Skupiny BĚ PĚ VĚ MĚ - běhačka a přepis Sběr jahod

Počet stran:
15
Velikost: 6.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2025
Sdílet:

Pomozte dětem rozlišit BĚ, PĚ, VĚ a MĚ zábavnou cestou a sbírejte jahody do košíků čtyř kamarádů! Běhačka i pracovní list v jednom a k tomu 96 slov k procvičení pravopisu i přepisu.

Obsah materiálu:

  • 96 slov k procvičení skupin BĚ, PĚ, VĚ, MĚ (každá skupina obsahuje 24 slov) ve formě kartiček s jahodami
  • Pracovní list se čtyřmi postavičkami (Bětuš, Pěnka, Věncek, Měchoš), které sbírají jahody podle slabik BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
  • Kartičky s jahodami – každá obsahuje slovo/slova pro doplnění BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
  • Přehledné řešení všech slov rozdělených podle skupin

Výukový charakter:

Materiál rozvíjí jazykové dovednosti a zábavnou formou upevňuje znalosti pravopisných skupin BĚ, PĚ, VĚ, MĚ.

  • Pravopis a vizuální vnímání – děti se učí rozpoznat a správně zapisovat slova s danými skupinami.
  • Čtení s porozuměním – přemýšlejí nad významem slov a třídí je dle obsahu.
  • Pozornost a soustředění – musí pečlivě sledovat, zda dané slovo opravdu obsahuje správnou skupinu.
  • Psaní a motoriku – slova přepisují do připraveného pracovního listu.
  • Samostatnost a spolupráci – materiál lze využít pro individuální i skupinovou práci.

Metodický postup a tipy na využití:

  • Běhačka  – kartičky s jahodami (slovy) jsou promíchané v krabici a děti si je berou. Doplňují bě, pě, vě, mě a přepisují slova do pracovního listu ke správnému kamarádovi. Kartičku vrátí zpět a vezmou si jinou.
  • Kartičky - nemusíte vůbec využít pracovní list a děti přepisují do sešitu, co je zrovna potřeba procvičit (jednu nebo více skupin). Všechny děti mohou procvičovat stejná slova nebo různá. Ta si mohou brát z určitého místa nebo je dětem rovnou rozdáte.
  • Skupinová práce – Děti pracují ve dvojicích nebo týmech a navzájem si kontrolují správnost přiřazení. Také může každé dítě hledat jinou skupinu.
  • Možnost laminace – Kartičky s jahodami i pracovní list je možné zalaminovat a používat opakovaně.

Můžete také vybrat jen několik slov a ta rozmístit po třídě. Nebo můžete vybrat jen určitou skupinu, kterou je potřeba procvičit. 

Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

875976
Matematika
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Hravé počítání do 20 bez přechodu přes desítku! Děti si zábavně upevňují matematické dovednosti při vybarvování veselých
40.00 Kč
766950
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 70 kartiček s tajemnými slovy: Každá kartička obsahuje hlavní slovo a pět jasných, jednoduchých slov
40.00 Kč
733382
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Běhací diktát
Obsah materiálu: 30 karet s příklady do 5: sčítání, odčítání, mix příkladů. Každý list obsahuje 10 příkladů. 30 karet s
35.00 Kč
758761
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 60 řetězových příkladů: 30 příkladů do 5 a 30 příkladů do 10, které děti řeší krok za krokem. Řešení
40.00 Kč
Skupiny BĚ PĚ VĚ MĚ - běhačka a přepis Sběr jahod Skupiny BĚ PĚ VĚ MĚ - běhačka a přepis Sběr jahod
Pomozte dětem rozlišit BĚ, PĚ, VĚ a MĚ zábavnou cestou a sbírejte jahody do košíků čtyř kamarádů! Běhačka i pracovní list v jednom a k tomu 96 slov k procvičení pravopisu i přepisu.Obsah materiálu:96 slov k procvičení skupin BĚ, PĚ, VĚ, MĚ (každá skupina obsahuje 24 slov) ve formě kartiček s jahodamiPracovní list se čtyřmi postavičkami (Bětuš, Pěnka, Věncek, Měchoš), které sbírají jahody podle slabik BĚ, PĚ, VĚ, MĚKartičky s jahodami – každá obsahuje slovo/slova pro doplnění BĚ, PĚ, VĚ, MĚPřehledné řešení všech slov rozdělených podle skupinVýukový charakter:Materiál rozvíjí jazykové dovednosti a zábavnou formou upevňuje znalosti pravopisných skupin BĚ, PĚ, VĚ, MĚ.Pravopis a vizuální vnímání – děti se učí rozpoznat a správně zapisovat slova s danými skupinami.Čtení s porozuměním – přemýšlejí nad významem slov a třídí je dle obsahu.Pozornost a soustředění – musí pečlivě sledovat, zda dané slovo opravdu obsahuje správnou skupinu.Psaní a motoriku – slova přepisují do připraveného pracovního listu.Samostatnost a spolupráci – materiál lze využít pro individuální i skupinovou práci.Metodický postup a tipy na využití:Běhačka  – kartičky s jahodami (slovy) jsou promíchané v krabici a děti si je berou. Doplňují bě, pě, vě, mě a přepisují slova do pracovního listu ke správnému kamarádovi. Kartičku vrátí zpět a vezmou si jinou.Kartičky - nemusíte vůbec využít pracovní list a děti přepisují do sešitu, co je zrovna potřeba procvičit (jednu nebo více skupin). Všechny děti mohou procvičovat stejná slova nebo různá. Ta si mohou brát z určitého místa nebo je dětem rovnou rozdáte.Skupinová práce – Děti pracují ve dvojicích nebo týmech a navzájem si kontrolují správnost přiřazení. Také může každé dítě hledat jinou skupinu.Možnost laminace – Kartičky s jahodami i pracovní list je možné zalaminovat a používat opakovaně.Můžete také vybrat jen několik slov a ta rozmístit po třídě. Nebo můžete vybrat jen určitou skupinu, kterou je potřeba procvičit. Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru.
UUCZ-898438
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Běhací diktát>Pracovní listy>Školní družina>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>☀️ Léto>🍎 Ovoce-zelenina
40.00