Protiklady (milionář)

Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 2.69 MB
Typ souboru: ppsx
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 4. 2022
Sdílet:

Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky.

- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)

- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)

- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)

 

NÁVOD:

  • Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
  • Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
  • Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
  • Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

22167
Prvouka
MŠ, 1., 2.
Ostatní
Obsah: 2 zuby - zdravá výživa s úsměvem, nezdravé potraviny smutný zub 22 obrázků potravin Náměty k využití: doporučuji
45.00 Kč
124821
Český jazyk
2.
Pracovní listy
Popis: pracovní listy vhodné k procvičování učiva v předvelikonočním čase 10 pracovních listů ve dvou verzích: barevně
50.00 Kč
192363
Chemie
8.
Didaktické hry
Nahlas přečteme otázku nebo příklad. Jsem sám (zkoušení jednotlivce) – nahlas vyslovím odpověď. Jsem s kamarády –
39.00 Kč
12140
Anglický jazyk
2., 3.
Pracovní listy
10 pracovních listů ve dvou verzích: o barevná určená pro učitele při společné práci doporučuji zobrazit na interaktivní
48.00 Kč
Protiklady (milionář) Protiklady (milionář)
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky. - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) - procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů) - závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)   NÁVOD: Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí. Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D) Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná. Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.
UUCZ-12138
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>2.>3.
30.00