Protiklady (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 2.69 MB
Typ souboru: ppsx
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 4. 2022
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky.

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

243423
Matematika
3.
Didaktické hry
verze 1: 21 karet + přehled se správnými výsledky verze 2: pracovní listy doporučený tisk na vel A4 náměty k využití
39.00 Kč
186904
Matematika
1.
Kolíčkování
Obsah: 108 karet Náměty k využití: str. 2 – 19 vytiskneme na velikost A4 nebo A5, stránky zalaminujeme a rozstříháme na
41.00 Kč
308375
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Obsah: 24 kartiček do hry Já mám… Kdo má? náměty k tematickým rozhovorům vysvětlivky k použitým obrázkům
39.00 Kč
119574
Nezařazené k předmětu
Pracovní listy
Obsah: 8 karet s pravidly (obrázek s básničkou) + 1 úvodní Srdíčkové (kamarádství) Šnečkové (neběhat po třídě) Kapičkové
39.00 Kč
Protiklady (milionář) Protiklady (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky. - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.
UUCZ-12138
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>2.>3.
30.00