17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii)

Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 592.61 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

17. listopad - Den boje za svobodu a demokracii

 

Pro koho: 7., 8., 9. ročník

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

Materiál rozvíjí kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální
  • kompetence občanské

Pomocí dramatizace se žáci přesunou do středu dění. Zažijí si demonstraci 28. října 1939, události 17. listopadu 1939 a demonstraci 17. listopadu 1989. Díky názornému představení všech souvislostí se žáci dokáží lépe zorientovat, a tím pádem pochopit všechny podstatné momenty. Pedagog se staví do role průvodce/vypravěče, samotní žáci se stanou herci.

Stěžejní část práce je skupinová, na závěr pak žáci samostatně vyplňují pracovní list, který je doplněn stručnou a výstižnou časovou osou. 

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

919389
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: 5. - 9. třída Styl práce: skupinová práce, samostatná práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
25.00 Kč
421538
Dějepis
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Průmyslová revoluce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k
45.00 Kč
604050
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pro koho: šestá třída, první ročník osmiletého gymnázia Styl práce: ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací materiál pro
33.00 Kč
652841
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pro koho: sedmá třída Styl práce: práce ve dvojicích (případně trojicích) Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
40.02 Kč
17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii) 17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii)
17. listopad - Den boje za svobodu a demokracii   Pro koho: 7., 8., 9. ročník Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů kompetence komunikativní kompetence sociální a personální kompetence občanské Pomocí dramatizace se žáci přesunou do středu dění. Zažijí si demonstraci 28. října 1939, události 17. listopadu 1939 a demonstraci 17. listopadu 1989. Díky názornému představení všech souvislostí se žáci dokáží lépe zorientovat, a tím pádem pochopit všechny podstatné momenty. Pedagog se staví do role průvodce/vypravěče, samotní žáci se stanou herci. Stěžejní část práce je skupinová, na závěr pak žáci samostatně vyplňují pracovní list, který je doplněn stručnou a výstižnou časovou osou. 
UUCZ-406318
Dějepis>Občanská výchova>Didaktické hry>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00