Řecko-perské války

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 1.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 2. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 9 výchozích textů - uměle vytvořené (dopisy, prohlášení, deníkové záznamy)
  • 2xA4 pracovní list (otázky k zamyšlení, spojovačka, tabulka) - příčina, průběh, důsledek
  • řešení

Jak se souborem pracovat:

  • Výchozí texty lze využít několika způsoby:

 a) vytvořit hnízda a do každého dát jeden text - žáci rotují s pracovním listem

 b) vytvořit skupiny, každá skupina dostane všechny texty 

 c) texty budou vylepené po třídě, žáci chodí a vyplňují pracovní list

 d) žáci zdramatizují texty a ostatní si podle nich vyplňují pracovní list

 e) využít texty k vlastním projektům

  • Na základě uměle vytvořených textů, které jsou plné informací o příčinách, průběhu a výsledcích války, žáci vyplňují pracovní list (ten je zaměřen nejen na fakta, ale jsou v něm i kreativní úkoly)

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

658264
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 8 úkolů do hnízd - práce s mapou
40.00 Kč
393404
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje: 20 kartiček se strašidelnými otázkami 4 kartičky pro hru “Najdi někoho, kdo...” strašidelné “jméno
40.00 Kč
867302
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Soubor obsahuje: přehled slovíček jednoduchý popis míst ve městě 30 karet s obrázky míst ve městě 30 karet se slovíčky
35.00 Kč
191699
Dějepis
6., 7., SŠ
Ostatní
Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská
35.00 Kč
Řecko-perské války Řecko-perské války
Soubor obsahuje:9 výchozích textů - uměle vytvořené (dopisy, prohlášení, deníkové záznamy)2xA4 pracovní list (otázky k zamyšlení, spojovačka, tabulka) - příčina, průběh, důsledekřešeníJak se souborem pracovat:Výchozí texty lze využít několika způsoby: a) vytvořit hnízda a do každého dát jeden text - žáci rotují s pracovním listem b) vytvořit skupiny, každá skupina dostane všechny texty  c) texty budou vylepené po třídě, žáci chodí a vyplňují pracovní list d) žáci zdramatizují texty a ostatní si podle nich vyplňují pracovní list e) využít texty k vlastním projektůmNa základě uměle vytvořených textů, které jsou plné informací o příčinách, průběhu a výsledcích války, žáci vyplňují pracovní list (ten je zaměřen nejen na fakta, ale jsou v něm i kreativní úkoly)
UUCZ-785296
Dějepis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00