Protiklady (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 2.69 MB
Typ souboru: ppsx
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 4. 2022
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky.

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

231068
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Obsah: 12 předloh pro vymalování obrázků se zimní tématikou + náměty k využití 12 hotových obrázků jako předlohy ke
35.00 Kč
349415
Český jazyk
1., 2., 3.
Výzdoba třídy
Obsah: 34 písmen ve 4 tvarech (ČB tisk) obrázky včel a úlu (barevný tisk) náměty k využití
44.00 Kč
112817
Přírodověda
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)
39.00 Kč
932039
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
Obsah: 32 karet určených k nácviku a upevnění správného návyku čtení zleva doprava návod k vytvoření kolekce náměty k
47.00 Kč
Protiklady (milionář) Protiklady (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky. - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.
UUCZ-12138
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>2.>3.
30.00