Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 3. třída

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 2.69 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 7. 2022
Sdílet:

Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.

Český jazyk – SOVA – párové souhlásky, y,ý/i,í po vyjmenovaných slovech, slovní druhy, LISTY – pád, číslo, rod, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍ

Matematika – PES – počítání se závorkami, + - dvojciferných čísel,  slovní úloha, kosti – násobení (obor malé násobilky), skládaný pes na libovolné příklady

SOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍ

  1. ČESKÝ JAZYK SOVA:
  2. Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček číslo slovního druhu a do kmene stromu vynechaná písmena /párové souhlásky/ i,í/y,ý
  3. Do lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Dopíší do nich pád, číslo a rod. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.

Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky.

 

  1. K sově vyrobí knížku moudré sovy:

Vystřihneme jednotlivé části knihy.

Slepíme nebo sešijeme.

Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek.

 

PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.

Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.

Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.

Knížečku můžeme nalepit k sově.

Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….

Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…

Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy)

 

  1. MATEMATIKA – PES
  1. Děti vyplní PL bouda.
  2. Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít

kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)

nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisují

a počítají do skládaného pejska.

 

  1. Skládaný pes – vystřihneme

části těla a pruh který nám zůstal na boku

naskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.

  1. Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska,

napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady,

které mají správný výsledek. Příklady se špatným

výsledkem mohou děti psát a počítat například do sešitu.

 

  1. PL OPAKUJEME S PEJSKEM

DĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍ

Násobení i mimo obor malé násobilky

MALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOU

Děti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky.

Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti).

Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊

Součástí materiálu je i 4 stránkový průvodní list s fotografiemi.

Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno šíření materiálu bez souhlasu autora.

282434
Přírodověda
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
13 JARNÍCH ROSTLIN : TULIPÁN, MACEŠKA, HYACINT, SNĚŽENKA, BLEDULE, KROKUS, ZLATÝ DÉŠŤ, NARCIS, POMNĚNKA, ZVONEK, TULIPÁN
60.00 Kč
220146
Matematika
2., 3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
NÁSOBENÍ 4 ČERNOBÍLÉ varianty, vhodné třeba i k nalepení do sešitu + 20 barevných variant, které doporučuji zalaminovat
44.00 Kč
619236
Český jazyk
3., 4., 5., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje přehled vyjmenovaných slov, každá řada s jinou barvou příšerky. Dále tyto řady zmenšené na A4 i A5 k
39.00 Kč
50104
Český jazyk
2.
Pracovní listy
,,Propojme matematiku s prvoukou a českým jazykem.“ Materiál obsahuje 10 PL zaměřených na MATEMATIKU, doplněných o psací
58.00 Kč
Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 3. třída Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 3. třída
Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.Český jazyk – SOVA – párové souhlásky, y,ý/i,í po vyjmenovaných slovech, slovní druhy, LISTY – pád, číslo, rod, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍMatematika – PES – počítání se závorkami, + - dvojciferných čísel,  slovní úloha, kosti – násobení (obor malé násobilky), skládaný pes na libovolné příkladySOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍČESKÝ JAZYK SOVA:Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček číslo slovního druhu a do kmene stromu vynechaná písmena /párové souhlásky/ i,í/y,ýDo lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Dopíší do nich pád, číslo a rod. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky. K sově vyrobí knížku moudré sovy:Vystřihneme jednotlivé části knihy. Slepíme nebo sešijeme. Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek. PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.Knížečku můžeme nalepit k sově.Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy) MATEMATIKA – PES Děti vyplní PL bouda.Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisujía počítají do skládaného pejska. Skládaný pes – vystřihnemečásti těla a pruh který nám zůstal na bokunaskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska, napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady, které mají správný výsledek. Příklady se špatnýmvýsledkem mohou děti psát a počítat například do sešitu. PL OPAKUJEME S PEJSKEMDĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍNásobení i mimo obor malé násobilkyMALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOUDěti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky. Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti). Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊 Součástí materiálu je i 4 stránkový průvodní list s fotografiemi.Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno šíření materiálu bez souhlasu autora.
UUCZ-102421
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení>🐾 Živočichové
45.00