17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii)

Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 592.61 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

17. listopad - Den boje za svobodu a demokracii

 

Pro koho: 7., 8., 9. ročník

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

Materiál rozvíjí kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální
  • kompetence občanské

Pomocí dramatizace se žáci přesunou do středu dění. Zažijí si demonstraci 28. října 1939, události 17. listopadu 1939 a demonstraci 17. listopadu 1989. Díky názornému představení všech souvislostí se žáci dokáží lépe zorientovat, a tím pádem pochopit všechny podstatné momenty. Pedagog se staví do role průvodce/vypravěče, samotní žáci se stanou herci.

Stěžejní část práce je skupinová, na závěr pak žáci samostatně vyplňují pracovní list, který je doplněn stručnou a výstižnou časovou osou. 

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

75468
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Hádej, kdo jsem? Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník) Styl práce: samostatná nebo skupinová Typ materiálu
39.00 Kč
500972
Český jazyk - gramatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pro koho: 6., 7., 8. a 9. třída Styl práce: samostatná, skupinová, celá třída Typ materiálu: vzdělávací materiál pro
30.00 Kč
517664
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň, 7. třída Styl práce: samostatná, skupinová, případně celá třída Typ materiálu: vzdělávací
35.00 Kč
121130
Dějepis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Pro koho: druhý stupeň (7., 8. a 9. ročník) Styl práce: ve dvojicích, skupinách nebo samostudium Typ materiálu
60.00 Kč
17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii) 17. listopad (Den boje za svobodu a demokracii)
17. listopad - Den boje za svobodu a demokracii   Pro koho: 7., 8., 9. ročník Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů kompetence komunikativní kompetence sociální a personální kompetence občanské Pomocí dramatizace se žáci přesunou do středu dění. Zažijí si demonstraci 28. října 1939, události 17. listopadu 1939 a demonstraci 17. listopadu 1989. Díky názornému představení všech souvislostí se žáci dokáží lépe zorientovat, a tím pádem pochopit všechny podstatné momenty. Pedagog se staví do role průvodce/vypravěče, samotní žáci se stanou herci. Stěžejní část práce je skupinová, na závěr pak žáci samostatně vyplňují pracovní list, který je doplněn stručnou a výstižnou časovou osou. 
UUCZ-406318
Dějepis>Občanská výchova>Didaktické hry>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00