Řecko-perské války

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 1.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 2. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 9 výchozích textů - uměle vytvořené (dopisy, prohlášení, deníkové záznamy)
  • 2xA4 pracovní list (otázky k zamyšlení, spojovačka, tabulka) - příčina, průběh, důsledek
  • řešení

Jak se souborem pracovat:

  • Výchozí texty lze využít několika způsoby:

 a) vytvořit hnízda a do každého dát jeden text - žáci rotují s pracovním listem

 b) vytvořit skupiny, každá skupina dostane všechny texty 

 c) texty budou vylepené po třídě, žáci chodí a vyplňují pracovní list

 d) žáci zdramatizují texty a ostatní si podle nich vyplňují pracovní list

 e) využít texty k vlastním projektům

  • Na základě uměle vytvořených textů, které jsou plné informací o příčinách, průběhu a výsledcích války, žáci vyplňují pracovní list (ten je zaměřen nejen na fakta, ale jsou v něm i kreativní úkoly)

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

728823
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Celkem 9 stran novin (mnou vytvořené články založené na reálných událostech VFR) a 12 nevšedních kreativních úkolů
55.00 Kč
241491
Dějepis
6., 7.
Skládačky
Obsah: 1 trimino 32 karet na kolíčkování 35 otázek a 35 odpovědí na kartičkách Jak soubor používat: KOLÍČKOVÁNÍ: Řešení
45.00 Kč
342175
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
KOLÍČKOVÁNÍ 20 kartiček na procvičení reformace a protireformace. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
35.00 Kč
269544
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který
25.00 Kč
Řecko-perské války Řecko-perské války
Soubor obsahuje:9 výchozích textů - uměle vytvořené (dopisy, prohlášení, deníkové záznamy)2xA4 pracovní list (otázky k zamyšlení, spojovačka, tabulka) - příčina, průběh, důsledekřešeníJak se souborem pracovat:Výchozí texty lze využít několika způsoby: a) vytvořit hnízda a do každého dát jeden text - žáci rotují s pracovním listem b) vytvořit skupiny, každá skupina dostane všechny texty  c) texty budou vylepené po třídě, žáci chodí a vyplňují pracovní list d) žáci zdramatizují texty a ostatní si podle nich vyplňují pracovní list e) využít texty k vlastním projektůmNa základě uměle vytvořených textů, které jsou plné informací o příčinách, průběhu a výsledcích války, žáci vyplňují pracovní list (ten je zaměřen nejen na fakta, ale jsou v něm i kreativní úkoly)
UUCZ-785296
Dějepis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00