Dějepisné hry

Počet stran:
22
Velikost: 42.54 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 8. 2023
Cena:
55 Kč vč. DPH
Sdílet:

V souboru naleznete pestrý seznam dějepisných her.

  • Kostky
  • Party roku
  • Policie hledá
  • Cestování časem I.
  • Cestování časem II.
  • Moderní předělávka
  • Crash course
  • Kdo jsem?
  • Perfektní armáda
  • Bingo
  • Stolní hra

Tyto hry lze hrát se žáky v jakékoli hodině a při probírání jakéhokoli tématu. Hry jsou vhodné hrát se žáky od 6 do 9 třídy.

Tyto hry jsou zpracované tak, že žákům poslouží k opakování učiva, přispějí k motivaci učení, rozvoji historické gramotnosti a lepšímu zapamatování probírané látky. Také pomohou prohloubit a celkově propojit jednotlivá témata. Žáka motivují přemýšlet nad historií komplexně a získané informace propojovat do hlubších souvislostí.

Žáci při hře také zapojují a trénují různé dovednosti. Některé hry se například zaměřují na to, aby žáci dokázali odůvodnit svá tvrzení. Trénují si tak práci ve skupinách, vyjadřovací schopnosti, kooperaci i samostatnou práci a obhájení svých myšlenek a nápadů.

Příklad hry:
Párty roku - žáci dostanou seznam jmen historických osobností a do plánku musí zakreslit, kam by jednotlivé postavy posadili tak, aby si měly o čem povídat a nepohádaly se a tím nezkazily párty. Zároveň musí odůvodnit, z jakého důvodu je k sobě posadili. Třeba Marco Polo, Kryštof Kolumbus - vyprávění z cest Alžběta I., Rudolf II. - podpora umění.

Další produkty od autora Moderní Škola

340280
Dějepis
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Plán vyučovací hodiny - Vývoj člověka, Evoluce II. Materiál obsahuje kompletně zpracovanou přípravu jedné vyučovací
30.00 Kč
261047
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje přípravu vyučovací hodiny do hodin AJ, případně do hodiny HV za využití metody CLIL. Příprava obsahuje
25.00 Kč
342182
Informatika
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Nástroje umělé inteligence V souboru je popsáno 18 nástrojů umělé inteligence , jako například CHatGPT, Perplexity
30.00 Kč
264964
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Husitství – závěr husitských válek, království dvojího lidu Materiál je zpracován do hodiny dějepisu vhodný pro druhý
30.00 Kč
Dějepisné hry Dějepisné hry
V souboru naleznete pestrý seznam dějepisných her. Kostky Party roku Policie hledá Cestování časem I. Cestování časem II. Moderní předělávka Crash course Kdo jsem? Perfektní armáda Bingo Stolní hra Tyto hry lze hrát se žáky v jakékoli hodině a při probírání jakéhokoli tématu. Hry jsou vhodné hrát se žáky od 6 do 9 třídy. Tyto hry jsou zpracované tak, že žákům poslouží k opakování učiva, přispějí k motivaci učení, rozvoji historické gramotnosti a lepšímu zapamatování probírané látky. Také pomohou prohloubit a celkově propojit jednotlivá témata. Žáka motivují přemýšlet nad historií komplexně a získané informace propojovat do hlubších souvislostí. Žáci při hře také zapojují a trénují různé dovednosti. Některé hry se například zaměřují na to, aby žáci dokázali odůvodnit svá tvrzení. Trénují si tak práci ve skupinách, vyjadřovací schopnosti, kooperaci i samostatnou práci a obhájení svých myšlenek a nápadů. Příklad hry: Párty roku - žáci dostanou seznam jmen historických osobností a do plánku musí zakreslit, kam by jednotlivé postavy posadili tak, aby si měly o čem povídat a nepohádaly se a tím nezkazily párty. Zároveň musí odůvodnit, z jakého důvodu je k sobě posadili. Třeba Marco Polo, Kryštof Kolumbus - vyprávění z cest Alžběta I., Rudolf II. - podpora umění.
UUCZ-346100
Dějepis>Vlastivěda>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Bingo>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
55.00