Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky, také nyní během distanční výuky.
- vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme)
- procvičování učiva (hra - kdo udělá chybu, vypadává - může být i více vítězů)
- závěrečný kvíz (zapisuji si počet chyb u jednotlivých dětí)
NÁVOD:
- Nahlas přečteme otázku nebo příklad a poklepáním myši (nebo ENTER) postupně zobrazím nabídku odpovědí.
- Jsem sám – nahlas vyslovím odpověď, jsem s kamarády – ukazuji odpověď na kartičce (A, B, C, D)
- Opět klepnu a vidím, zda má odpověď byla správná.
- Distanční výuka - děti kreslí do sešitu barevné puntíky nebo písmena (podle vybrané odpovědi). Pokud nebyla odpověď správná, přeškrtnou a správný puntík (písmeno) napíšou nad.