Uč se v pohybu! 4 běhací hry pro 2.-5. třídu

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Počet stran:
24
Velikost: 1.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající po_proudu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 7. 2025
Sdílet:

Uč se v pohybu! – Táborová edice je venkovní běhací hra ideální na školu v přírodě, školní zahradu nebo výlet. Děti zábavnou formou procvičí malou násobilku, slovní druhy i pravopis, a to v pohybu a na čerstvém vzduchu. Materiál obsahuje 4 samostatné hry, každou s 18 úkolovými kartami, hrací kartou a kontrolním listem. Hra rozvíjí samostatnost, spolupráci i schopnost sebehodnocení a přináší radost z učení mimo lavice.🏕️

Cílová skupina: žáci 2.-4. třídy.

Co je součástí materiálu?

  • 4 samostatné běhací hry.
    • HRA 1: Malá násobilka (násobení a dělení čísly 0-5),
    • HRA 2: Malá násobilka (násobení a dělení čísly 0-10),
    • HRA 3: Slovní druhy,
    • HRA 4: Tvrdé a měkké souhlásky.
  • Ke každé hře: 18 úkolových karet, hrací karta pro žáky, kontrolní karta
  • Průvodní list pro žáky, odznak za splnění úkolů, metodika pro učitele.

Cíle materiálu

  • Spojit pohyb s učením – podpořit aktivní učení formou hry a pohybu v přírodě.
  • Procvičit klíčové učivo 2.–4. ročníku (malá násobilka, slovní druhy, tvrdé a měkké souhlásky).
  • Rozvíjet samostatnost, spolupráci a odpovědnost při práci s úkoly a sebehodnocení.
  • Využít prostor školy v přírodě, školní zahrady nebo lesního prostředí k efektivnímu vzdělávání.

Stručný popis metodiky a organizace

  • Příprava prostoru: Rozmístěte 18 karet po vybraném venkovním prostoru (les, zahrada, hřiště…). Karty umístěte viditelně, ale tak, aby je žáci museli aktivně hledat.
  • Rozdělení žáků: Žáci mohou pracovat individuálně, ve dvojicích, v malých skupinkách.
  • Průběh aktivity: Každý žák (nebo dvojice, skupinka) dostane hrací kartu. Úkolem je najít všechny kartičky a postupně vyplňovat tabulku. Žáci zapisují celý příklad + výsledek nebo celé slovo / slovní druh apod. Po splnění všech úkolů si žáci vezmou kontrolní kartu a provedou sebehodnocení.

Upozornění: Každá hra lze zakoupit i samostatně, v tomto případě bude obsah shodný s hrou v celé tematické edici.

Další produkty od autora po_proudu

885482
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
PL na dělení se zbytkem nabízejí pestrou škálu úkolů, díky kterým si žáci upevní učivo rozmanitou formou. Materiál
40.00 Kč
765384
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen žákům žákům 2.-5. třídy, kterým slouží k hravému procvičení pravopisu slov s i/í nebo y/ý po měkkých a
40.00 Kč
725476
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., 5.
Běhací diktát
Hravý materiál s perníčkovou tematikou obsahuje 3 aktivity. Na žáky čeká běhací křížovka, čtyřsmerka a přesmyčky
30.00 Kč
902455
Český jazyk
2., 3., 4.
Běhací diktát
Proč si tento materiál oblíbíte? Spojuje pohyb a učení – děti se učí zábavně při běhacím diktátu, který podporuje
40.00 Kč
Uč se v pohybu! 4 běhací hry pro 2.-5. třídu Uč se v pohybu! 4 běhací hry pro 2.-5. třídu
Uč se v pohybu! – Táborová edice je venkovní běhací hra ideální na školu v přírodě, školní zahradu nebo výlet. Děti zábavnou formou procvičí malou násobilku, slovní druhy i pravopis, a to v pohybu a na čerstvém vzduchu. Materiál obsahuje 4 samostatné hry, každou s 18 úkolovými kartami, hrací kartou a kontrolním listem. Hra rozvíjí samostatnost, spolupráci i schopnost sebehodnocení a přináší radost z učení mimo lavice.🏕️Cílová skupina: žáci 2.-4. třídy.Co je součástí materiálu?4 samostatné běhací hry.HRA 1: Malá násobilka (násobení a dělení čísly 0-5),HRA 2: Malá násobilka (násobení a dělení čísly 0-10),HRA 3: Slovní druhy,HRA 4: Tvrdé a měkké souhlásky.Ke každé hře: 18 úkolových karet, hrací karta pro žáky, kontrolní kartaPrůvodní list pro žáky, odznak za splnění úkolů, metodika pro učitele.Cíle materiáluSpojit pohyb s učením – podpořit aktivní učení formou hry a pohybu v přírodě.Procvičit klíčové učivo 2.–4. ročníku (malá násobilka, slovní druhy, tvrdé a měkké souhlásky).Rozvíjet samostatnost, spolupráci a odpovědnost při práci s úkoly a sebehodnocení.Využít prostor školy v přírodě, školní zahrady nebo lesního prostředí k efektivnímu vzdělávání.Stručný popis metodiky a organizacePříprava prostoru: Rozmístěte 18 karet po vybraném venkovním prostoru (les, zahrada, hřiště…). Karty umístěte viditelně, ale tak, aby je žáci museli aktivně hledat.Rozdělení žáků: Žáci mohou pracovat individuálně, ve dvojicích, v malých skupinkách.Průběh aktivity: Každý žák (nebo dvojice, skupinka) dostane hrací kartu. Úkolem je najít všechny kartičky a postupně vyplňovat tabulku. Žáci zapisují celý příklad + výsledek nebo celé slovo / slovní druh apod. Po splnění všech úkolů si žáci vezmou kontrolní kartu a provedou sebehodnocení.Upozornění: Každá hra lze zakoupit i samostatně, v tomto případě bude obsah shodný s hrou v celé tematické edici.
UUCZ-879876
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Matematika>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>4.>5.>☀️ Léto
50.00