PÁDOVÉ OTÁZKY / KOLÍČKOVÁNÍ

Počet stran:
60
Velikost: 563.96 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra N.
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 4. 2024
Sdílet:

KOLÍČKOVÁNÍ

Popis: žáci mají za úkol označit (kolíčkem, slovně) správnou variantu ze čtyř možností, mohou pracovat ve skupinách, ve dvojicích, samostatně, štafetově, vzájemně si opravovat ad.

 

 

Lze vytisknout jako brožuru a kroužkovat správné odpovědi.

Další produkty od autora Petra N.

609839
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Sada obsahuje 20 hexagonů (20x6 obrázků). V sadě je vybráno 20 písmen anglické abecedy, písmeno je vždy počáteční pro
30.00 Kč
204507
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Univerzálně využitelné kartičky pojem-definice. Zaměřené na základní mluvnické pojmy (slovní druhy, větné členy
50.00 Kč
888889
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Výzdoba třídy - 16 obrázků na téma LÉTO / SUMMER (české a anglické popisky). Obrázky: AI
25.00 Kč
916452
Biologie
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis: úkolem žáků je buď sestavit řadu ryb jako „domino“, nebo odehrát hru „já mám, kdo má“ (já mám kapr lysec, kdo má
25.00 Kč
PÁDOVÉ OTÁZKY / KOLÍČKOVÁNÍ PÁDOVÉ OTÁZKY / KOLÍČKOVÁNÍ
KOLÍČKOVÁNÍ Popis: žáci mají za úkol označit (kolíčkem, slovně) správnou variantu ze čtyř možností, mohou pracovat ve skupinách, ve dvojicích, samostatně, štafetově, vzájemně si opravovat ad.     Lze vytisknout jako brožuru a kroužkovat správné odpovědi.
UUCZ-561115
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00