Objevujeme svět vody – centra aktivit

Ročník:
Počet stran:
26
Velikost: 13.06 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající po_proudu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 4. 2025
Sdílet:

Ponořte se s dětmi do fascinujícího světa vody! 🌍💙

Objevujeme svět vody – centra aktivit pro 1. stupeň je interaktivní vzdělávací materiál plný pokusů, hádanek a skupinových úkolů. Perfektní pro běžnou výuku, ale i pro tematické dny nebo Světový den vody, který si připomínáme 22. března. Žáci se naučí o skupenstvích vody, koloběhu, ekosystémech nebo využití vody zábavnou formou!

Cílová skupina: žáci 1.-5. třídy ZŠ.

Obsah materiálu:

  • Materiál obsahuje 7 center aktivit, celkem 18 stran.
  • Úvodní list projektu.
  • Metodika pro učitele.
  • Záznamový arch pro žáky.
  • Čísla na jednotlivá stanoviště, centra aktivit.
  • Každé centrum má 2 listy - jeden popisný, druhý pracovní list.

Obsah jednotlivých center aktivit:

  • Myšlenková mapa: Co všechno už vím o vodě?
  • Čtení s porozuměním: Koloběh vody.
  • Kde všude je voda: Vodní útvary a jejich rozdělení.
  • Význam a využití vody: Kde všude vodu potřebujeme? Jak ji využíváme.
  • Ekosystém rybníka: Poznávání rostlin a živočichů.
  • Skupenství vody: Tři podoby vody. Pokusy s ledem, vodou a parou.
  • Slovní hříčky: Skládání slov souvisejících s vodou. Poznáváme vodní útvary.

Cíle materiálu:

  • Rozšířit povědomí o významu vody v přírodě a lidském životě.
  • Naučit žáky rozpoznávat a chápat různá skupenství vody a jejich změny.
  • Seznámit žáky s koloběhem vody a jeho klíčovými fázemi.
  • Podpořit u žáků schopnost práce s informacemi a jejich třídění.
  • Rozvíjet dovednosti v pozorování, analýze a skupinové spolupráci.
  • Ukázat důležitost vodních ekosystémů a jejich ochrany.
  • Učit žáky odpovědnému přístupu k vodním zdrojům a jejich šetření.
  • Propojit teoretické znalosti s praktickými pokusy a hrami pro lepší zapamatování.

Další produkty od autora po_proudu

689011
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Pracovní listy na procvičování párových souhlásek Z-S jsou vhodné pro žáky 2.–4. ročníku ZŠ a osvědčily se zejména u
30.00 Kč
884417
Matematika
3., 4., 5.
Domino
🧩 Zlomky nemusí být strašák. Tento materiál obsahuje 6 různých her domino a pomůže dětem pochopit zlomky rychleji a s
45.00 Kč
717308
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
✨ Adventní kalendář pro děti ✨24 dnů, 24 výzev! 🎄 Každý den úkol, který děti přiblíží kouzlu Adventu, podnítí jejich
40.00 Kč
804721
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Jarní běhací křížovky propojují pohyb s učením a přinášejí svěží jarní atmosféru do výuky! Tento materiál obsahuje dvě
35.00 Kč
Objevujeme svět vody – centra aktivit Objevujeme svět vody – centra aktivit
Ponořte se s dětmi do fascinujícího světa vody! 🌍💙Objevujeme svět vody – centra aktivit pro 1. stupeň je interaktivní vzdělávací materiál plný pokusů, hádanek a skupinových úkolů. Perfektní pro běžnou výuku, ale i pro tematické dny nebo Světový den vody, který si připomínáme 22. března. Žáci se naučí o skupenstvích vody, koloběhu, ekosystémech nebo využití vody zábavnou formou!Cílová skupina: žáci 1.-5. třídy ZŠ.Obsah materiálu:Materiál obsahuje 7 center aktivit, celkem 18 stran.Úvodní list projektu.Metodika pro učitele.Záznamový arch pro žáky.Čísla na jednotlivá stanoviště, centra aktivit.Každé centrum má 2 listy - jeden popisný, druhý pracovní list.Obsah jednotlivých center aktivit:Myšlenková mapa: Co všechno už vím o vodě?Čtení s porozuměním: Koloběh vody.Kde všude je voda: Vodní útvary a jejich rozdělení.Význam a využití vody: Kde všude vodu potřebujeme? Jak ji využíváme.Ekosystém rybníka: Poznávání rostlin a živočichů.Skupenství vody: Tři podoby vody. Pokusy s ledem, vodou a parou.Slovní hříčky: Skládání slov souvisejících s vodou. Poznáváme vodní útvary.Cíle materiálu:Rozšířit povědomí o významu vody v přírodě a lidském životě.Naučit žáky rozpoznávat a chápat různá skupenství vody a jejich změny.Seznámit žáky s koloběhem vody a jeho klíčovými fázemi.Podpořit u žáků schopnost práce s informacemi a jejich třídění.Rozvíjet dovednosti v pozorování, analýze a skupinové spolupráci.Ukázat důležitost vodních ekosystémů a jejich ochrany.Učit žáky odpovědnému přístupu k vodním zdrojům a jejich šetření.Propojit teoretické znalosti s praktickými pokusy a hrami pro lepší zapamatování.
UUCZ-821023
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Projekty>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro>💧Voda a vodstvo
55.00