Příběhové karty - vznik Československa

Příběhové karty - vznik Československa, pomáhají žákům pochopit historické události jako příběh, ne jen sled dat a jmen. Hodina se díky nim stává živým vyprávěním o událostech, odvaze, snech a hodnotách v souvislostech.

 

Umožňují žákům:

  • vžít se do děje – prožít emoce lidí té doby,
  • porozumět souvislostem mezi událostmi,
  • rozvíjet kritické myšlení, představivost a vyjadřovací schopnosti,
  • pracovat kooperativně (ve dvojicích či skupinách).



Jak s kartami pracovat ve výuce

🕰️ 1. Časová osa

🎭 2. Vyprávěj příběh

🗺️ 3. Pátrání po faktech

💬 4. Diskusní otázky


 

Další produkty od autora Šuplík pedagoga

791557
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
🧠✨ Objevte tajemství lidského těla hravou formou! Tento materiál pomáhá žákům poznávat části těla, smysly, zdraví a
35.00 Kč
772268
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Tahle aktivita je skvělý start do třídnické hodiny – jednoduchá, nenucená a často odhalí víc, než čekáš. Navíc baví i
50.00 Kč
875836
Občanská výchova
Školní družina, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Interaktivní aktivita určená pro třídnické hodiny a prevenci kyberšikany. Interaktivní aktivita určená pro (nejen)
54.99 Kč
818499
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Zábavná interaktivní hra na procvičování vyjmenovaných a příbuzných slov. Žáci pomocí rybářského prutu loví papírové
35.00 Kč
Příběhové karty - vznik Československa Příběhové karty - vznik Československa
Příběhové karty - vznik Československa, pomáhají žákům pochopit historické události jako příběh, ne jen sled dat a jmen. Hodina se díky nim stává živým vyprávěním o událostech, odvaze, snech a hodnotách v souvislostech. Umožňují žákům:vžít se do děje – prožít emoce lidí té doby,porozumět souvislostem mezi událostmi,rozvíjet kritické myšlení, představivost a vyjadřovací schopnosti,pracovat kooperativně (ve dvojicích či skupinách).Jak s kartami pracovat ve výuce🕰️ 1. Časová osa🎭 2. Vyprávěj příběh🗺️ 3. Pátrání po faktech💬 4. Diskusní otázky 
UUCZ-1049516
Dějepis>Občanská výchova>Vlastivěda>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>Výzdoba třídy>Školní družina>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🇨🇿 28. 10. Den vzniku samostatného československého státu
45.00