Vyjmenovaná slova po V (Perníková chaloupka)

Počet stran:
10
Velikost: 531.9 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
-20 % 35 Kč
28 Kč
Sdílet:

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ

Materiál rozvíjí kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální

Procvičení vyjmenovaných slov po V formou hry

Součástí je autorská báseň, která je také vhodná k recitaci

Pro koho: 3., 4., 5., 6. a 7. třída

Styl práce: samostatná práce, skupinová práce, recitace

Pracovní list s řešením (strana 2 a 3) je na konci materiálu v černobílé barvě pro lepší kvalitu černobílého tisku.

Pracovní list

První list obsahuje tak trochu jinou báseň O perníkové chaloupce, která je vhodná k přednesu.

V básni mají žáci dále za úkol doplnit chybějící i/y (vyjmenovaná slova po B, L, M, P, V), podtrhnout vyjmenovaná slova po V, vypsat je v základním tvaru a vymyslet k nim slova příbuzná. Mezi další úkoly z pracovního listu patří určení rýmu a nalezení dalších vyjmenovaných nebo příbuzných slov.

Tahle práce je koncipována jako individuální s následnou skupinovou kontrolou.

Materiál je doplněn řešením.

Didaktická hra

Třída je rozdělena do skupinek po cca 4 dětech. Každá skupina má svůj strom, který by měla co nejvíce zaplnit papírky se slovy, které jsou umístěny někde v prostoru třídy. Polovina skupinek hledá slova, do kterých se doplní -i- a polovina slova, do kterých doplní -y-.

Hledat vhodné slovo může vždy jen jeden ze skupinky, přičemž se žáci střídají.

Vyhrává ta skupinka, která má nejvíce správně určených slov.

Druhá varianta je ta, že má svůj vlastní strom každý žák.

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

121130
Dějepis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Pro koho: druhý stupeň (7., 8. a 9. ročník) Styl práce: ve dvojicích, skupinách nebo samostudium Typ materiálu
60.00 Kč
-20 % 60 Kč
48 Kč
448995
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň Styl práce: individuální nebo skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ
40.00 Kč
-20 % 40 Kč
32 Kč
517664
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň, 7. třída Styl práce: samostatná, skupinová, případně celá třída Typ materiálu: vzdělávací
35.00 Kč
-20 % 35 Kč
28 Kč
524786
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Pro koho: 5., 6., 7., 8. a 9. třída Styl práce: samostatná, skupinová, ve dvojicích, společná kontrola Typ materiálu
30.00 Kč
-20 % 30 Kč
24 Kč
Vyjmenovaná slova po V (Perníková chaloupka) Vyjmenovaná slova po V (Perníková chaloupka)
Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů kompetence komunikativní kompetence sociální a personální Procvičení vyjmenovaných slov po V formou hry Součástí je autorská báseň, která je také vhodná k recitaci Pro koho: 3., 4., 5., 6. a 7. třída Styl práce: samostatná práce, skupinová práce, recitace Pracovní list s řešením (strana 2 a 3) je na konci materiálu v černobílé barvě pro lepší kvalitu černobílého tisku. Pracovní list První list obsahuje tak trochu jinou báseň O perníkové chaloupce, která je vhodná k přednesu. V básni mají žáci dále za úkol doplnit chybějící i/y (vyjmenovaná slova po B, L, M, P, V), podtrhnout vyjmenovaná slova po V, vypsat je v základním tvaru a vymyslet k nim slova příbuzná. Mezi další úkoly z pracovního listu patří určení rýmu a nalezení dalších vyjmenovaných nebo příbuzných slov. Tahle práce je koncipována jako individuální s následnou skupinovou kontrolou. Materiál je doplněn řešením. Didaktická hra Třída je rozdělena do skupinek po cca 4 dětech. Každá skupina má svůj strom, který by měla co nejvíce zaplnit papírky se slovy, které jsou umístěny někde v prostoru třídy. Polovina skupinek hledá slova, do kterých se doplní -i- a polovina slova, do kterých doplní -y-. Hledat vhodné slovo může vždy jen jeden ze skupinky, přičemž se žáci střídají. Vyhrává ta skupinka, která má nejvíce správně určených slov. Druhá varianta je ta, že má svůj vlastní strom každý žák.
UUCZ-442418
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Písničky, básničky>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00