VĚTNÉ ČLENY: Opakování (vše s řešením)

Ročník:
Počet stran:
58
Velikost: 10.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 3. 2024
Sdílet:

Didaktická hra a pracovní listy (minitestíky) ke komplexnímu zopakování větných členů. 

Principem didaktické hry je pohybovat se mezi obrázky po herní ploše na základě požadovaných větných členů. Žáci obdrží kartičky s křížovkami, začínají na určeném obrázku a dále pokračují dle instrukcí (např. 1. přívlastek - podmět). Jejich úkolem je přesunovat se přes větu obsahující tento zvýrazněný větný člen na další políčko. To pole s obrázkem, na kterém tah žák ukončí, zapíše do křížovky (např. třešně). Takto vznikne tajenka, která slouží coby indicie, a úkolem žáků je odhalit, jaké číslo se skrývá za danou indicií (např. trpaslík, krkavec, týden - číslo 7). Učitel může vybírat různě obtížné indicie (povoluje či nepovoluje práci s internetem, volí či nevolí mezipředmětové vztahy atd.)

Soubor obsahuje: herní plochu, pravidla hry, legendu k obrázkům, 80 křížovek, přehled jednotlivých tajenek, 4 testy opakující okruh formou "CERMAT" testu. Vše (křížovky i testy) obsahuje kopii s vyplněným řešením.

Otázky na herní ploše jsou stejné jako v minitestících. Žáci si tak mohou látku procvičit a poté zopakovat formou hry, nebo si nejprve zahrát ve skupině hru a následně až vyplnit testy. 

- výběr z 80 křížovek
- vše s řešením
- lze zvolit náročnost na abstraktní myšlení a zobecňování pojmů
- komplexní opakování
- mezipředmětové vztahy (matematika, přírodopis, zeměpis, chemie)
- skupinová i individuální práce
- práce s textem (pravidla)
- obsahuje přípravný/opakovací test (4 ks)

Aktivitu lze modifikovat (např. učitel sám zadává větné členy a žáci se dle jeho instrukcí pohybují po herní ploše.)

Hra Hledači pokladů ideálně počítá s použitím pokladničky s číselným kódem (případně lze nakreslit truhlu na tabuli a zakrýt vybraná čísla papíry připevněnými magnety či izolepou.) 

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

641956
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dvojlist k výuce i procvičení přípon -ICÍ / -ÍCÍ přídavných jmen. Strana 1 + 2 k oboustrannému černobílému tisku ( bez
0.00 Kč
115013
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
AZ KVÍZ k zábavnému opakování a ujasnění prozaických útvarů 56 OTÁZEK (28 otázek + 28 náhradních) cestopis, poezie
38.00 Kč
3565
Český jazyk - gramatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
barevné kartičky určené k rozlišování slovních druhů (pro žáky) zásobník slovíček k rozlišení na slovní druhy (pro
30.00 Kč
23153
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
- 48 pracovních listů zaměřených na rozbor poezie + kopie s vyplněným řešením - vždy dvojlist (max. "čtyřlist") zaměřený
75.00 Kč
VĚTNÉ ČLENY: Opakování (vše s řešením) VĚTNÉ ČLENY: Opakování (vše s řešením)
Didaktická hra a pracovní listy (minitestíky) ke komplexnímu zopakování větných členů.  Principem didaktické hry je pohybovat se mezi obrázky po herní ploše na základě požadovaných větných členů. Žáci obdrží kartičky s křížovkami, začínají na určeném obrázku a dále pokračují dle instrukcí (např. 1. přívlastek - podmět). Jejich úkolem je přesunovat se přes větu obsahující tento zvýrazněný větný člen na další políčko. To pole s obrázkem, na kterém tah žák ukončí, zapíše do křížovky (např. třešně). Takto vznikne tajenka, která slouží coby indicie, a úkolem žáků je odhalit, jaké číslo se skrývá za danou indicií (např. trpaslík, krkavec, týden - číslo 7). Učitel může vybírat různě obtížné indicie (povoluje či nepovoluje práci s internetem, volí či nevolí mezipředmětové vztahy atd.) Soubor obsahuje: herní plochu, pravidla hry, legendu k obrázkům, 80 křížovek, přehled jednotlivých tajenek, 4 testy opakující okruh formou "CERMAT" testu. Vše (křížovky i testy) obsahuje kopii s vyplněným řešením. Otázky na herní ploše jsou stejné jako v minitestících. Žáci si tak mohou látku procvičit a poté zopakovat formou hry, nebo si nejprve zahrát ve skupině hru a následně až vyplnit testy.  - výběr z 80 křížovek - vše s řešením - lze zvolit náročnost na abstraktní myšlení a zobecňování pojmů - komplexní opakování - mezipředmětové vztahy (matematika, přírodopis, zeměpis, chemie) - skupinová i individuální práce - práce s textem (pravidla) - obsahuje přípravný/opakovací test (4 ks) Aktivitu lze modifikovat (např. učitel sám zadává větné členy a žáci se dle jeho instrukcí pohybují po herní ploše.) Hra Hledači pokladů ideálně počítá s použitím pokladničky s číselným kódem (případně lze nakreslit truhlu na tabuli a zakrýt vybraná čísla papíry připevněnými magnety či izolepou.) 
UUCZ-58237
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
49.00