Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 4. třída

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 2.7 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 3. 2022
Sdílet:

Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.

Český jazyk – SOVA – párové souhlásky, y,ý/i,í po vyjmenovaných slovech, slovní druhy, LISTY – pád, číslo, rod, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍ

Matematika – PES – počítání se závorkami, slovní úloha, násobení a dělení mimo obor malé násobilky,  skládaný pes na libovolné příklady

SOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍ

  1. ČESKÝ JAZYK:
  1. Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček číslo slovního druhu a do kmene stromu vynechaná písmena /párové souhlásky/ i,í/y,ý
  2. Do lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Dopíší do nich pád, číslo a rod. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.

Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky.

 

  1. K sově vyrobí knížku moudré sovy:

Vystřihneme jednotlivé části knihy.

Slepíme nebo sešijeme.

Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek.

 

PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.

Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.

Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.

Knížečku můžeme nalepit k sově.

Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….

Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…

Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy)

 

  1. MATEMATIKA – PES
  1. Děti vyplní PL bouda.
  2. Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít

kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)

nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisují

a počítají do skládaného pejska.

 

 

  1. Skládaný pes – vystřihneme

části těla a pruh který nám zůstal na boku

naskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.

  1. Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska,

napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady,

které mají výsledek větší než 100 a menší než 200.

 

  1. PL OPAKUJEME S PEJSKEM

DĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍ

Násobení i mimo obor malé násobilky.

 

MALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOU

Děti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky.

Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti).

Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊

Součástí materiálu je 4stránkový průvodní list s fotografiemi.

Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno další šíření bez souhlasu autora. 

405831
Anglický jazyk
4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje 10 tvořivě vzdělávacích PL, zaměřených na opakování různého učiva s HALLOWEENSKOU TEMATIKOU: Strašidelný
56.00 Kč
97612
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Zimní tématika v psaní, čtení i počítání, propojené i s prvoukou. Český jazyk – pořádek slov ve větě, běhací diktáty
62.00 Kč
297067
Český jazyk
1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
3PL - 2PL matematika, 1PL ČJ . + - do 20 bez přechodu přes 10, Čtení s porozuměním - vykreslování podle skupin, můžeme
37.00 Kč
71732
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Užijme si VESELE s dětmi pro mnohé smutný svátek DUŠIČKY. Propojme matematiku s prvoukou a českým jazykem. Materiál je
75.00 Kč
Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 4. třída Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 4. třída
Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.Český jazyk – SOVA – párové souhlásky, y,ý/i,í po vyjmenovaných slovech, slovní druhy, LISTY – pád, číslo, rod, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍMatematika – PES – počítání se závorkami, slovní úloha, násobení a dělení mimo obor malé násobilky,  skládaný pes na libovolné příkladySOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍČESKÝ JAZYK:Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček číslo slovního druhu a do kmene stromu vynechaná písmena /párové souhlásky/ i,í/y,ýDo lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Dopíší do nich pád, číslo a rod. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky. K sově vyrobí knížku moudré sovy:Vystřihneme jednotlivé části knihy. Slepíme nebo sešijeme. Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek. PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.Knížečku můžeme nalepit k sově.Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy) MATEMATIKA – PES Děti vyplní PL bouda.Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisujía počítají do skládaného pejska.   Skládaný pes – vystřihnemečásti těla a pruh který nám zůstal na bokunaskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska, napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady, které mají výsledek větší než 100 a menší než 200.  PL OPAKUJEME S PEJSKEMDĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍNásobení i mimo obor malé násobilky. MALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOUDěti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky. Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti). Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊 Součástí materiálu je 4stránkový průvodní list s fotografiemi.Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno další šíření bez souhlasu autora. 
UUCZ-102422
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>4.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení>🐾 Živočichové
45.00