Objevujeme svět vody – centra aktivit

Ročník:
Počet stran:
26
Velikost: 13.06 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající po_proudu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 4. 2025
Sdílet:

Ponořte se s dětmi do fascinujícího světa vody! 🌍💙

Objevujeme svět vody – centra aktivit pro 1. stupeň je interaktivní vzdělávací materiál plný pokusů, hádanek a skupinových úkolů. Perfektní pro běžnou výuku, ale i pro tematické dny nebo Světový den vody, který si připomínáme 22. března. Žáci se naučí o skupenstvích vody, koloběhu, ekosystémech nebo využití vody zábavnou formou!

Cílová skupina: žáci 1.-5. třídy ZŠ.

Obsah materiálu:

  • Materiál obsahuje 7 center aktivit, celkem 18 stran.
  • Úvodní list projektu.
  • Metodika pro učitele.
  • Záznamový arch pro žáky.
  • Čísla na jednotlivá stanoviště, centra aktivit.
  • Každé centrum má 2 listy - jeden popisný, druhý pracovní list.

Obsah jednotlivých center aktivit:

  • Myšlenková mapa: Co všechno už vím o vodě?
  • Čtení s porozuměním: Koloběh vody.
  • Kde všude je voda: Vodní útvary a jejich rozdělení.
  • Význam a využití vody: Kde všude vodu potřebujeme? Jak ji využíváme.
  • Ekosystém rybníka: Poznávání rostlin a živočichů.
  • Skupenství vody: Tři podoby vody. Pokusy s ledem, vodou a parou.
  • Slovní hříčky: Skládání slov souvisejících s vodou. Poznáváme vodní útvary.

Cíle materiálu:

  • Rozšířit povědomí o významu vody v přírodě a lidském životě.
  • Naučit žáky rozpoznávat a chápat různá skupenství vody a jejich změny.
  • Seznámit žáky s koloběhem vody a jeho klíčovými fázemi.
  • Podpořit u žáků schopnost práce s informacemi a jejich třídění.
  • Rozvíjet dovednosti v pozorování, analýze a skupinové spolupráci.
  • Ukázat důležitost vodních ekosystémů a jejich ochrany.
  • Učit žáky odpovědnému přístupu k vodním zdrojům a jejich šetření.
  • Propojit teoretické znalosti s praktickými pokusy a hrami pro lepší zapamatování.

Další produkty od autora po_proudu

804415
Český jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Tento výukový materiál obsahuje 2 interaktivní aktivity, přehled pádových otázek, karty s řešením a je dostupný v
40.00 Kč
890607
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Zábavný a pestrý materiál, který rozvíjí jazykové dovednosti dětí pomocí skrývaček, anagramů, obrázkových hádanek, šifer
45.00 Kč
885482
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
PL na dělení se zbytkem nabízejí pestrou škálu úkolů, díky kterým si žáci upevní učivo rozmanitou formou. Materiál
40.00 Kč
689166
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Tento soubor obsahuje 7 kompletních materiálů, které slouží k vyvození a procvičení párových souhlásek. Soubor obsahuje
95.00 Kč
Objevujeme svět vody – centra aktivit Objevujeme svět vody – centra aktivit
Ponořte se s dětmi do fascinujícího světa vody! 🌍💙Objevujeme svět vody – centra aktivit pro 1. stupeň je interaktivní vzdělávací materiál plný pokusů, hádanek a skupinových úkolů. Perfektní pro běžnou výuku, ale i pro tematické dny nebo Světový den vody, který si připomínáme 22. března. Žáci se naučí o skupenstvích vody, koloběhu, ekosystémech nebo využití vody zábavnou formou!Cílová skupina: žáci 1.-5. třídy ZŠ.Obsah materiálu:Materiál obsahuje 7 center aktivit, celkem 18 stran.Úvodní list projektu.Metodika pro učitele.Záznamový arch pro žáky.Čísla na jednotlivá stanoviště, centra aktivit.Každé centrum má 2 listy - jeden popisný, druhý pracovní list.Obsah jednotlivých center aktivit:Myšlenková mapa: Co všechno už vím o vodě?Čtení s porozuměním: Koloběh vody.Kde všude je voda: Vodní útvary a jejich rozdělení.Význam a využití vody: Kde všude vodu potřebujeme? Jak ji využíváme.Ekosystém rybníka: Poznávání rostlin a živočichů.Skupenství vody: Tři podoby vody. Pokusy s ledem, vodou a parou.Slovní hříčky: Skládání slov souvisejících s vodou. Poznáváme vodní útvary.Cíle materiálu:Rozšířit povědomí o významu vody v přírodě a lidském životě.Naučit žáky rozpoznávat a chápat různá skupenství vody a jejich změny.Seznámit žáky s koloběhem vody a jeho klíčovými fázemi.Podpořit u žáků schopnost práce s informacemi a jejich třídění.Rozvíjet dovednosti v pozorování, analýze a skupinové spolupráci.Ukázat důležitost vodních ekosystémů a jejich ochrany.Učit žáky odpovědnému přístupu k vodním zdrojům a jejich šetření.Propojit teoretické znalosti s praktickými pokusy a hrami pro lepší zapamatování.
UUCZ-821023
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Projekty>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro>💧Voda a vodstvo
55.00