáci hledají spolužáky, kteří splňují danou otázku (např. „Najdi někoho, kdo zvládl těžký úkol a cítil se šťastný.“)u každé otázky získají podpis od spolužáka, který odpovídá kritériupřizpůsobení věku – materiál je určen pro žáky 1., 2. a 3. ročníku Přínosy materiálu:podpora sebereflexe – žáci si uvědomí své pokroky, zážitky a oblasti, kde se mohou zlepšit; reflexe posiluje jejich sebevědomí a pocit úspěchurozvoj sociálních dovedností – aktivita podporuje komunikaci a spolupráci mezi žáky; žáci se učí ptát, naslouchat a hledat společné zájmybudování pozitivní atmosféry – aktivita vytváří příležitosti pro vzájemné ocenění a sdílení radostných momentů; podpora kamarádských vztahů a týmového duchazábavná forma výuky – hravý formát vtáhne žáky do aktivity; otázky jsou nenáročné a přirozeně propojené se školním prostředímučitelova zpětná vazba – umožňuje učiteli nahlédnout do pocitů a názorů žáků na uplynulé pololetí; pomáhá identifikovat oblasti, které si žáci oblíbili nebo kde potřebují větší podporu
UUCZ-760217
Český jazyk>Omalovánky>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
40.00